• הרהורים לקראת הטיסה לרבי • במת הגולשות

    ארכיון (למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה)
    הגדלה

    אני רוצה ליסוע לרבי באמת! להרגיש שמה שאני עושה זה הנכון! בלי חשבונות בלי התלבטויות בלי לחשוב 10 פעמים באיזה התוועדות לבחור (או איזה כרטיס לקנות לכפרות) •לטור המלא

    שלום לכן

    רציתי לשתף אתכן

    בימים אלו התחילו חברות מהכיתה שלי לברר על מחירי כרטיסי טיסה לנסיעה לרבי לחודש תשרי. אפילו יש בנות שכבר הקדימו וסגרו כרטיס! אשריהן 🙂

    בין לבין אני נזכרת בתשרי הראשון שלי… תשרי תשע"ד. (כן, שנה שעברה זכיתי ב"ה)

    ב"ה זכיתי לחוות את החוויה המדהימה ולהיות אצל הרבי גם בכ"ב שבט בשנה שעברה (תשע"ג)

    בעזרת השם אני מתכננת גם בתשרי הקרוב להיות אצל הרבי. וכשאני חושבת על זה ליבי מתמלא בגעגוע ואהבה למקום הזה – 770. אני נזכרת בימי הסליחות שנאמרות מתוך שמחה מיוחדת כמו שרק חסידים יודעים לשמוח, אני נזכרת בר"ה ובתקיעת השופר העצמתית שכולם מחכים לשמוע מהרבי בעצמו. בהתוועדות במוצאי ר"ה, איך אלפי חסידים עומדים בפירמידות והעיניים שלהם מכוונות רק למטרה אחת – רבי תתגלה! בימי חול הרגילים למדתי מאמרים ושיחות בשיעורים. היו רבנים נפלאים! ריגש אותי מאוד הדינר המושקע והעצמתי בו' תשרי. בשמחת בית השואבה, השמחה הטהורה הזאת בלי לחשבן מה השעה, מה המזג אוויר ואם יורד עכשיו גשם או לא.. פשוט שמחים בפשטות! וההתוועודות במוצאי שמחת תורה שלצערי לא זכיתי ולא היה לי מקום טוב לראות ממנו אבל בהחלט הרגשתי את הקדושה. עצמתי עיניים ושאבתי!

    ואז… אז פתאום כמו יצר הרע כזה שנדחף (!!) עולות לי המחשבות הלא טובות… הזכרונות שניסיתי לא לקחת איתי.

    כמו שהזכרתי בהתחלה, זכיתי גם להיות בכ"ב שבט, בכוונה החלטתי ליסוע בפעם הראשונה שלי לזמן יותר קצר ולתקופה פחות עמוסה (באנשים) הייתה לי חוויה מדהימה. היו לנו התוועודויות נפלאות ותכניות מרתקות. הקבוצה הייתה מאורגנת ומסודרת והרגשתי בטוחה במקומי. ואכן קיבלתי הרבה.

    בתשרי הרגשתי שאני מגיעה כדי לקבל כוחות לעבודה שלי כאן בארץ. חסיד בחגים – אין לו מקום יותר מתאים להיות מאשר אצל הרבי שלו!

    מה שהקשה עלי בתשרי או אולי קצת בלבל אותי וגרם לי להרגיש לא בנוח זה שראיתי שבאותו חודש, באותו מקום ולפעמים גם ממש באותם השעות ובצורה לא מתואמת פעלו שני ארגונים.

    אני באופן אישי לא מתנגדת לאף ארגון וחושבת שזה חשוב לקבל את כל הדעות ולצערי אני לא יכולה להתעלם מזה שאנו עדיין בגלות ויש חילוקי דעות.

    אני בעד שכל ארגון פועל ומוסיף באור ואדרבה, כל אחת תתרום מה שיכולה.

