• פנימיות: קורס קידום אתרים לנשים חב"דיות

    הגדלה

    תחת הכותרת "מחפשת קידום?" פותחת מדרשת פנימיות במיזם חדש ויחודי. על מנת לעזור לנשים להשתלב במקצוע מתקדם המניב רמת שכר גבוהה אך עם זאת מאפשר לנשים ואמהות לעבוד בזמנים הנוחים להן ובמקומות הנוחים להן. פועלים בימים אלו בפנימיות לפתיחת קורס לקידום אתרים • לפרטים

    תחת הכותרת "מחפשת קידום?" פותחת מדרשת פנימיות במיזם חדש ויחודי. על מנת לעזור לנשים להשתלב במקצוע מתקדם המניב רמת שכר גבוהה אך עם זאת מאפשר לנשים ואמהות לעבוד בזמנים הנוחים להן ובמקומות הנוחים להן. פועלים בימים אלו בפנימיות לפתיחת קורס לקידום אתרים.
    הקמת הקורס התאפשרה אודות לתמיכתו של תומר טייבי, מנכ"ל פרימטיק (חברה לקידום אתרים) ומרצה בכיר שאף יעביר את הקורס. הקורס מסובסד לנשים חרדיות ולכן מחירו זול ב50% מהמחיר האמיתי בשוק.
    לדברי טייבי, הקורס בנוי בצורה יחודית שמשלבת התחלת עבודה תוך כדי הקורס בצורה כזו שהתרגול בקורס יהיה על פרוייקטים אמיתיים וכך ייצבר ניסיון מעשי אמיתי. ובסיום הקורס ניתן יהיה לצאת מיד לעבודה. טייבי רואה בפרוייקט זה שליחות אמיתית לעזור לנשים חרדיות המתמודדות עם פרנסת משפחה לצאת לשוק העבודה, להגדיל את המשכורת ולקדם את העסקים הפרטיים שלהן.
    הקורס יתאים לכמה אוכלוסיות, לנשים המחפשות לצאת לעבוד או להגדיל את ההכנסה, לבנות סמינר המעוניינות לשלב עבודה נוחה תוך כדי הלימודים וכן לבעלות עסקים המעוניינות לקדם את העסק שלהן.
    בפנימיות גאים להיות היזמים הראשונים שמביאים את הבשורה ומקימים קורס מקצועי ומקיף באוירה חב"דית.
    לפרטים נוספים, ניתן להתקשר ל054-2451297

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.