• המסע שכבש את בית חיינו

    3 | הצג גלריה

    19 נציגות מובילות, מבנות תיכון חב"ד "עטרת חיה מושקא" בביתר עילית נחתו וחתמו את המסע שכבש את חצרות 770. מסע מרתק של שישה ימים בבית חיינו מלא וספוג בהתוועדויות, שיעורים, פעילויות וסיורים כאות הצטיינות לזוכות במבצע "חוזרות אחרת" ולרגל הסתלקות הרבנית חיה מושקא • לדיווח המלא

    קבוצת "עטרת חיה מושקא" עוסקת בהכנות למסע למעלה מחמישה חודשים בלימוד שיחותיו של הרבי, השתתפות בשיעורי חסידות, הקפדה על 3 תפילות ביום, אמירת חת"ת, יציאה למבצעים, לימוד תניא בע"פ והנהגה חסידית בזמן הלימודים ובשעות הפנאי.

    בנות בית הספר זכו בכרטיסי הטיסה והמריאו בהתרגשות מיוחדת בליווי מנהלת בית הספר הגב' נחמה שחר ומחנכת כיתה י"ב הגב' רחל הרשקוביץ.

    את המסע הובילו מדריכות מסורות, בוגרות בית הספר מושקי שחר וחנה מינדל גור שהפעילו את הבנות במרץ ובחיות חסידית, דאגו לסדר היום המלא והגדוש באווירה חסידית ובחיזוק ההתקשרות לרבי.

    כבר בעליה למטוס לכיוון ארה"ב קבלה כל תלמידה ערכה עשירה שתלווה אותה לאורך המסע ותכוון אותה אל היעד.

    בנות המסע התאכסנו בדירה שכורה ומאורגנת, קבלו ארוחות מסודרות ונהנו משירות אדיב ומיוחד.

    כל פעילות מלווה בניגונים מלאי השראה, בהמנון שהמריץ את הקבוצה ובסיפורים מרגשים ומעוררים.

    ההתוועדות המרוממת בליל שבת עם מנהלת בית הספר "עטרת חיה מושקא" בקראון הייטס גב' לאה לוין השאירה רושם מיוחד על בנות הקבוצה וההתרגשות התעצמה לרגל ההענקת הדולר של הרבי לזוכה בהגרלה.

    שליחות הרבי שהתארחו ב770 התפעלו מצניעותן של הבנות, הנהגותיהן המקדשות שם ליובאוויטש והחיות החסידית שהאירה את פניהן.

    במוצאי שבת נטלו הבנות חלק בהתוועדות מיוחדת בהשתתפותם של שלוחי הרבי, שליחות אורחות  וסיימו את סעודת מלווה המלכה בהרקדה סוחפת. למחרת סיירו הבנות בחדר השידורים והתוועדו עם הגב' רבקה זייאנץ שזכתה להכיר מקרוב את הרבי הריי"צ והרבנית חיה מושקא ושיתפה את הבנות בעדויות וסיפורים בעלי מסרים עוצמתיים לחיזוק התפילה וההתבוננות בתיבות התפילה.

    בהתוועדות חגיגית שנערכה במכון חנה, האזינה הקבוצה לרב הולצמן שריתק את הבנות בסיפורים וחוויות אישיות אודות מפגשים בבית הרבי והרבנית וחיזק את הבנות בתכנים חסידיים מעשיים.

    בסיור בחדר הספריה זכו הבנות לראות ולשמוע מהרב לוין על כתבי יד מקוריים וחפצים אישיים ששמשו את הרביים, ומשם יצאו להתוועדות עשירה עם השליח הרב יוזביץ בבית חב"ד בקראון הייטס ואמו הגב' שרה יוזביץ שהוציאו את הבנות במסרים עוצמתיים של אמונה וביטחון וחיזוק בדרך השליחות.

    במהלך המסע זכתה הקבוצה לקבל עשרה דולרים של הרבי, מטבע קדוש ורוכסן מבגדו של הרבי וחתיכת בד מהסדין של הרבי שהעניקו אורחי הרבי, שליחות ואישי ציבור שהתפעלו מההנהגה החסידית וצניעותן המופלאה של בנות "עטרת חיה מושקא".

    לקראת היציאה מחצרות הרבי, פנו הבנות לשיעור המרתק עם אשת התקשורת גב' סיון רהב שהעצימה את הבנות במסרים חיוביים בזיקה לפרשת השבוע והובילו אותן לארוז את המזוודות ולצאת עם כוחות להמשיך את הנהגותיהן החסידיות בארץ הקודש.

    הורי הבנות הגיעו לקבל בהתרגשות גדולה את בנותיהן בנמל התעופה בן גוריון והודו על הזכות לחנך את בנותיהן במוסד על טהרת הקודש, תיכון "עטרת חיה מושקא" בביתר עילית.

     





    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.