    אבל היה לי קשה שהיה חוסר התאמה. בהתחלה של תשרי עוד לא בדיוק הבנתי את זה ואולי בעצם עד סופו.. והיו מקרים שהרגשתי ממש לא נעים ולא נח עם עצמי שני משתתפת בפעילות או התוועדות שאולי באה על חשבון משהו אחר שכבר היה קיים. מצד שני גם לא רציתי להפסיד את אותן התוועדויות או פעילויות שכן תרמו לי הרבה.

    אני יודעת שיש בנות שהדעה שלהן מגובשת והן בטוחות בעצמן בכיוון שהן הולכות בלי להתחשב ברגש אם זה נגד משהו או לא. מה שהשכל אומר זה מה שצריך לעשות. אני שונה מהן, אני מקבלת מכולם. לקוחת מכל מקום את מה שטוב בו.

    אבל ממש ממש קשה לי שזה כל כך חופף וכל כך מתנגש אחד בשני.

    אני רוצה ליסוע לרבי באמת! להרגיש שמה שאני עושה זה הנכון! בלי חשבונות בלי התלבטויות בלי לחשוב 10 פעמים באיזה התוועדות לבחור. (או איזה כרטיס לקנות לכפרות….!)

    למה התוועדות יפה צריכה לתת לי הרגשה (שאני חושבת שלהרגשה הזאת יש צדק) שאני הולכת נגד התוועדות אחרת?

    למה?! למה אי אפשר לבחור בתשרי אמיתי כמו שבחרתי בכ"ב שבט אמיתי.. שם לא קמו 2 ארגונים..

    שם לא הרגשתי שאני הולכת נגד משהו.

    אני כותבת את הדברים רק כדי לקבל עצה איך להיות אמיתית עם עצמי? איך לחוות את תשרי בלי הבלבולים האלו…

    ח"ו אני לא נגד שום דעה או שום ארגון. אני בטוחה שלכל גוף יש את הכוונות הטובות שלו וזה מקסים!

    אני רק משתפת בכאב שלי.. בהרהורים שלי לקראת התשרי הבא. ואולי גם מחזקת את השאלה – האם לא כדאי שכל ארגון ישאר בתחום ובזמן שלו בלי לערבב שמחה בשמחה? המארגנות כנראה לא שמות לב אבל במקום לתת מענה זה הורס לנו הרבה חלקים בתשרי…. ועוד פעם, לא שאני נגד ארגון כלשהוא. השתתפתי גם פה וגם פה, אבל אולי כדאי שכל ארגון יחזור לתחום שלו זה בתשרי וזה בכ"ב שבט ובא לציון גואל.

    אני יודעת שיש עוד בנות שהרגישו כמוני. למרות שזה הרגשה שלכאורה אפשר להתעלם ממנה ולקבל מתשרי את ההשפעות הקדושות והחיוביות. אבל בכל זאת… זה קשה (שוב הרגש לפעמים גובר על השכל..)

    בתפילה ובאמונה שתכף ומייד הרבי מתגלה ומוביל אותנו לבית המקדש! ל770 כולנו ביחד! באחדות אמיתית ובסדר מופתי. כאיש אחד בלב אחד!

    __

    הערת המערכת: נא להגיב בצורה ענינית המכבדת את הכותבת ואת מה שהיא מייצגת. תגובות המנוסחות בצורה לא מתאימה ומזלזלת – לא יאושרו. 

    נכון לרגע זה, מספר תגובות נערכו על ידי המערכת וכמה מהן נמחקו. 

    תגיות: , , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    56 תגובות

    1. יחי המלך משיח!
      י״ז בסיון ה׳תשע״ד (15/06/2014) בשעה 16:25

      איזה מזל שאאני בכתה יב, זה לא טוב לטוס פחות מכתה יב. ואני סוףסוף בגיל הנכון

    2. rivka
      י׳ בסיון ה׳תשע״ד (08/06/2014) בשעה 21:48

      מכל התגובות אני כבר מפחדת לטוס!!!!!!!!!!

