• השליחות שלי בחתונה • סיפור מיוחד

    הגדלה

    "כשהסתיימה  סעודת המצוה ניגש אלי רב ליטאי וסיפר, שבתו שהינה אם לילדים קטנים, זקוקה לעבור ניתוח לא פשוט בחו"ל להצלת עיניה. הוא ביקש ממני שאכתוב לרבי... " • מרתק

    ב"ה ט"ו חשון תשפ"ג.

    השליחות שלי בחתונה.

    הסיפור שב"ה  יכתב כאן, יצא לאור בזכות העידוד שקיבלתי  מתשובת הרבי ב"איגרות קודש". כרך ח"י, שניפתח באקראי בעמוד קל.

    …"בודאי מתעניינים ג"כ ע"ד האפשריות לפרסם במספר כתבי עת הנקראים מאחינו בני ישראל, איזה סיפורים בעניני יהדות וחסידות וכו'- מובן שצריכים להיות בהעתקה מתאימה לאופי הקוראים של כל עתון ועתון בפרט.

    בברכה לבשו"ט מתוך שמחה וטוב לבב".

    ידידת נפשי גב' יונה תחי', שיתפה אותי בסיפור אמיתי שאירע עמה  לאחרונה;

    "השבוע הוזמנתי להשתתף בחתונה. ביררתי מראש על כשרות הקייטרינג באולם והבנתי, שאינו מתאים עבורי.  כך שלא יתאפשר לי להנות מסעודת המצוה.

    החתן והכלה לא היו ממכרי או קרובי משפחתי… היות וכך, ביקשתי מהשם יתברך, טרם  כניסתי לאולם השמחות,  שיעזור לי לגלות מה השליחות שלי הצפונה בהשתתפותי בחתונה.

    חשבתי, שלפחות אנסה לזכות מספר נשים צעירות שהגיעו עם התינוקות שלהן לחתונה, בהשתתפות במבצע המיוחד של הרבי מליובאוויטש. קניית אות בספר התורה של ילדי ישראל.

    שתי נשים צעירות הסכימו מיד בחביבות ובמאור פנים,  להשתתף ולרכוש אותיות לילדיהן הקטנים. תוך כדי הרישום של התינוקות  אני מגלה שאמהות אלה העומדות מולי, הן נכדותיו של סב הכלה שאותו הכרתי.

    יהודי יקר משכמו ומעלה. ירא שמים, שעסק בחינוך תורני עשרות בשנים, אהוב על כל משפחתו ומכריו. נוח לבריות ונעים הליכות, שלא עלינו התבקש לאחרונה לישיבה של מעלה, לעולם שכולו טוב. באותן דקות עלה בזיכרוני מאורע מרטיט מלפני…שלושים וחמש שנים ! היתה זו תחילתה של חויה מרגשת במיוחד…

    מוסיפה גב' יונה תחי' לספר;

    "היה זה בסיום טקס  ברית המילה לבני בכורי שנולד בברכת הרבי מליובאוויטש בניסים גדולים. כשהסתיימה  סעודת המצוה ניגש אלי ( שניבדל לחיים טובים ארוכים ולשלום) רב ליטאי וסיפר,  שבתו שהינה אם לילדים קטנים, זקוקה לעבור ניתוח לא פשוט בחו"ל להצלת עיניה. הוא ביקש ממני שאכתוב לרבי,  ואבקש שיברך אותה בהצלחת הניתוח. מלאתי את בקשתו – ואת המכתב שיגרתי בפקס למזכירות הרבי במרכז חב"ד העולמי – 770 – בברוקלין, ניו יורק.

    ב"ה ברכת הרבי התקיימה בה. זמן לא רב לאחר מכן, הרב עידכן אותי שהוא טס עם בתו לניתוח עיניה בלונדון שבאנגליה. "הרגשתי ממש את הברכה של הרבי", ציין הרב באוזני בהתרגשות ניכרת. הניתוח ב"ה עבר בהצלחה מופלגה ועיני בתו ניצלו.

    המאורע המיוחד הזה,  לו הייתי עדה לפני שנים כה רבות,  עלה במוחי ברגעים אלו.  והנה, נכדותיו של הרב ז"ל,  עומדות עכשיו כאן ממש – מולי. החלטתי לשתף אותן בנס הגדול שקרה ל…אמא שלהן.

    והנה, ברגעים אלו,  אני שמה לב  שנכנסת לעזרת נשים שבאולם  החתונות, האשה  שהיא  בעלת הנס בעצמה. כן! אותה אשה  שטסה עם אביה  לניתוח הצלת עיניה בלונדון. שמחתי על התיזמון המדהים שאירע כאן בחתונה. התרגשתי מהזכות שנפלה בחלקי לספר לנכדות שעומדות מולי,  על הסבא שלהן,  הרב ז"ל,  שפנייתו לרבי הובילה לנס שאירע ל….אמא שלהן בהצלת עיניה .

    שמעה וכתבה מכלי ראשון

    טמה חורושוכין

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.