• רק בזכותכם בית חב"ד באתיופיה ימשיך להיות פתוח

    2 | הצג גלריה

    הרב אליהו ורעייתו חביב, שלוחי חב"ד אתיופיה, צריכים את העזרה שלנו. בדיוק לפני שנה, עם פרוץ משבר הקורונה, ובזמן שחלק גדול מבתי חב"ד בעולם סגרו, הם נשארו לתת מענה לכל מי שהיה צריך, ואף הגבירו את הפעילות באתיופיה לאורך כל התקופה • עכשיו הם צריכים אותנו • לקריאה ותרומה

    הרב אליהו ורעייתו חביב, שלוחי חב"ד אתיופיה, צריכים את העזרה שלנו. בדיוק לפני שנה, עם פרוץ משבר הקורונה, ובזמן שחלק גדול מבתי חב"ד בעולם סגרו, הם נשארו לתת מענה לכל מי שהיה צריך, ואף הגבירו את הפעילות באתיופיה לאורך כל התקופה. בצל מגבלות הקורונה הם הצליחו לחגוג ולשמוח בל"ג בעומר, כפי שרבי שמעון בר יוחאי ביקש לציין בכל שנה את יום פטירתו כיום שמחה. לקראת חג שבועות חולקו משלוחים טעימים שחיממו את לבבות לאנשי הקהילה.

    הרב אליהו ומשפחתו, עברו תקופה לא פשוטה, אך לא וויתרו למען עם ישראל. הפעילות שלהם פונה לקהילה היהודית במקום, אנשי עסקים מקומיים ומטיילים ישראלים ויהודים מרחבי העולם. בית חב"ד אתיופיה מספק סעודות שבת, אירוח, טיפול בתרמילאים או אנשי עסקים שנקלעו למצוקה וזקוקים לעזרה מקומית.

    הפעילות המרכזית שלו מתמקדת בחגי ישראל. בחג החנוכה מוצבת חנוכיית ענק במרכז העיר ובנוסף מתקיימים אירועים בשיתוף עם השגרירות הישראלית. לצד זאת אף מתקיימת פעילות ענפה בשדה התעופה המקומי, בו עוברים רבבות יהודים מידי שנה. בנוסף, מתקיים מידי שבוע בימי ראשון בבית חב"ד, שיעור קבוע בלימוד 7 מצוות בני נח, הפונה לקהל המתעניינים ביהדות ביניהם רבים המתגוררים בגונדר במחנות המתנה להגירה לישראל. "כל מי שמגיע אנחנו מקבלים אותו בשמחה" – זה המוטו שמגדיר את משפחת חביב.

    שלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט״א פועלים בכל עת כדי להביא את הרגשת הבית ואור היהדות לכל אחד בדרך.

    הבית והלב שלהם פתוח בכל זמן, לכל אחת ואחד ובכל תחום. כעת חב"ד אתיופיה צריכים את העזרה שלנו ועכשיו זה הזמן שלנו לגמול להם על כך.

    לתרומה לחצי כאן



    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.