    3. יחי המלך המשיח
      ב׳ בסיון ה׳תשע״ד (31/05/2014) בשעה 23:21

      אני מסכימה ומזדהה עם התגובה של באצילות, אבל חושבת שדברים כאלה, לא ראוי וגם לא צריך שיעלו על גבי האתר.
      חבל על המאמץ (וגם על הלשון הרע).למרות שהדברים נכונים במאה אחוז. אין כאן אנשים שמוכנים לקבל את אמת הזו, וגם קצת אנשים באמת יודעים את כל הסיפור והפנים האמיתיות של כל ה"בנות חבד" האלה. עדיף להשאיר אתזה בין המועט שיודעים במקום לפרסם לכל. זה פשוט לא כל כך מועיל, וחבל.

    4. בלה
      כ״א באייר ה׳תשע״ד (21/05/2014) בשעה 17:17

      סליחה ?! יש פה סינון (לפחות מזערי…) על התגובות ??!?!!?
      כ"כ הרבה לשון הרע , המצאות .ודיבורים שרק מגבירים פירוד …..
      אני פשוט בהלם !!! זה אתר חבדי ?!?!?!?

      • מושקי
        כ״ב באייר ה׳תשע״ד (22/05/2014) בשעה 0:39

        ת'אמת שגם אני בהלם!!!!
        למערכת:
        לא יזיק אם תסננו יותר את התגובות שעולות כאן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • מוסיא
        כ״ה באייר ה׳תשע״ד (25/05/2014) בשעה 0:50

        אני פשוט בהלם מה זה הלשון הרע הזה?
        ועוד חושבות שמנסות לעשות אחדות..
        בוא נגיד ככה צריך להוריד דחוף את התגובה של מי שקוראת לעצמה "באצילות" היא היחידה שהעיזה לומר שמות ועדיף שזה יגמר בה.

    5. באצילות
      כ״א באייר ה׳תשע״ד (21/05/2014) בשעה 16:16

      אז בואו נעשה קצת סדר.

      בנות חב"ד הוא ארגון שפועל בארץ, ולא מפריע לאף אחד. כמו שאחות התמימים לא מפריע לאף אחד!

      מה שקורה בתשרי זה, שעד היום פעל ארגון אחד מרכזי הנקרא בשם אש"ל הכנסת אורחים, אותו הרבי מינה להתעסק בכל עניני האורחים והאורחות, ולו הבלעדיות לעסוק בעניני תשרי.

      אצל הבנות, פועלים ארגונים נוספים בשם: בית מדרש לנשים ובנות, אחות התמימים – הקבוצה, מחנה משיח – קעמפ לילדות.
      כל הארגונים הנ"ל פועלים תחת ובשיתוף ארגון אש"ל הכנסת אורחים.

      בשנים האחרונות שלחה שרה זילבשטרום יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד בארה"ק, קבוצת בנות על מנת לפתוח קבוצה נוספת ולתת מענה לבנות הלא משיחיסטיות שבאות לתשרי.

      עד כאן העובדות היבשות.

      עכשיו,

      אם מענדי הענדל היה מחליט שמתחשק לו לפתוח ארגון אש"ל הכנסת אורחים בזמן של כינוס השלוחות – בכ"ב שבט – שם פועל ארגון בנות חב"ד בשיתוף עם הרב צייטלין, כולם היו קופצים, וזעקות על אחדות היו מרעידות תשמיים!

      אבל למה?! ואם קיימת בת משיחיסטית, שרוצה ליסוע לתשרי ולא קבלה אישור (מהרב טוביה בלוי, לצורך הדוגמה) אלא רק לכ"ב שבט – האם לא מגיע לה מענה?

      איפה כל יפי הנפש שיקומו אז ויזעקו זעקה גדולה לשמיים, הרי צריכים לתת מענה לכולם לא?

      לא. כשזה מגיע למשיחיסטים, אז שום דבר לא משנה. המשיחיסטים גורמים לפירוד ומחלוקות, והאנטים? הם תמיד בסדר.

