• לזכר התמימים: מאות נשים ביום עיון באור חיה

    5 | הצג גלריה

    כמדי שנה "אור חיה" עורכת יום עיון באחד מימי החנוכה המוקדש כל כולו לנושא החינוך. חנוכה מלשון חינוך . על פי חסידות החינוך האמיתי הוא החינוך העצמי המשפיע באדם עצמו ובחיי משפחתו ובסביבתו הקרובה • לדיווח מלא

    יום עיון חנוכה תשע"ד התקיים במלון קראון פלאז'ה בירושלים. ועסק בתכני החינוך העצמי והמשפחתי. במהלכו התקיימה מכירה פומבית של דולר מיד קדשו של הרבי ואחת המשתתפות תרמה כ-17,000 ש"ח תרומה לאור חיה.

    כמדי שנה "אור חיה" עורכת יום עיון באחד מימי החנוכה המוקדש כל כולו לנושא החינוך. חנוכה מלשון חינוך. על פי חסידות החינוך האמיתי הוא החינוך העצמי המשפיע באדם עצמו ובחיי משפחתו ובסביבתו הקרובה.

    יום עיון זה נוצר בעקבות טרגדיה אשר גבתה מחיר כבד של 3 תמימים שהיו בדרכם למבצועים בבסיסי צה"ל בכביש הערבה ואותה תאונת דרכים גדעה את קצב החיים בהיותם עוד בנעוריהם, תמימים של הרבי, נרות להאיר.

    בעקבות מאורע זה שקרה בנר חמישי של חג החנוכה, מאותה שנה החליטה "אור חיה" לייסד יום עיון לעילוי נשמתם, ומה גם לקיים יום עיון זה על מנת לחזק רוחנית את משמעות החינוך, ולהפיץ החוצה את תכני חג החנוכה, חג המדליקים בו נרות במהלך שמונה ימים אשר מדגישים את ערך החינוך וערך האור העצמי שאדם צריך להוסיף ביום יום ושיתפרש על פני העולם כולו, כנרות החנוכה, נרות להאיר וכמו שהרבי הגדיר זאת "נר לאחד נר למאה".

    השנה השתתפו ביום העיון – גב' רות מיפעי אשר חלקה זכרונותיה מבית אבא וכמה ערך ישנו לזכרון המשפחתי, הרב יעקב גולדשמיד הרצה מעניני מעלת היום  וד"ר גיל שחר אשר הרצה בנושא התזונה של הרמב"ם חינוך עצמי דרך מזון אשר משפיע רוחנית. הנעימה בניגון בכינור ובסיפור אישי הגברת הצעירה שרה יעקובי, אשר סיפרה את המסע שלה כגרת צדק לגילוי יהדות ותורת החסידות.

    במהלך היום עיון התקיימה מכירה פומבית של דולר של הרבי ואחת המשתתפות תרמה כ17 אלף ש"ח לפעילות "אור חיה".

    כמו כן קנאת סופרים תרבה חכמה, הצטרפה אל תרומה זו, משתתפת נוספת אשר הוקסמה מהפעילות ובכלל מיום עיון זה ותרמה כ10 אלף ש"ח נוספים.

    יום עיון זה הוקדש לעיון נשמת התמימים הת' יונתן ביטון, הת' משה גולן, הת' לוי הנדל. יהי זכרם ברוך.

    1-8

    2-2

    3-3

    4-5

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.