• 300 נשים בערב עצמתי בבית שאן

    4 | הצג גלריה

    את הערב פתח בנו, הרב שלום בער שמולביץ, וחיזק את הקהל מתוך מבט גאולתי, הסביר בלהט כי שליח של הרבי אין בו עניין של מוות והפסק, ולא ניתן לומר שהמחלה הכריעה אותו, אלא אדרבה, כוחו מתחזק והולך ופעילותו גדלה ומתרחבת.

    כ-300 אמהות ובנות גדשו ביום חמישי האחרון את אולם מופת  בבית שאן וחוו ערב עוצמתי ומיוחד במינו.

    את הערב פתח בנו, הרב שלום בער שמולביץ, וחיזק את הקהל מתוך מבט גאולתי, הסביר בלהט כי שליח של הרבי אין בו עניין של מוות והפסק, ולא ניתן לומר שהמחלה הכריעה אותו, אלא אדרבה, כוחו מתחזק והולך ופעילותו גדלה ומתרחבת.

    אחריו דיברה השליחה חני שמולביץ וריגשה את הנשים בדברים היוצאים מן הלב. היא שיתפה וסיפרה כי זכתה לתכנן את הערב יחד עם בעלה הרב שמולביץ כשהיו בבית הרפואה "הדסה" בירושלים. בתכנון המקורי היה אמור להיות הערב לרפואתו. זו הייתה השבת האחרונה שלהם ביחד. הרב שמולביץ ביקש מאשתו, "אל תכתבי אותי בפרסום התוכנית אך אני אהיה שם". ואכן כל מי שהיה שם חש את נוכחותו העוצמתית וניתן היה לראות כיצד הוא מנהל את הדברים מלמעלה כפי שתמיד פעל לתפארת. כל התוכנית לוותה במולטימדיה מתקדמת ועל המסך הופיעו עשרות תמונות מפעילות חב"ד בעיר.

    במהלך הערב הוקרן סרט מרגש עד דמעות, שהפיקו ילדי משפחת שמולביץ להוריהם לפני כשלוש שנים לרגל 25 שנות נישואים ו25 שנות פעילות בבית שאן. בסרט מברכים אנשי בית שאן את הרב יעקב ומשפחתו להמשך הצלחה בפעילות ובשליחות וכל אחד מספר עד כמה הרב יעקב עמד לרשותו בכל עניין שהצטרך לו תמיד במאור פנים ובאהבה גדולה.

    בהמשך הערב נהנו הנשים מהמופע מקצועי "אם המלכות", מופע סוחף ומרתק החושף לראשונה קטעים נדירים מיומנה של הרבנית חנה על שנות הגלות של רבי לוי יצחק שניאורסון ברוסיה הקומוניסטית.

    כל אשה קיבלה ערכה מלאה הפתעות, הכוללת בין השאר דברי מתיקה, טבלת שיעורי תורה חדשים שחב"ד ייסדו השבוע לעילוי נשמת הרב יעקב שמולביץ, ברכת הרבי מלובבאוויטש לפתיחת מקווה חב"ד מהודרת בעיר.

    לסיום החליטה כל אישה להוסיף בהשתתפות בשיעור חסידות חדש לעילוי נשמת הרב שמולביץ ולהתחזק בשלושה תחומים שהרב יעקב עורר ודיבר עליהם עם בני משפחתו זמן קצר לפני פטירתו ובקול חלוש אמר להם: "זיכרו את הא' ב' ג' – אחדות, ביטחון וגאולה. אלו התחומים שעלינו להתחזק בהם, להתאחד כל עם ישראל באהבת חינם, לבטוח בה' שכל מה שהוא עושה זה לטובה וכך זה צריך להיות, והדבר השלישי- לחיות גאולה, ללמוד ענייני גאולה ולצפות לה בכל יום, ולהאמין שהנה משיח בא ברגע זה ממש!"

    כולן יצאו מרוגשות ומחוזקות להמשיך ולהוסיף אור של יהדות ותורה בסביבתן הקרובה והרחוקה.

    הערב הופק ע"י בית חב"ד בשיתוף עם המקיף הדתי והתרבות התורנית בעיר.

    20140123_204311

    20140123_204305

    20140123_200233

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    4 תגובות

    1. שליחה
      כ״ז בשבט ה׳תשע״ד (28/01/2014) בשעה 8:12

      משפחת שמולביץ היקרה. לחיזוק הרבים אנא העלו את המכתב שיצא לכם באגרות הקודש – מהתמונה קשה לראות את התוכן.
      ואולי גם את הסרטון – אם שייך?

    2. משיח וגאולה
      כ״ו בשבט ה׳תשע״ד (27/01/2014) בשעה 16:57

      בס"ד היי'תי שם הי'ה ממש ממש עוצמתי ומחזק מאוד ההצגה אם המלכות היתה מדהימה!!!!!!!!!!פשוט לחיות את הוריו של כ"ק הרבי מלך המשיח מומלץ מאוד מאוד

    3. רחל
      כ״ה בשבט ה׳תשע״ד (26/01/2014) בשעה 23:32

      ב"ה יחי המה"מ!
      תחזקו ותתחזקו!!
      שנזכה להתגלות!!!!!!!!!!!

    4. חב"דניקית משיחיסטית
      כ״ה בשבט ה׳תשע״ד (26/01/2014) בשעה 13:21

      תעלו עוד תמונות…..

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.