      גם כשהם לוקחים את הלוגו של תנועת הנוער צבאות השם (שלה הבלעדיות עליו!) ופותחים ארגון נוסף ומתחרה בשם הפנסאים, וגם כשהם באים לתשרי ולוחמים בארגון קיים! (זה התחיל בעזרת גברים, ונגמר בכישלון מוחץ כי רבני השכונה התערבו והוועד התקפל, וממשיך בעזרת נשים – שם הם מקוות לעשות חיל)

      עכשיו שאלה, אם יקום בחור צעיר משיחיסט ויחליט לפתוח ארגון לצעירים "צעירי חב"ד", ויטען ויסביר שזה לא מתנגש או פועל נגד צא"ח? מה יקרה אז? יקומו כל האנטים בזעזוע! ותוך יום אחד הוא יקבל מכתב בהול מבית דין רבני חב"ד ויוחרם.

      כל בחורה עם מעט שכל בראש, מבינה למה הכוונה.

      המילים היפות על האחדות באות רק כשאשר מדובר במשיחיסטים. כשמדובר באנטים – השמיים הם הגבול והיד עוד נטויה.

      ולכמה עובדות שנראה שהרבה מהמגיבות כאן לא ממש מודעות אליהן:

      א. שרה זילברשטרום עובדת בשיתוף עם הרב חיטריק, והם משלמים כרטיסי טיסה לבנות האחראיות (חלקן מודות על זה בעצמן, מומלץ לבדוק)

      ב. שרה זילברשטרום הכריזה מלחמה. לא מדובר פה באחדות. היא בעצמה איימה שאם יהיו בעיות כמו שהיו בשנה שעברה היא תקח מטוס ותגיע להתייצב מול האויב. (מחילה מכבודה, איום מגוחך)

      ג. חיה וולס ושותפותי' פועלות לא רק בקרב האנטיות, אלא גם בקרב המשיחיסטיות. כך שלא מדובר בארגון שקט שקם כדי לתת מענה ומי שבא ברוך הבא. הן עובדות ועמלות לקעקע אמונה תמימה של בנות. הן מתאמצות לסחוב בנות להתוועדויות. שנה אחת הן נעמדו מול הכניסה לעזרת הנשים (שם מתקיימים השיעורים של בימ"ד לנשים) ואמרו לבנות שהשיעורים עברו לקומה למעלה (שם הן מקיימות את השיעורים של בנות חב"ד) בנות תמימות עלו למעלה. כי חשבו ששם מתקיים השיעור של בית מדרש לנשים, חלקן ירדו בחרדה עמוקה – וחלקן נשארו.

      ד. אני בעצמי ראיתי איך בשעה 3:30 לפנות בוקר כשישבתי בעזרת נשים איסטערן פארקווי – נכנסו כמה בחורים אנטים עם מכנסי פיג'מה, נעלי בית, ג'קטים ומגבעות – ותלשו (פשוט כך!) את השלטים של הכנסת אורחים, ובית מדרש לנשים על התתועדויות והשיעורים שהיו תלויים על הדלתות ועל הקירות. נעמדו מול לוח המודעות הענק של בית מדרש וכמעט הצליחו לתלוש משם, בנס קמה החברה שישבה לצידי ושאלה אותם מה הם עושים, הם ברחו כמו עכברים. (אם היינו חכמות יותר, היינו מראות נוכחות לפני. פשוט לא קלטנו מהם עושים ולא העזנו לקום) וזו לא היתה הפעם הראשונה וגם לא האחרונה. לאחר מכן גם התברר לנו מי היה אחד מהבחורים האלו, לא היינו צריכות להתאמץ הרבה כדי להבין מה הקשר שלו לאחת האחראיות בבנות חב"ד.

      מי יכולה לומר שהם לא באות כארגון מסיונרי? (סליחה על הביטוי, עכשיו כל האנטיות יקפצו).
      אז לא נקרא להן כך, אבל ההתנהלות שלהן היא כזו.

      ואתן יודעות מה? אם הבעיה זה האוהל, אפשר לדבר עם הרבנית רחל הענדל- היא בטוח לא תתנגד ותדאג לכך. מהכרות אישית איתה. אז מספיק עם התירוצים.

      התעייפתי מלכתוב, אבל יש עוד המון מה לומר, עובדות שהבנות בשטח לא יודעות.

