• אנחנו זקוקות לגישה! • מורן קורס

    הגדלה

    "להביט בנוער של מסכי הזום ולומר להם: אתם מדהימים, כמה כוח יש בכם. אנחנו לא היינו יכולים להתמודד עם מה שאתם מתמודדים, לא בסדר גודל כזה, ולא בעוצמות שלכם." מילים מחזקות לתקופה כה מתאגרת • לטור המלא

    שבוע מבורך💕

    עכשיו יותר מתמיד, אנו זקוקות לאמץ את הגישה המעוררת לתחיה, את ההסתכלות החיובית של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב- שחיפש את הטוב בכל מצב ובכל אדם. החשיבה והאמירה החיובית  מעוררת בשני את הטוב שיתגלה בפועל. שנזכה להידבק במידותיו כל רגע וכל שניה בחיינו, להרבות באהבת ישראל, ובראיה היחודית והמרוממת המדגישה ומנגישה את הטוב שבאחר.

    אנו זקוקות לאמץ את הגישה של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב ולהביט בנוער של מסכי הזום ולומר להם: אתם מדהימים, כמה כוח יש בכם. אנחנו לא היינו יכולים להתמודד עם מה שאתם מתמודדים, לא בסדר גודל כזה, ולא בעוצמות שלכם. ואז נפנה לאדון העולמים ונאמר לו: תראה את בניך ובנותיך כמה הם משתדלים במציאות הכל כך לא שפויה.

    אנו זקוקות לאמץ את הגישה של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב ולהביט בכל צוותי החינוך שמנסים ומשתדלים לילות כימים, להתעדכן, לבשר להתבשר ולנסות להישאר בשפיות בכל המצב הלא מוסבר הזה. ואם אנחנו יוצאים מדעתינו.. כמה כח הם צריכים כדי להמשיך ולתפקד כרגיל. ולא להשאיר את המחשבות אצלינו בראש אלא לומר להם: אתם עושים עבודת קודש, אתם באמת ראויים להערכה! ואז נפנה לאדון העולמים ונאמר: תראה כמה הם מתאמצים ומנסים לחנך וללמד גם בדרך לא דרך.

    אנו זקוקות לאמץ את הגישה של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב  ולהביט בכל ההורים, שמתמודדים בבית עם כל הילדים בין כל הבידודים, מנסים לחנך, לשמח, להמשיך לעבוד ולעשות רצונך ושליחותך ונאמר לאדון העולמים: תראה את ילדיך, כמה הם דואגים למשפחה שלהם,  טורחים בשבילם, ומנסים לשמוח ולמצוא את הטוב למרות התקופה המבולבלת הזאת.אנו זקוקות לסניגוריה כזאת שתלטף אותנו ותפסיק להטיח בנו כמה אנחנו לא, אלא כמה אנחנו כן. לא כמה שלילה יש בנו אלא כמה טוב אין סופי מתגלה דרך הנסיונות שלנו וכמה דרך הצללים רואים אור צלול.

    אנחנו זקוקות לאמץ את גישתו של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב. ופשוט- לסנגר אחד על השני ולאהוב באמת את הפנימיות, גם כשהחיצוניות כ"כ מקשה ומפרידה, נתאמץ להבחין בטוב. אנו זקוקות לאמץ את גישתו, וקצת להשיב לנו את האמון, גם בעצמנו, גם באחרים וגם בהנהגת ה' בעולם. לטעת בתוכנו עמוק בנפש את הידיעה, שזה לא משנה מה רואים לנגד עיננו, העולם הוא לא ג'ונגל, הפקר, אלא קיים בו סדר מופתי מהעלה שנפל מהעץ ועד החלטות של מנהיגים אלה ואחרים. יש מנהיג לבירה, ודרך סלולה וידועה לגאולה.

    אנו זקוקות לאמץ את גישתו של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב שעם כל הטוב הזה, נחפש מישהי שצריכה לשמוע את המילים הטובות האלה- ונאמר לה משפטים חיובים, כך בלי שום סיבה, כמה היא באמת מדהימה ויכולה ומסוגלת. ואדירה. וכמה ה' מאמין בה, מעניק לה כוחות. ומכל הטוב שנחשוב ונאמר על הסביבה, ה' יבחר להוריד לנו את הטוב האבסולוטי האמיתי והשלם, בטוב הנראה והנגלה -בגאולה האמיתית והשלמה

    בשורות טובות

    מורן קורס🌷

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. מחכה לגאולה!!
      כ״ג בשבט ה׳תשפ״ב (25/01/2022) בשעה 1:58

      יישר כח זה מקסים!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.