• דגם בית המקדש להרכבה לילדים בחינם

    הגדלה

    לרגל ימי בין המיצרים ובעמדנו לפני תשעה באב, מציגים "הסדנא לאומנות יהודית" של צבאות ה' בארה"ב מודל קרטון חינמי של בית המקדש • ישנם דגמים שונים של בית המקדש, מבוססים על תיאורים שונים של המפרשים. דגם זה מבוסס על תיאורו המדויק של הרמב"ם, בהל' בית הבחירה • לכל הפרטים

    לרגל ימי בין המיצרים ובעמדנו לפני תשעה באב, מציגים "הסדנא לאומנות יהודית" של צבאות ה' בארה"ב מודל קרטון חינמי של בית המקדש.

    ישנם דגמים שונים של בית המקדש המבוססים על תיאורים שונים של המפרשים. הדגם המדובר מבוסס על תיאורו המדויק של הרמב"ם בהל' בית הבחירה באומדן יחס של מ"מ אחד לאמה אחת. פרויקט זה הינו חלק מ"סדנת בית המקדש" המלמדת ילדים על ארץ ישראל, היסטוריית ירושלים, הר הבית וכלי המקדש ובעז"ה בקרוב גם על ביהמ"ק השלישי.

    סדנת בית המקדש בשלימותה, כוללת הסברה על הר הבית ובית המקדש, ומסתיימת בדגם 'עשה זאת בעצמך' של בית המקדש, להרכבה ע"י ילדים. זהו כלי חינוכי פנטסטי להחדרת זווית ראות מציאותית ומכלי ראשון על בית המקדש.

    הדגם שניתן להורדה בפורמט PDF אוחז עדיין בשלבים מוקדמים של תכנון ופיתוח. למרות זאת התקבלה ההחלטה לשחררו מתוך מטרה ש"ילדים מכל העולם יבנו את בית המקדש בכל העולם".

    דגם זה, הבא בערכת צבעים מלאה, תוכנן ונבנה בהדרכתם המקצועית של הרבנים: יוסף קעלער, יהודה בן-שמחון, שלום באראס ומענדי בראוד. האב טיפוס הראשון של גירסה זאת של בית המקדש, נבנה ע"י הרב ישראל אלפרן, מבוסס על שירטוטו של הרב לבנוני.

    ילדים בקעמפים בכל העולם כבר מרכיבים את דגם בית המקדש שלהם. ובשבת חזון, שבה מראים לכל יהודי את בית המקדש מרחוק, ילדים רבים יראו גם את בית המקדש מקרוב.

    הדגם אינו פשוט להרכבה ודורש הרבה חיתוכים וקיפולי נייר. הגיל המומלץ לפעילות זו הוא 9 שנים ומעלה בהשגחת מבוגר. אדם בוגר יוכל לבצע את החיתוכים בחצי שעה בערך וידרשו שעה וחצי נוספים כדי להרכיב את הדגם עם ילדים.

    להשגת תוצאות באיכות מקסימלית מומלץ להדפיס את דפי הקובץ בצבע על גליונות נייר קרטון בגודל 11*17 אינצ'.

    מוצרים נדרשים:

    ·         גליונות נייר קרטון בגודל 11*17 אינצ' וכן מדפסת מתאימה. ניתן להשיג גליונות אלו וכן להדפיסם בכל חנות למוצרי משרד.
    ·         כמה זוגות מספריים איכותיות.
    ·         דבק מהיר וחזק.
    ·         מדריכים בעלי ידע מספק על בית המקדש השני להגשת עזרה לילדים.

    הוראות הרכבה:

    ·         להורדת הוראות הרכבה באנגלית לחץ כאן
    ·         להורדת הקובץ מכווץ ב-zip לחץ כאן. לצורך שמירה על בלעדיות בפרויקט זה הקובץ מוגן תחת סיסמה. שלח מייל לתיבת דוא"ל[email protected]  לקבלת סיסמה לפתיחת הקובץ.
    ·         הדפס את קובץ ה- PDF בצבע על דפי קרטון בגודל 11*17 אינצ'.
    ·         חתוך וקפל במקומות המסומנים לפני ההדבקה.

    נשמח לקבל הערות והארות בתיבת הדוא"ל:

    Michoel Albukerk
    Tzivos Hashem Crafts Workshops
    Crown Heights, NY – "Kan Tzivoh Hashem es Habrocho"

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.