• מבצע נשים עולמי: מקדימות את זמן הדלק"נ

    2 | הצג גלריה

    אחת הנשים בעלת מרץ שכבר שלוש שנים משתתפת במבצע מאז יסודו כ"ב שבט תשע"א, אמא לתשעה ילדים מקדימה ברציפות כל שבת ומספרת על ההשפעות הגשמיות שהם זוכים להם באופן ניסי! אך כאמור רצוננו לראות את מלכינו וזה עיקר הענין. הצטרפי אלינו • לפרטים, כנסי

    ב"ה קבוצת נשים פעילה מכל רחבי הארץ וגם מחו"ל מי' שבט פתחה במבצע חסר תקדים. בכל יום שישי מקדימים את הדלקת הנרות עד כ 10 דק' מהזמן המצויין ומבקשים מהקב"ה להקדים את זמן הגאולה!  רעיון המבצע הוא לאסוף דקות שגאלנו מהחול אל הקודש "זמן" מתנה לרבי מה"מ לכבוד י"א ניסן. השבת היא מעין זמן הגאולה  מזדרזים ומקדימים להכניסה ומבקשים מהקב"ה כאמור להקדים את הגאולה.

    עד כה הצלחנו להקים 16 קבוצות של נשים ובנות שמצליחות להתגבר על הזמן ועל היצר.. האתגר בהצטרפות מביא לשינויים עצומים בפנימיות ובתפיסה של מה שעד כה הורגלנו לו.."זמן חב"ד".
    צריכים להיות מתוכננים הרבה יותר במשך השבוע ולדעת לוותר היכן שצריך… להחליט שעד שעה מסויימת מסיימים. בני הבית הופכים לשותפים..זה אפשרי. הכול תלוי ברצון! את תחושת הסיפוק והרגשת הניצחון על אותם הרגלים קשה לתאר, צריך לנסות.
    ישנם קהילות שונות שבמשך דורות מקיימים את העניין של "תוספת שבת" בגלל סגולותיה המיוחדות אך אצלנו בחב"ד תמיד ב"ה הכל שונה מקדימים בגלל שרוצים גאולה עכשו ומיד.
    אחת ההפתעות הכי מסעירות הם הצטרפות שני שליש מבי"ס התיכון בית חנה בצפת שהפכו את המבצע לאטרקטיבי ופעיל.. במשך השבוע הבנות יוזמות דרכים שונות ומגוונות כמו מצגות, פרסים יקרי ערך ועוד בכדי להגביר את כמות המשתתפות. עד כה הצטרפו 274 תלמידות . זהו מהפך בשדה החינוך! בנוסף  הם מקיימות למהדרין את הענין של "והשיב לב אבות על בנים" וסוחפות את האמהות לטובת הענין.. הנהפוכו של דור הגאולה כפשוטו! רמת אביב בניצוחה של נחמי גינצבוג כבר בשבוע הראשון להצטרפותם העבירו 8 שעות של אור מהחול אל הקודש! לזאת יקרא גאולה!
    הפעילות עושות ימים כלילות להשיג עוד ועוד נשים וכפי שאחת הנשים שהתבטאה: "אמהות ביום ומביאות גאולה בלילה"…
    אחת הנשים בעלת מרץ שכבר שלוש שנים משתתפת במבצע מאז יסודו כ"ב שבט תשע"א, אמא לתשעה ילדים מקדימה ברציפות כל שבת ומספרת על ההשפעות הגשמיות שהם זוכים להם באופן ניסי!
    אך כאמור רצוננו לראות את מלכינו וזה עיקר הענין. עד כה הצטרפו נשים ובנות מצפת חיפה רמת אביב כפר חב"ד  רחובות אשדוד באר שבע הרצליה והשומרון. כמו כן נשים מלוס אנג'לס וטורונטו.
    בואי והצטרפי אלינו בתחושת הגאולה בדקות שהקדמת ועשי נהפוכו.הפכי זמן חול שברשותך לקודש מתנה לרבי מה"מ.
    מכתב שקבלה מהרבי הגב' נורית אביטבול, יוזמת המבצע

    מכתב שקבלה מהרבי הגב' נורית אביטבול, יוזמת המבצע

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. דבורה
      א׳ באדר ב׳ ה׳תשע״ד (03/03/2014) בשעה 16:09

      וואו….. כל הכבוד! אבל זה באמת קשה….. אני לא יכולה להתחייב ….

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.