• בית הספר החדש לבנות בבני ברק מעורר הדים חיוביים

    70 | הצג גלריה

    מוסדות החינוך בבני ברק עוברים שינוי מרענן ומבורך עם פתיחתו של בית הספר החב"ד לבנות חב"ד בעיר "בנות חנה", בשעה טובה ומוצלחת. קהילת אנ"ש בבני ברק מברכת את העירייה ואת ראשיה, לכך שסוף סוף גם חסידי חב"ד בבני ברק יוכלו ליהנות מחינוך חסידי ומקצועי ברמה גבוהה • לדיווח המלא ותמונות מהמתחם

    מוסדות החינוך בבני ברק עוברים שינוי מרענן ומבורך עם פתיחתו של בית הספר החב"ד לבנות חב"ד בעיר "בנות חנה", בשעה טובה ומוצלחת.

    לאחר שנים ארוכות בהן משפחות צעירות עזבו את בני ברק נוכח מצב החינוך בעיר, או כאשר בנות רבות יצאו מדי בוקר מהעיר למוסדות חינוך תוך טלטולי דרכים, נפתחו בשעה טובה ומוצלחת גני ילדות לצד בית ספר יסודי לבנות.

    בראש בית הספר החדש עומדת המנהלת הגב' רינת פורסט, בעלת ניסיון רב בחינוך בנות ישראל, כאשר לצידה צוות מורות מקצועי ומנוסה. הצוות החדש לצד הוותיק, הוא צוות של נשות הוראה מהשורה הראשונה, לצד צוות מקצועי שמטרתו לקדם את הבנות בדרך העולה בית ה'.

    ראשי עיריית בני ברק שבקדנציה הנוכחית עוזרים ותומכים מאוד בקהילת חב"ד בעיר כבר עם פתיחת תיכון חסידי לבנות העיר, תמכה וסייעה רבות בפתיחת בית הספר, והקצתה שטח רחב ידים למבנה בית הספר היסודי והגנים.

    קהילת אנ"ש בבני ברק מברכת את העירייה ואת ראשיה, לכך שסוף סוף גם חסידי חב"ד בבני ברק יוכלו ליהנות מחינוך חסידי ומקצועי ברמה גבוהה. זה המקום להודות לראש העיר הרב אברהם רובנשטיין ולמנהל לשכת ראש העיר הרב גדליה סילמן ושאר ראשי הלשכה, התומכים ומסייעים מכל הלב כדי שלבנות חב"ד בעיר יהיה מוסד חינוכי ברמה גבוהה.

    צפו בתיעוד של המקום והאווירה המיוחדת של היום הראשון במוסדות.

    צילום: מענדי קורנט.











































































































































    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.