• אורות השבת עוד מהדהדים • שבת שכולה משיח

    66 | הצג גלריה

    בחודש שעבר נערכה שבת שכולה משיח. שבת עוצמתית במיוחד שסחפה מאות "אחיות"! השבת נערכה בקמפוס מושקע ומרווח במכללת גבעת וושינגטון. "מדריכות פעילות אחותי שמשקיעות מעצמן לאורכה של השנה קיבלו בברכה את החניכות שהגיעו נרגשות בצהרי יום שישי... " • לתיעוד ענק

    בחודש שעבר נערכה שבת שכולה משיח. שבת עוצמתית במיוחד שסחפה מאות אחיות להסתכל על העולם מנקודת מבט אמיתית, ע״י הכוונתו של נשיא הדור-הרבי מלך המשיח שליט״א!

    השבת נערכה בקמפוס מושקע ומרווח במכללת גבעת וושינגטון. מדריכות פעילות אחותי שמשקיעות מעצמן לאורכה של השנה קיבלו בברכה את החניכות שהגיעו נרגשות בצהרי יום שישי. על המיטה חיכתה לכל בת ערכה המכילה קובץ לימוד, תכניה גדושה בפעילויות והתוועדויות מרתקות עם מיטב הרבנים, ועוד הפתעות נוספות.

    כשעתיים לפני שבת נפגשו הבנות לבאנקט מדהים וחי שחשף את תוכנה של השבת והכניס את הבנות לאווירה מרוממת. הנושא המרכזי שבו התמקדה השבת הוא דימיון מודרך- הרבי שליט״א מדריך אותנו איך להתנהג בתוך הדימיון של העולם. כל המכשולים, האתגרים והדברים שמפריעים לנו בדרך- הם דימיון אחד גדול! כמו בסיפור הידוע עם אברהם אבינו: ׳אברהם בדרך לקיים את ציווי ה'- לעקוד את בנו והנה בדרך השטן מגיע בלבוש של נהר. הנהר עולה ועולה עד שמגיע לצווארו. אברהם תולה עיניו לשמיים ואומר לקב״ה -ריבונו של עולם תראה לי שזה דמיון! תראה לי שאתה האמת! ומיד הנהר ייבש׳.

    גם בדורנו, המציאות שאנו רואות היא כמו נהר, יש סביבנו מלא דברים שנראים אמיתיים, דברים לא טובים, אנחנו בגלות, לא רואים את הרבי, אבל באמת, הנהר הזה לא קיים. זה לא המציאות. המציאות האמיתית היא גאולה. הרבי שליט״א בשיחותיו פוקח לנו את העיניים ונותן לנו להבין ולטעום מהמציאות האמיתית! לגלות מה דימיון ומה אמת. להבין ולקלוט שאנחנו כבר אוטוטו עמוק בגאולה ואנחנו יכולות וצריכות להתחיל לחיות את זה כבר עכשיו! וזה בעצם מה שיפעל ויביא את התגלותו המיידית לעין כל תכף ומיד ממש!

    גלריות נוספות מהשבת יהיה ניתן לראות בעז"ה בהמשך כאן (Achot.co.il)



































































































































     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.