• מתכננת מטבח חדש? המאמר הזה בשבילך

    הגדלה

    רעיונות לעיצוב המטבח יש היום כחול הים. החידושים הם נועזים. שילוב קווים מנוגדים: עץ עם זכוכית עם אלומיניום. זכוכית מודפסת החליפה את מקומה המסורתי של הקרמיקה. נוספו דלפקי אי בווריאציות מגוונות. ישנו שימוש גדול בצבעים ובצורות • למאמר המלא

    המטבח הוא אחת ההשקעות הגדולות ביותר בבית. עבור אנשים מסויימים זו השקעה מהפן הויזואלי ואילו עבור אחרים זו השקעה מהפן הפונקציונלי.

    פונקציונליות מדוייקת בשילוב דקורציה מרהיבה יוצרים עבורנו מטבח מושלם.

    נגר מקצועי יהיה לנו לעזר רב בתכנון המטבח גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה שימושית.

    בקשר איתו חשוב להדגיש פרטים ככל הניתן על אופן השימוש שלנו במטבח. כמות וגודל מוצרי החשמל שישולבו במטבח, כמות כלי המטבח הדורשים אחסון, מס' הסועדים במטבח וכל פרט נוסף יסיע לתכנון אישי המתאים לצרכיכם ולטעמכם.

    נקודה חשובה ביותר היא החומרים בהם משתמש הנגר. כדי להבטיח אריכות ימים של המטבח שלך כדאי ללכת על איכות- זה יהיה חסכוני יותר.

    אצל משפחות ישראליות רבות השימוש במטבח הוא אינטנסיבי ביותר. יש להשתמש בעץ איכותי לשים דגש על הפרזול ולבחור שיש עמיד. לא נשמח שהמטבח היפה שלנו פשט את עורו ובשימוש יהפוך לפגום. מטבח איכותי ישמור על החן שלו גם אחרי שנים של שימוש אינטנסיבי.

    רעיונות לעיצוב המטבח יש היום כחול הים. החידושים הם נועזים. שילוב קווים מנוגדים: עץ עם זכוכית עם אלומיניום. זכוכית מודפסת החליפה את מקומה המסורתי של הקרמיקה. נוספו דלפקי אי בווריאציות מגוונות. ישנו שימוש גדול בצבעים ובצורות.

    הכתבה באדיבות –צאלה סבן רימון נגרות אישית

    תגיות:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.