• בח"י אלול: ערב הצדעה ענק לנשות החינוך של חב"ד

    הגדלה

    שליחות הרבי בשדה החינוך - גננות, מורות, מחנכות, מנהלות ונשות חינוך בתפקידים נוספים בבתי הספר וגני הילדים, יתכנסו לבאנקט הצדעה השנתי, בח"י אלול, יום הולדתם של שני המאורות הגדולים, הבעל שם טוב וכ"ק אדמו"ר הזקן. לכל הפרטים

    שליחות הרבי בשדה החינוך – גננות, מורות, מחנכות, מנהלות ונשות חינוך בתפקידים נוספים בבתי הספר וגני הילדים, יתכנסו לבאנקט הצדעה השנתי, בח"י אלול, יום הולדתם של שני המאורות הגדולים, הבעל שם טוב וכ"ק אדמו"ר הזקן.

    מעמד ה'הקהל' החגיגי של רשת חינוך חב"ד בישראל – 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', יתקיים בהיכל התרבות בתל אביב, בהשתתפות מאות שליחות הרבי בשדה החינוך מכל רחבי הארץ. בימים אלו כבר הופצו הזמנות כבוד יוקרתיות לנשות החינוך של חב"ד.

    ברשת חינוך חב"ד בישראל, בנשיאותו של הרבי נשיא דורנו, משלימים בימים אלו את ההכנות לקראת המעמד הגדול והמרשים לכבודם של נשות החינוך של חב"ד, הפועלות ללא לאות, במסירות, למען חינוכם של ילדי ישראל.

    מעמד ההצדעה ייערך בפעם הרביעית ברציפות, כשהשנה ירשום שדרוג מיוחד עם המעבר לאולם היוקרתי 'היכל התרבות' בתל אביב שיוכן מבעוד מועד לאירוח של למעלה מאלפיים וחמש מאות נשות החינוך החב"דיות.

    רגעים מיוחדים במעמד יהיו "מופע הקהל בשדה החינוך" ומיצג מולטימדיה אומנותי תחת הכותרת "שתהא פעולה נמשכת". לאורך האירוע יינשאו נאומים מיוחדים על ידי אישים נכבדים. את הערב ינעים הבעל מנגן החסידי ר' שמחה פרידמן.

    מהפקת האירוע נמסר כי צפויים חידושים מרעננים בערב השנתי שמתקיים בהשתתפות 'הסתדרות המורים' ובמרכזם: 'לובי מתחמי חינוך' שפרטיו המלאים יתפרסמו בקרוב.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.