• חגיגת בת מצווה עוצמתית ומרגשת לעשרות יתומות

    6 | הצג גלריה

    עשרות נערות יתומות מכל רחבי הארץ חגגו את בת המצווה שלהן במעמד מרגש ומושקע שערך עבורן 'כולל חב"ד', לכבוד יום היארצייט של הרבנית הצדקנית. לכל רגע ביום החגיגי, הוקדשה מחשבה רבה, במטרה למקסמו עד תום, מתוך ידיעה שיום זה ילווה את בנות המצווה לכל חייהן • לדיווח ותמונות

    עשרות נערות יתומות מכל רחבי הארץ חגגו את בת המצווה שלהן במעמד מרגש ומושקע שערך עבורן 'כולל חב"ד', לכבוד יום היארצייט של הרבנית הצדקנית. מעמד בת מצווה מרגש ובלתי נשכח לעשרות נערות יתומות מכל רחבי הארץ נערך על ידי 'כולל חב"ד' בכ"ב שבט, יום היארצייט של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא, רעייתו של הרבי מה"מ.

    זהו אירוע מושקע, חגיגי ושמח במיוחד, בו נוטלים חלק כשלוש מאות משתתפים, בני משפחה וחברותיהן של כלות השמחה.

    חגיגת בת המצווה נערכה בירושלים והיא לוותה על ידי הצוות החינוכי והמסור של 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית מבית 'כולל חב"ד', המלווה יתומים ויתומות במגוון מיזמים. רוב הנערות, מגיעות ממשפחות 'חסד מנחם מענדל' המלווה את התלמידים היתומים לאורך כל ימות השנה עם חוגי העשרה ובעזרה לימודית, חברתית ורגשית.

    המעמד הסוחף שכלל בתוכו רגעים רבים מרגשים, התקיים בשילוב כוחות על ידי 'כולל חב"ד', 'קרן מרומים' והרב יצחק משען משלוחי הרבי לברזיל ומנהל ארגון 'בית' מס.פאולו ברזיל.

    לכל רגע ביום החגיגי, הוקדשה מחשבה רבה, במטרה למקסמו עד תום, מתוך ידיעה שיום זה ילווה את בנות המצווה לכל חייהן. כך גם ההשקעה בארוחה החגיגית, במתנות המפנקות והיוקרתיות, ביחס הפרטני לכל נערה ונערה.

    התכנייה של בת המצווה כללה מופעים, תחרויות, פעילויות של הנאה חינוכית וכמובן הרבה הומור ושמחה. את החלק האומנתי ליוותה האמנית מיכל לוויטין. את התכנית המיוחדת של הופעה אומנתית של בנות המצווה בפני האורחות, ליוותה טייבי קרסיק.

    נאום מרגש במיוחד נשאה הרבנית ימימה מזרחי שהפליאה ביום נשגב זה. הגב' רחל וילהלם מכולל חב"ד' שליוותה את כל שעות החגיגה ואף נשאה נאום מעצים.

    היו גם בחגיגת בת המצווה רגעי הודיה לקדוש ברוך הוא, על הגעתן של הבנות עד הלום ועל הזכות לחגוג חגיגת מצוות כה עוצמתית, ותפילה מעומק לב שימחה השם דמעה מעל כל פנים בגאולה הקרובה.

    כל נערה קיבלה ערכת מתנה עשירה ומפוארת שכללה בתוכה פמוט מכסף טהור, מתנת הרב משען (שאף צירף מכתב אישי לנערות ולאמותיהן), ותכשיט יוקרתי וספר תהילים בכריכת עור ועליהם הטבעת השם האישי – מתנת 'כולל חב"ד' ו'קרן מרומים'.

    הפעילות הופקה בהצלחה רבה על ידי אוריה טויטו וצוות רכזות 'חסד מנחם מענדל'.

    "בת המצווה מאיר את עולמן של הנערות בהיקפים שאין לשער", אומר מנהל 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן, "קיום הפעילות בכ"ב שבט, לכבודה ולעילוי-נשמתה של הרבנית ע"ה מבטאת את תחושתנו שההצלחה האדירה היא בכוחו וברכתו הנצחית של הרבי המוסיף לרוות נחת ולהאציל כוח וברכה לאלמנות, לאלמנים, ליתומות וליתומים של חסד מנחם מענדל".

    הרב יצחק מרטון מ'חסד מנחם מענדל' אומר: "מידי שנה אנו רואים במוחש את הפירות שצומחים מפעילות-מושקעת זו, אצל בנות המצווה והמשפחות שמשתתפות במיזם החשוב הזה. זה מעצים ומתורגם בבירור לשיפור בכל המישורים: בשמחת החיים, בלימודים ובכל תחומי החיים. הבית מואר וכל המשפחה מתחזקת".











    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.