      הבקשה היחידה של כותבת הטור הנ"ל זה שכל קבוצה תשאר במקומה, והשקט יחזור לשרור. אל תבואו ותלחמו, ואז תדברו על אחדות, אחדות לא תהיה כאן, כל עוד בנות חב"ד לא יעבדו בשיתוף ותחת אש"ל הכנסת אורחים. זה תלוי רק בהן.

      ואם אתן שואלות אותי? זה לא יקרה לעולם.

      משיח, רק משיח!

      • :)
        כ״א באייר ה׳תשע״ד (21/05/2014) בשעה 22:18

        צודקת! טיפשי לפתוח מחלוקות ובעיות ותוך כדי לדבר בזעזוע על אהבת ישראל ורצונו של הרבי…..
        בנות חבד היקרות!
        תעשו חייל בכ'ב שבט! תעשו חייל בחסימות האינטרנט! תעשו חייל בעוד המון דברים טובים שאתן עושות!..
        אבל תעשו טובה תשאירו את 'בנות חבד' מחוץ לתשרי..!
        כי יש לי הרגשה שחוץ ממכם עצמכם אין עוד ככ הרבה שכ'ב שבט לא סיפק אותם ותשרי ה'רגיל' גם לא..
        יש.אבל המס' לא מצדיק את הבלאגן…..
        ואם לא מסיון אז איזה שם כן מתאים לכזו גישה של חלוקת כמויות של פתקונים על התוועדויות/ אוכל/ כפרות לכל בנות 770! והכל בזיל הזול! במתרה למצוא עוד כמה שאולי במקרה שכחו שהן זקוקות נואשות למענה..??
        אני אישית לא מצאתי…

      • חני
        כ״ב באייר ה׳תשע״ד (22/05/2014) בשעה 20:34

        ב"ה

        אני לא מכירה אותך ולכן אומר לך ישירות. אני מזועזעת ונסערת! ועוד שמפורט גם שמות… את כותבת רהוט ויפה, אין מה לומר, אבל התוכן הכניס לי דיעות לראש.. דיעות שמלחיצות אותי!! לא רוצה לראות את אחד מהאנשים שצי'ינת ולעשות פרצוף!!! ולכן הכרחתי את עצמי לעצור באמצע הקריאה. אני לא רוצה להתערב לך, אבל לדעתי.. תדברי עם משפיעתך. תספרי לה מה כתבת ומה הגיבו לך. בבקשה! אל תקחי את זה למקומות לא טובים… קחי את זה ברצינות, אם את רוצה להגיב תחשבי רגע לפני שאת שופכת עלי את העצבים שאולי אעורר בך.. וסליחה אם עשיתי את זה. באמת. לא מתכוונת לפגוע!! אני רוצה בטובתך ובטובת כל הבנות כאן… וגם בטובת בנות חב"ד… וכולנו בנות חב"ד 🙂 גאות!!

    6. צ'וצקה
      כ״א באייר ה׳תשע״ד (21/05/2014) בשעה 15:15

      אפשר להבין מה המטרה של הכתבה הזאת????
      אחדות זה לא יוצר,רק להפך…

    7. יחי!!!!!!!!!!!!!!!!
      כ׳ באייר ה׳תשע״ד (20/05/2014) בשעה 17:36

      אז… אולי יותר פשוט לגבש דעה… אחת ולתמיד!!!!!!!!!!!! לא להיות כאן ולא כאן… שם ולא שם…. רגש ושכל…. הכל צריך להיות ברור ואיפה שנגמר השכל מתחילה האמונה!! בעולם הגדול יש ה-כ-ל ויש אותך! זה בלתי אפשרי לחיות בלי דעה! אפשר להגיע רחוק… היום זה כאן ומחר…. (מקווה שאני מספיק ברורה..) קיצר… פתחי שיחות תלמדי תעמיקי…. תשאלי תתיעצי ו…העיקר שתצאי בסוף עם דעה אחת ויחידה-מה שהרבי רוצה ממך!!!!!! (וכל מה שנראה לך אפילו אם רק קצת…שזה לא רצונו של הרבי אז..מוותרים למרות שזה מאוד קורץ…) ואי אפשר לרקוד על 2 חתונות!!! לא אמור להפריע לך אם יש פעילות של כל ארגון אחר! לך יש את הארגון שא-ת (!) מסכימה עם דעותיו {כמובן אחרי שלמדת ובדקת בעזרת המשפיעה(שזה מ-מ-ש דברים של הרבי!!!)} אז…בהצלחה!!! מעריכה על האומץ!!!! שכויעח!!!!!!!!שנזכה לפעול את הגאולה האמיתית והשלימה תיכך ומיד ממש. יחי המלך!:)

