• נעים להכיר: אתי קרן סטודיו לפאות

    הסטודיו של אתי קרן
    הגדלה

    הסטודיו של אתי קרן (פאות S.T) בבעלות אתי ויגאל קרן מהרצליה, החל כעסק לשיווק שיער אירופאי איכותי ובין לקוחותיה נמנו יצרני הפאות הגדולים בארץ ובעולם • לקריאה

    הסטודיו של אתי קרן (פאות S.T) בבעלות אתי ויגאל קרן מהרצליה, החל כעסק לשיווק שיער אירופאי איכותי ובין לקוחותיה נמנו יצרני הפאות הגדולים בארץ ובעולם.

    לפני כ–12 שנים הוחלט לנצל את היתרון הגדול של הסטודיו בנגישות לשיער איכותי וקשרים טובים בענף בכל העולם והחברה עברה לייצור פאות, שבילים וחלקי פאות.

    הפאות המיוצרות הן פאות איכות מסוג קאסטם בלבד והשיווק הוא הן ליצרני פאות והן ליחידים. בין לקוחות הסטודיו, יצרני הפאות האיכותיים ביותר בארץ ובחו"ל וכל זאת בזכות האיכות, השירות האמינות והאחריות כלפי לקוחותיהם.

    חדשנות ויצירתיות

    במשך השנים עלה בידיהם ב"ה, להיות הראשונים כמעט בכל השיפורים והחידושים בבניית הפאה, השביל והרשת.

    לאחרונה נוספו מספר חידושים ורעיונות יצירתיים לסל הייצור של אתי קרן. נוסף על הרשת הנוחה במיוחד וה'לייס פרונט' שכבר הוחדר לשוק בשנה שחלפה, הוסיפה אתי מספר רעיונות חדשים. הכוכב הראשי היא פאה 80% עבודת יד.

    עד כה היה מקובל, שרק החלק העליון בפאה הנקרא 'סקין' בפי כל הוא מעבודת יד, אך שאר חלקי הפאה הם שיער תפור במכונת תפירה שורות–שורות (תרסים) שלהם מתווסף דבק שקוף לחיזוק. היתרון בפאה 100% עבודת יד היא נוחות וקלילות, משקל הפאה קל במיוחד, זאת בשל החיסכון במשקל הדבק וחוטי התפירה.

    בעבר ניסו לייצר פאות 100% עבודת יד אך הדבר לא עלה יפה (מלבד העלות הגבוהה של עבודה זו), משום ששזירת השיער בעבודת יד מאוד קלילה ולכן נפילת השיער בחלק התחתון שלה אינו עולה יפה.

    אתי פתרה את הבעיה על ידי שזירת מספר שורות תפור בחלק התחתון של הפאה כאשר כל שאר הפאה מיוצרת ב–100% עבודת יד, התוצאה היא פאה קלילה, נוחה במיוחד ובעלת יופי ייחודי.

    חידוש נוסף הן תוספות שיער ייחודיות לפאות לגוון מראה הפאה. בתוספת מחיר לא יקרה במיוחד תוכלי לרכוש תוספת לפאה (הארכה ומלוי) – לגוון המראה שלה – לאירועים וכדומה. ניתן גם לשכור את התוספות.

    בסטודיו אתי קרן בבני ברק תוכלי למצוא פתרון לכל צורך. מבחר פאות נדיב ופאות בהזמנה בזמן מהיר יחסית. נוסף לכך אתי מודעת להוצאה הגדולה בלחתן בן או בת ומאפשרת לגם לשכור פאות ותוספות לאירועים.

    בבואך לסטודיו אתי קרן תמצאי מקום יפה, מרווח, מטופח ונוח עם מלוא הפרטיות ויחס אישי. מומלץ מאוד לתאם מראש פגישה על מנת לקבל את מלוא תשומת הלב.

    הדרכה והשתלמויות

    פאניות ותיקות לתשומת לבכן! אתי קרן באמצעות חברת STPREMIUM – משווקת תוספות שיער לספרים ברמה הגבוהה ביותר בארץ ובחו"ל – יצרה שתוף פעולה עם רשת המספרות הידועה HEADS בניהול הספרים יגאל גוט וראובן טפר, המעבירים הדרכות לספרים מתקדמים בארץ ובחו"ל, ולאחר חג הפסח (28.04.2014 למניינם) יעבירו השתלמויות בנושא תספורות ושיטות גזירה חדשניות בעבודה עם פאות בסטודיו אתי קרן. להרשמה ניתן לפנות למוקד STPREMIUM לטל: 0584–880–770.

    (באדיבות מגזין 'עטרת חיה')

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. חני
      ט׳ באייר ה׳תשע״ד (09/05/2014) בשעה 15:17

      קניתי ממנה פאה ואני ממש מרוצה!

    2. מיכל הרשקוביץ
      ג׳ בניסן ה׳תשע״ד (03/04/2014) בשעה 16:19

      ממליצה!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.