• כפר חב"ד: ערב מיוחד של זיכרון חסידי בסלון

    13 | הצג גלריה

    משואה לתקומה: ארגון הנשים נפלאו"ת בערב 'זיכרון בסלון' ייחודי ומרגש לנשים ואלמנות חב"ד • האירוע היה בסימן שמחה והסתכלות על העתיד ולא רק על העבר • בסיום האירוע הבטיחו האלמנות להיות שגרירות נפלאו"ת • דיווח, תמונות

    עם דמדומי חמה של סוף חודש ניסן ותחילת חודש אייר התכנסו אמש בבית משפחת שניאורסון בכפר חב"ד קבוצה של כחמישים נשים שבאו להתוועדות 'זיכרון בסלון' ייחודית מרגשת ומעצימה.

    מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת (נשים פועלות למען אחדות וקירוב לבבות) שארגנה את ההתוועדות, מספרת: "אנחנו רגילים לאירועי זיכרון בסלון עצובים ומרגשים. הם חשובים מאוד, אך אנו שחונכנו בדרכו של הרבי, רצינו להביא את הזווית שלנו לאירוע הזה ומזיכרון לשואה הפכנו את האירוע לזיכרון חסידי בסלון".

    סביב שולחנות ערוכים סיפרה העיתונאית והבמאית הילה טימור-אשור, דור שני לניצולי שואה, על סבתא שלה שהלכה אחרי בעלה שמו צמח כדי לעזור לו להביא משיח. האירוע היה לא רק סיפור על העבר אלא גם איך ממשיכים מכאן הלאה לעתיד.

    רוב הנשים שהשתתפו באירוע היו נשים אלמנות חב"ד – שרובם דור שני לניצולי שואה – שכיום הקימו משפחות לתפארת.

    ביציאה קיבלה כל אישה את עיתון 'אשת' ומגזין 'עולמות' הפופולארי, בתוספת ספל קפה ממותג של אגון הנשים נפלאו"ת עם מרשמלו ורוד ומתוק בתוכו – ברוח הימים.

    כשאירוע הסתיים נשארו רק קבוצת האלמנות, הרגשות פרצו החוצה. בדיוק כמו שמחה משפחתית שבסופה נשארים רק 'המקורבים', כך הייתה ההרגשה בחדר. הנשים שיתפו זו את זו בשנה הלא פשוטה שחלפה עליהן והבטיחו להיות שגרירות בימי ההתרמה הקרובים למען תוספת כוח ועוצמה לפעילות ארגון הנשים נפלאו"ת.

























    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.