• שפרה ופועה בכ"ב שבט • בית שמש

    8 | הצג גלריה

    ביום שני כ"ב שבט, התאחדו כל נשות חב"ד בית שמש, לערב מיוחד לכבוד הרבנית חיה מושקא, ולערב התרמה לארגון שפרה ופועה • לכתבה המלאה

    ביום שני כ"ב שבט, התאחדו כל נשות חב"ד בית שמש, לערב מיוחד לכבוד הרבנית חיה מושקא, ולערב התרמה לארגון שפרה ופועה.

    את ארגון שפרה ופועה בית שמש ייסדו שלוחי הרבי לעיר – הרב ויינר ורעייתו, ומנהלת אותו בהצלחה רבה מזה 20 שנה הגב' וולס. בשנים האחרונות נוספו אחראיות חדשות על השכונות החדשות המתאכלסות. הערב נפתח באמירת פרקי התהילים של הרבי והרבנית על ידי השליחות לרמות בית שמש הגב' חנה אורלי שמידט והגב' שבי מנדלסון, ובאמירת משניות בהנחייתה של הגב' מושקא לרנר.

    השליחה מנהריה הגב' רלה גורליק תחי' ריתקה את הנשים בסיפורי מופת מחייה של הרבנית, ומההשפעה שלה על כל אם ובת, "והחי יתן אל ליבו". והגב' מושקא דשבסקי שיתפה אותנו בשם המיוחד שבחרה לה על שמה של הרבנית. לאחר מכן עלתה לבמה היוצרת הגב' דבורה מונצרש עם סיפורה האישי המטלטל בליווי שירה מרגשת על כוחה של אישה במסע חיים לא קל בין יאוש לתקווה אך באמונה איתנה!

    ראש העיר הגב' עליזה בלוך כיבדה את המעמד בנוכחותה, העצימה את כוחן של הנשים בעיר בית שמש וציינה את פועלו של נציג חב"ד בעירייה הרב ישראל מנדלסון שדאג לתרומת העירייה לערב זה. במהלך הערב הוקרן סרטון של יולדות שסיפרו כמה עזרה והצלה יש בנתינה של ארגון שפרה ופועה. הערב נחתם בהתרמה לארגון הנמשכת עד התאריך א' אדר. נשות בית שמש משתתפות בהגרלות יוקרתיות וייחודיות שתתקיימנה בין כל המשתתפות והתורמות לארגון היקר כל כך לרבי. מקווים שתהיה פעולה נמשכת מערב זה להתפתחות ותנופה אדירה במערך העזרה והסיוע ליולדות בעיר בית שמש המתפתחת.

    💳לתרומה בכרטיס אשראי היכנסי לקישור
    https://kehilot.info/RedirectPage.aspx?id=73053

    בחרי ברובריקת שפרה ופועה ותרמי לפי המסלול שבחרת.

    💸 אם ברצונך לתרום בהוראת קבע או בדרך אחרת היכנסי לקישור זה מלאי את פרטייך ואנו נחזור אלייך
    https://forms.gle/RgPqbekhRuX6ygAF6

     















     

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.