    8. חני
      י״ט באייר ה׳תשע״ד (19/05/2014) בשעה 15:37

      יישר כח למערכת שהעלתה נושא כ"כ טעון ולקחה עליו אחריות (על התגובות!) הערכתי אליכם!!

      לדעת ולהבין שזה היא וזה אני וזה בסדר שאנחנו חושבות אחרת!! כך זה צריך להיות, שהרי כתוב "כשם שפרצופיהם שונים…" דווקא בימים אלו של ספירת העומר שכולנו יודעות שתלמידי רבי עקיבא נפטרו על שלא נהגו כבוד-ןמה זה אומר, הרי רבם היה אמון על מצוות אהבת ישראל.? אלא התירוץ הידוע הוא שכל אחד הבין את דברי רבו אחרת וחשב שכולם צריכים להבין כמותו… בואו נתבונן במילים האלו מהמקום הכי פשוט וטהור… האין הם משקפות את מצבינו??.:(

      אז בואו לא נחזור על טעויות
      נדע לכבד קודם כל את המקום האישי שלי, את דעותי ורצונותי, אח"כ יהיה לי יותר קל לכבד גם את חברתי שליידי…
      כך בוודאי נזכה להערכתו של הרבי אלינו

      ויהי רצון שטור זה, יניב פירות ומעשים טובים
      בהצלחה לכולנו!

    9. chani770
      ט״ז באייר ה׳תשע״ד (16/05/2014) בשעה 13:29

      יודעת על מה את מדברת..הייתי השנה בתשרי ע"ד, ידוע לכולם שבחודש תשרי פועל לבנות וכן לבנים ארגון אש"ל המדהים שדואג לנו לכל הצרכים חודש שלם בתמורה לסכום זעום שממש לא מספיק לכל ההוצאות אפילו אם התנאים לא משהו..אבל זו הבעיה הקטנה, מבטיחה לך שאפילו הדירות שלהם זה חוויה בפני עצמה..מה לעשות והארגון הזה משיחיסטי והוא זה שדואג לני להכל בתשרי. השנה קם ארגון חדש, נשי ובנות חבד, שהחליט שהוא נלחם בבנות המשיחיסטיות ובארגון עצמו בכל תוקף, אני יודעת מקרוב ששילמו לבנות אנטיות כרטיסים כדי שיבואו לשם בכוונה, הם פיטו בנות תמימות באוכל ובלינה טובים יותר כדי שיבואו להתוועדויות, הם עודדו בנות שבארגון שלהם לשכנע בנות שיעברו מאשל לנשי ובנות חבד, תכלס מה יצא מזה??משהו טוב?חוץ ממריבות אינסופיות ומהרגשה של חוסר אחדות זה לא יצר שום דבר.הייתי בתשרי והרגשתי את זה טוב מאוד, שלא לדבר על המיילים שהם שולחים כל כמה זמן כדי להכפיש את הארגון המשיחיסטי בתשרי. אני שמחה שפתחת את הנושא הזה, סוף סוף אפשר לראות שעוד בנות הרגישו ככה.בכנות, אשל בחיים לא היה עושה את זה בכב שבט! כל אחד והמטרות שלו..אם זה גאולה ואם זה ריחוק וחוסר אחדות משווע..

