• גשמי ברכה: אלפי נשים ובנות בכנס כ"ב שבט המרכזי

    צילום: אודליה ש.
    32 | הצג גלריה

    אלפי נשים ובנות מכל רחבי הארץ השתתפו ביום ראשון כ"ב שבט בכנס לכבודה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסאהן ע״ה, במלאת ל"ב שנים להסתלקותה. הכנס השנתי נערך במרכז הקונגרסים בבנייני האומה. לדיווח ולגלריה ראשונה

    אלפי נשים ובנות מכל רחבי הארץ השתתפו ביום ראשון כב' שבט בכנס לכבודה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסאהן ע״ה, במלאת ל"ב שנים להסתלקותה.

    הכנס השנתי נערך במרכז הקונגרסים בבנייני האומה הודות לראש העיר ובמימון עיריית ירושלים.

    הערב נפתח בברכת שליח חב"ד בעיריית ירושלים, הרב יעקב הלפרין, שבדבריו הודה לראש העיר מר משה ליאון על העזרה, התמיכה והמשך המימון לאירוע המיוחד שמתקיים שמונה שנים ברציפות.

    הרב הלפרין דיבר על מהותה של ברכת כהנים ועל ברכותיו של הרבי שמלוות אותנו מזה 70 שנות נשיאותו. ראש העיר מר משה ליאון נשא נאום מרתק אודות דמותה של הרבנית ועל הקשר המיוחד שלה לרבי .

    האירוע השנה עמד בסימן גשמי ברכה – בהתבסס על אימרתו הידועה של הרבי אודות הרבנית: ״גם היא יכולה לברך!״

    לקריאת פרק התהילים של הרבי ונתינת צדקה עלתה הגב׳ שרה אייזנבך, אשר הנחתה את הנשים לקריאת פרק התהילים של הרבנית. נושא הכנס הומחז בהקראה אומנותית על ידי ליה ברודשנדל והפסנתרנית פסי לרר.

    תלמידות אור חיה בעבר ובהווה חשפו טפח זעיר מפעילותו של המכון לצעירות, בעת שהציגו את עצמן ובהמשך קראו משניות לעילוי נשמת הרבנית. את המשנה החותמת קראה גב׳ דניאלה גולן, יו״ר המרכז העולמי לאשה היהודיה אור חיה. לאחר הדלקת נר לעילוי נשמת הרבנית, בירכה הגב׳ גולן את הנשים, וביקשה אותן בערב מסוגל זה, אשר עניינו כוחה של ברכה, לברך הפעם את עצמן ואת קרוביהן. בסיום דבריה ביקשה ברכה מאלפי הנשים, להצלחת המוסד הייחודי העולמי 'אור חיה', ולהרחבתו בבניין פנימייה מפואר לטובת התלמידות. את המשא המרכזי נשא הרב זלמן וישצקי שליח הרבי לבאזל, שוויץ.  בדבריו עמד על כוחה של ברכה ועל היכולת של כל יהודי להמשיך ולפעול ישועות ע"י ברכות. הרב וישצקי שיתף את הנשים בסיפורים מיוחדים אודות הרבנית וההערכה העצומה שהרבי ביטא כלפיה. התרגשות שיא היתה בין המשתתפות באירוע כאשר לבמה עלתה מוסי בתו של הרב וישצקי, ושיתפה את קהל הנשים בתשובתו של הרבי אודות השמחה ככלי לקבלת הברכה.

    הגב׳ שטערנא אלפרוביץ הנחתה את ההתוועדות הגדולה ובדבריה עוררה את הנשים אודות קבלת החלטות טובות.

    התוכנית האומנותית נפתחה בברכת כהנים על ידי הסולן לוי לוקשינסקי בליווי מקהלת ילדים.

    אקורד הסיום היה מופע ססגוני של להקת המחול ׳סטודיו איילות' בניצוחה של גב׳ ענבל אלוני,

    ולאחריהן בנות חוג המחול מ'סטודיו J' בניהולה של גב׳ שרה ג׳ייקובס.

    את הערב הנעימו הזמרות האחיות כליפא כשאליהן מצטרפות בנגינה בכינור רינה רוזן ובחליל צד דבורה לאה אוסטרובסקי, השירה והריקודים רוממו את קהל המשתתפות שנשארו לרקוד עוד אחרי שהסתיים האירוע המיוחד.

    הפקת הערב: מיכאל כפלין הפקות

    מפיקות תוכן: בתי אזימאוו, דבורה לאה וולף

    צילום: אודליה ש.

    מפיקה אומנותית: הדסה אייזנבך

    ייעוץ ליווי והדרכה: גב׳ שרה אייזנבך































































     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.