• הדינר השנתי של קרן הכנסת כלה החב"דית

    2 | הצג גלריה

    בימים אלה נשלמות ההכנות לקראת הדינר השנתי של קרן "הכנסת כלה" החב"דית, 'קרן עדי עד', שייערך במוצש"ק הקרוב בכפ"ח • הקרן הוקמה ע"י בנותיו של הרב הבר, הגב' ברכה טברדוביץ והרבנית רחל הנדל, המנהלות אותה במסירות ובהתנדבות • מספרת הגב' מירי שניאורסון מכפר חב"ד, "אז, חשבתי שאני עושה לה טובה, אבל מסתבר שעשיתי טובה לעצמי. "אימצתי" מספר כלות בעלות של 770 שקל לכלה ובתוך זמן קצר מצאתי את עצמי מקבלת לביתי את הכלה הראשונה שלי • לסיפור המלא

    בימים אלה נשלמות ההכנות לקראת הדינר השנתי של קרן "הכנסת כלה" החב"דית, 'קרן עדי עד', שייערך אי"ה במוצש"ק פרשת "וישלח" בכפר חב"ד. בדינר החגיגי, הנערך בקביעות בסמיכות ליום הנישואין של הרבי והרבנית, תתקיים סעודת מלווה מלכה יוקרתית עם תכנית ייחודית ומרתקת ויוכרז על מיזמים חדשים שייצאו לדרך.

    הקרן, ע"ש הרה"ח הרב ישראל צבי הלוי הבר ע"ה, מסייעת לכלות מאנ"ש בנדוניה ועזרה לחתונה. מידי שנה נעזרות על ידי הקרן מאות כלות המקבלות נדוניה איכותית ומושקעת, שחוסכת הן אלפי שקלים מהוצאות החתונה והן את טרחת החיפושים והקניות.

    הקרן הוקמה ע"י בנותיו של הרב הבר, הגב' ברכה טברדוביץ והרבנית רחל הנדל, המנהלות אותה במסירות ובהתנדבות, כשהן מתבססות על תרומות נדיבים ואנשי צדקה אשר הבינו את גודל חשיבות מצוות "הכנסת כלה" ואימצו כלות באמצעות הקרן.

    "בתקופה בה הייתי טרודה במציאת שידוכים לבניי, פנתה אליי הגב' טברדוביץ ורתמה אותי לפעילות התנדבותית בקרן", מספרת הגב' מירי שניאורסון מכפר חב"ד, "אז, חשבתי שאני עושה לה טובה, אבל מסתבר שעשיתי טובה לעצמי. "אימצתי" מספר כלות בעלות של 770 שקל לכלה ובתוך זמן קצר מצאתי את עצמי מקבלת לביתי את הכלה הראשונה שלי שנישאה לאחד מבניי. לא לקח זמן רב ובן נוסף מצא את זיווגו ובשנה האחרונה חיתנתי את הבן השלישי"…

    "קרן הכנסת כלה 'עדי עד' היא למעשה היחידה בליובאוויטש שנותנת מענה ישירות לכלות צעירות", מסבירה מנהלת הקרן הגב' ברכה טברדוביץ, "הקמנו אותה כשגילינו שחב"ד עוזרת לכל העולם אבל לכלות שלנו שכחו לדאוג. כל כלה שלומדת או למדה במוסדות חב"ד זכאית לקבל מהקרן נדוניה מלאה".

    בדינרים הקודמים העידו נשים רבות על סיפורי מופתים שחוו בעקבות הפעילות בקרן והתחרו על פריטים יקרי ערך שנמכרו במכירה פומבית שכל הכנסותיה מיועדות לאימוץ כלות נוספות. גם השנה זה יקרה וביתר שאת. "בשנה שעברה תרמה אחת האימהות עבור שתי בנותיה הבוגרות ובסוף הערב הוסיפה כל אחת מהבנות עצמן תרומה משלהן. ברוך ה' התבשרנו כי שתיהן כבר בדרך לחתונה ממש בתקופה זאת", מספרת הגב' טברדוביץ בהתרגשות.

    הצטרפי גם את למצווה חשובה זו והזדרזי להבטיח מקומך בדינר, בטל':

    שרה ב. – 052-7707214,  מירי ק.– 054-6377023, חני ק. 0546398851

    unnamed

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.