• הפרדס שהרבי בחר שמו!- פרדס חנה

    11 | הצג גלריה

    חשבתם שמדובר על פרדסים של אתרוגים? אז לא על זה מדובר. בהרי הפירנאים ליד טולוז שבצרפת הסתיימו בהצלחה שני הקמפים שעל יד מוסדות חב''ד בטולוז בראשות השליח הראשי הרב יוסף יצחק מטוסוב. •לכניסה לגלריה מרהיבה מאת  הצלם מרדכי לובעצקי   

    חשבתם שמדובר על פרדסים של אתרוגים? אז לא על זה מדובר.
    בהרי הפירנאים ליד טולוז שבצרפת הסתיימו בהצלחה שני הקמפים שעל יד מוסדות חב"ד בטולוז בראשות השליח הראשי הרב יוסף יצחק מטוסוב.
    בחדשי הקיץ, כשהילדים אינם בבתי ספר, זה הזמן בו הרבי תבע שכל ילד יהודי ילך לקמפ בו יקבל במשך כ"ד שעות היום חינוך יהודי שורשי וחסידי.
    הקמפים "גן ישראל-פרדס ממש" לבנים ו"פרדס חנה" לבנות – מקבלים כל שנה עשרות ילדים מכל רחבי צרפת, וילדים דוברי צרפתית מכל רחבי תבל, ביניהם הרבה ילדים משלוחים, ונותן להם חיות חסידי תוך אווירה רגועה ונינוחה עם טיולים מהנים וחוויתיים.
    השנה, למרות הקורונה, הגיעו כמאתיים(!) ילדים, לקמפים בהרים שליד טולוז.
    הילדים כללו ילדי השלוחים, ילדי אנ"ש, וכן ילדים שנשלחו על ידי השלוחים במקומות מגוריהם שיקבלו מהאווירה המיוחדת והמעוררת שבקמפים אלו.
    השנה, שרק לאחרונה סיימו מחזור הארבעים בלימוד הרמב"ם, התנהלו הקמפים סביבות לימוד הרמב"ם. הקבוצות נקראו בשמות ספרי הרמב"ם וכל יום השתתפו הילדים בתוכנית ייחודית בלימוד הרמב"ם היומי.
    ילדים מניגריה, סין, שבדיה, לוקסנברג, מונקו, ומכל רחבי צרפת – למדו, התפללו וטיילו יחד תוך אווירה ייחודית.
    ילדים, שכל השנה רואים אחד את השני רק דרך המסך, במסגרת הבית ספר.נט שעל יד משרד השלוחים, נהנו להתראות פנים אל פנים, לשחק ולטייל יחד, וליהנות מהחברות באופן שלא יכלו לעשות במשך כל השנה.
    מנהלי הקמפים עומדים על כך שהמדריכים והמדריכות יעמדו בקשר עם הילדים במשך השנה כולה, ישמרו על קשר חזק עם הילדים, כך שהשפעת הקמפ תהיה פעולה נמשכת במשך השנה כולה.
    השליח הרב חיים הלל מטוסוב מטולוז אומר לנו:
    "ראינו במוחש הברכות של הרבי בהתנהלות ובהצלחת  הקמפ. זכינו שהרבי בעצמו בחר את השם פרדס חנה לקמפ הבנות, ובהמשך לזה קראנו גם לקמפ הבנים "גן ישראל-פרדס ממש".
    בקמפים מורגש אווירת ההתקשרות באופן חי, הציפיה למשיח והאמונה החזקה ש"אט אט קומט משיח" חדורים בכל הפעולות, ומקווים אנו שהילדים יפנימו מה שקיבלו בקמפים, במשך השנה כולה".
    הקמפים התנהלו השנה על ידי השלוחים:

    הרב משה וזוגתו מרת נחמה דינה חן וילדיהם, הרב לוי וזוגתו מרת ביילא איידלמאן , הרב שמואל מטוסוב, הרב משה וזוגתו חיה מושקא גוראריה



















    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.