• חריש: דינר 'שפרה ופועה' לנשי חב"ד

    18 | הצג גלריה

    בימים אלו מציינים בחריש שנה לדינר הראשון, בו נרתמו נשות קהילת חב"ד לטובת ארגון שפרה ופועה. עם המיתון ברמת התחלואה, התאפשר לקיים גם השנה דינר חגיגי, בו נרתמו נשות הקהילה למען המשך העשייה  •  לקריאה ותמונות

    בימים אלו מציינים בחריש שנה לדינר הראשון, בו נרתמו נשות קהילת חב"ד לטובת ארגון שפרה ופועה. עם המיתון ברמת התחלואה, התאפשר לקיים גם השנה דינר חגיגי, בו נרתמו נשות הקהילה למען המשך העשייה. הדינר נערך באוויר הפתוח, תחת כיפת השמים, כאשר ב"ה מזג האוויר היה נאה יחסית ולא גשום.

    עם תום חודש תשרי, התכנסו נציגות 'שפרה ופועה', בהובלת השליחה, הגב' מירי אפשטיין, כדי לדון באפשרות לקיים השנה את הדינר. בסייעתא דשמיא מיוחדת התאפשר לנצל את התקופה ש'בין הגלים' ולערוך אירוע מיוחד שהותיר חותם עמוק.

    למעשה, היתה זו התכנסות ראשונה של כלל נשות הקהילה, מאז גל האכלוס של משפחות אנ"ש שהיה בקיץ האחרון. למעלה מ-50 נשות הקהילה התכנסו בחצר בית הכנסת חב"ד המרכזי, לאירוע מושקע וחגיגי, שנערך על פי ההנחיות הבריאותיות – בשתי קפסולות מופרדות..

    את פני הבאות קידם שער בלונים מרהיב עין, ובנוסף עוצבו גם השולחנות בעיצובי בלונים מרשימים ע"י הגב' יעל שבח. הכיבוד כלל ארוחת שף חלבית יוקרתית, שנפרסה על פני שולחנות בר מעוצבים.

    הנואמת האורחת היתה הרבנית ברוריה אשכנזי מתל אביב, שהעבירה הרצאה על החשיבות שבגידול משפחה ברוכת ילדים. ההרצאה היתה מלווה במצגת ייחודית, בה שולבו יצירות אומנות ופריטים נדירים מהאוסף הפרטי של הרבנית אשכנזי.

    לאחר ההרצאה סיכמה המנחה, הגב' גליה אשרוב, את פעילות 'שפרה ופועה' ו'נשי חב"ד' בשנה החולפת – לצד הפקת מולטימדיה ייחודית. בהמשך לכך הוצגו מסלולי התרומה לקראת שנת הפעילות הקרובה. נשות הקהילה נרתמו למען המשך העשייה המבורכת וזכו בפרסים יוקרתיים, דוגמת חנוכיות כסף, אקססוריז לשולחן שבת, ועוד.

    לסיום האירוע הופיעה הסטנדאפיסטית מיכל לוויטין, לשעה של בידור וצחוק משחרר. ההופעה כללה דו-שיח חי עם הנשים, שלא הפסיקו לצחוק ונהנו מכל רגע.

    הגב' מירי אפשטיין ביקשה להודות לשליחה הגב' חני כהן, וכן לנציגות 'שפרה ופועה' שמובילות את העשייה כל השנה ונרתמו במשנה מרץ למען הפקת הערב: רחל אחיטוב, אינה בנטוזה, אלישבע פיניה ורינת אהרוני.



































    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.