      • אסתר חנה
        י״ז באייר ה׳תשע״ד (17/05/2014) בשעה 21:07

        ב"ה יחי המה"מ!
        את רצינית?????
        זה באמת ככה?????????
        קשה לי להאמין לך!!!!!!!!!!!!!!!
        אני לא בטוחה שזהו רצונו של הרבי!!!!!!!!!!!
        חייבים להפסיק עם זה!!!!!!!!!!!!!
        זה לא הגיוני שזה ימשיך ככה!!!!!!!!!!!!!!

      • we want moshiach now!!!!!!!:)
        י״ח באייר ה׳תשע״ד (18/05/2014) בשעה 8:27

        יחי המלך!
        את אמיתית?????????????
        ארגון בנות חב"ד כלל לא הוקם בשביל להילחם בנו,לא שילמו לאפאחת כרטיס כדי לבוא ולהפריע לאש"ל או לבנות{מי היה משלם בשביל זה כסף?????!!}…
        הארגון הזה נועד אך ורק לאנטיות שרוצות להרגיש את הקדושה ולהתעלות בזמן החגים במחיצת הרבי , ועם זאת לחוות את השיעורים , ההתועדויות וכלשאר הפעילויות בכיוון המחשבה שלהם , ולא בכיוון הנוגד את העקרונות!
        לא יותר מזה!!!
        לדעתי יש יותר מדי רוח סביב הנושא הזה שאין לו הרבה ממש…

      • להביא גואל
        י״ח באייר ה׳תשע״ד (18/05/2014) בשעה 10:36

        נשמע כאילו בנות חבד ארגון מיסיונרי.
        לא נשמע לי……

      • מתגעגעת ל-770!!
        י״ח באייר ה׳תשע״ד (18/05/2014) בשעה 11:23

        אני מכירה מישהי חברה טובה שהיתה משיחסיטית בעבר ושלמו לה בשנתיים האחרונות את הכרטיס כולל מקום מעולה לישון, וכולל אוכל!!! אם זה נשמע לכם היסחפות אז זה ממש לא.. אני מכירה את השיטה של בנות חבד… עצוב להגיד את זה אבל כול מה שחני 770 אמרה זה נכון…

      • ח
        י״ח באייר ה׳תשע״ד (18/05/2014) בשעה 23:05

        הגזמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        אין לאף אחת בבנות חב"ד אינטרסים כאלה!
        אנחנו מדברים על ארגון בתוך חב"ד! לא על ארגון מסיונרי!!!!!!!!!!!!!!!!!
        בנות חב"ד בסה"כ בא לתת מענה לאנטיות שטסות לתשרי ומה לעשות לא מתאים להם התוכניות של אחו"ת ובית מדרש לנשים ובנות, לא מתאים!
        אז במקום להפגע ולעשות בלגן מזה, פשוט צריך לקבל בהבנה שיש 2 ארגונים שכל אחד מתאים לקבוצה אחרת….

      • מושקי
        י״ט באייר ה׳תשע״ד (19/05/2014) בשעה 18:18

        אני ממש בדעה של "ח" ושל "we want moshiach now" לבנות חב"ד ממש אין אניטרס להפריע!!!!!!!!
        לא להגגזייםםםם

      • chani770
        י״ט באייר ה׳תשע״ד (19/05/2014) בשעה 20:17

        ראיתי מה הגבתם על הדברים שלי. אין לי שום מטרה להכפיש אנשים, אני מכירה את המציאות הזאת מקרוב, חברה שלי שהייתה ממש משיחיסטית לפני שנתיים הגיעה השנה לתשרי ובנות חבד נתנו לה הכל, כרטיס, מקום ישיבה, אוכל טוב וכו' בנוסף לזה יש לי כמה חברות ממש אנטיות ששילמו להם כרטיסים כדי שהם יבואו ויהיו כמה שיותר בנות. אני לא כתבתי את כל התגובה הזאת סתם, אני כותבת אותה מכאב. מדי פעם גם שולחים לי אימיילים ממש מוזרים שמכפישים את המשיחיסטים..משהו ממש מזעזע, אז כן..אני מרגישה פגועה!

      • משיח נאו ממש!
        כ׳ באייר ה׳תשע״ד (20/05/2014) בשעה 0:32

        לchani770 (אני מעיזה לומר לך כי אני פשוט לא יודעת מי את:)
        נראה לי שלא סיננו את התגובה שלך.

