• רשת אהלי יוסף יצחק: ערב הוקרה והצדעה לגננות

    הגדלה

    במסגרת האירועים לציון 70 שנה לנשיאות הרבי, ולכבוד יום הסתלקות הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה מארגן 'האגף להעצמת השליחות בחינוך' של רשת 'אהלי יוסף יצחק' כנס עוצמתי ומיוחד להעצמת צוותי גני חב"ד שיתקיים באוהל האירועים בכפר חב"ד • לכל הפרטים

    במסגרת האירועים לציון 70 שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו ולכבוד יום הסתלקות הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה מארגן 'האגף להעצמת השליחות בחינוך' של רשת אהלי יוסף יצחק' כנס עוצמתי ומיוחד להעצמת צוותי גני חב"ד שיתקיים באוהל האירועים בכפר חב"ד.

    במסגרת הפעילות של 'אגף להעצמת השליחות בחינוך' של רשת אהלי יוסף יצחק, מפעם לפעם מקיימים אירועים מיוחדים וכנסים להעצמת השליחות של צוותי החינוך של גני חב"ד ברחבי הארץ במטרה להרחיב את העשייה החינוכית החסידית בגנים המשפיעה כמובן גם על המשפחות והורי הילדים. ובנוסף מגייס את הגננות ומעודד רישום של ילדים נוספים למוסדות חינוך חב"ד על טהרת הקודש והרחבת הפעילות בעידוד פתיחה של מוסדות חדשים.

    תוכניה עשירה ועוצמתית:

    • את המשא המרכזי יישא הרב יוסף יצחק ליפקין – משלוחי הרבי בכפר סבא, שזכה לשמש בקודש בבית הרבי ויספר על הקשר המיוחד שהיה לו עם הרבנית, אודות הליכותיה והנהגתה.

    • נציגי משרד החינוך יכבדו את האירוע בנוכחתם.

    • תוכנית אומנתית מיוחדת יחד עם הזמרת ואשת התקשורת דנה ורון.

    • כל אלה לצד ארוחת ערב חגיגית עשירה ומפנקת.

    מאות גננות כבר תפסו את מקומן, שלוחים ברחבי הארץ ומנהלי גנים רשמו את הצוותים שלהם לאירוע מתוך הבנת משמעות חיזוק והעצמת עבודת החינוך שתהיה בכנס.

    נותרו מקומות אחרונים – הזדרזו להירשם באתר מכירת הכרטיסים 

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.