        בנות יקרות!! תזכורנה!
        עכשיו ממש זה ספירת העומר, אנחנו מתקרבים למתן תורה! אסור לנו לתת למחלוקות להיכנס לתוכינו יותר, עלינו להוציא אותן!

        אנחנו פשוט צריכות להביא משיח!!
        תכל'ס זה לא ממש בידיים שלנו הבנות להחליט איזה אירגון יהיה השנה ואיזה לא, כי ב"ה יש הרבה בנות עם הרבה דעות, וכל אחת משתתפת בארגון שהיא חפצה.
        מה שביידיים שלנו זה פשוט לאהוב אחת את השניה!!! להתעלם מדעות, מדרכים בעבודת ה' והתקשרות.
        יש לך דעה מסויימת או משהו שאת חושבת שמתאים לשתף את כולן מחוויה בתשרי / כ"ב שבט? משהו שכדאי שבת לא תפספס?…
        רשמי כאן בתגבות ויהיה זה לתועלת לכולן..
        "באהבת ישראל נביא את הגואל" זה לא סיסמה לקייטנת חב"ד איפשהו.. זה תכל'ס!! אצלינו!!

      • חבדניקית
        כ״ב באייר ה׳תשע״ד (22/05/2014) בשעה 18:45

        גם אני רוצה שישלמו לי כרטיס….למי פונים??

      • lll
        כ״ד באייר ה׳תשע״ד (24/05/2014) בשעה 22:45

        חח. חבדניקית,חנקת אותי!!!!!!!!

      • חוי
        כ׳ באב ה׳תשע״ה (05/08/2015) בשעה 22:48

        תגידי.
        נראה לך שהאנשים שם כ"כ משועממים שכל מה שיש להם לעשות זה להלחם???
        את שומעת מה שאת אומרת???
        הם לא תינוקות בגן!!!!

    10. s"t
      ט״ו באייר ה׳תשע״ד (15/05/2014) בשעה 23:10

      בס"ד

      יישר כח לתגובה הראשונה!!!!!!!!!!!!!!
      כל מילה מיותרת!
      אני מאחלת לכולנו שהרבי ירווה ממנו רק נחת!

      • אסתר חנה
        ט״ז באייר ה׳תשע״ד (16/05/2014) בשעה 10:38

        ב"ה יחי המה"מ!
        איך שאת צודקת!
        אמן ואמן!
        גם אני חשבתי כך, אבל עדיין זה ממש חשוב שבנות יבטאו את הקורות אותן!
        לא לכולן יש למי להגיד את מה שהן מרגישות!
        רעבע!!!!!!!!!
        תתגלה!!!!!!!!!!!!!
        תאיר את עינינו!!!!!!!!!!
        גאולה! גאולה! גאולההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    11. מושקי
      י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 22:25

      בנות תתעוררו!!!!!!!
      אני לא הייתי בחודש תשרי השנה אבל שמעתי מחברותי, בואו נכנה את זה כמו שכאן מכנים- משתי הקבוצות ופשוט הזדעזעתי. עד לאיזה רמות יכולה להגיע שנאת החינם בתוך מחנינו!!!!! בואו נכבד, נעריך, לא נזלזל!!!כל כך לא מתאים בתקופה של ספירת העומר, של שנאת חינם שבגללה מתו תלמידי רבי עקיבא. בנות !! הרעבע לא רוצה את זה!!!! אני באופן אישי בעז"ה טסה השנה לרעבע לחודש תשרי ,כבר סגרתי כרטיס. וכן, אני גם הייתי בכ"ב שבט בתשע"ג. אני לא חושבת שזה שתי דברים שונים!!! הרעבע הוא של כולם!!! 770 הוא של כולם!!!! ודייי להגביר תמחלוקות!!!! כמה אפשר??? כואב הלב! אם בנות יכבדו, פחות יזלזלו וידברו בצורה כל כך לא יפה על הארגון השני אז הכל יתנהל על מיי מנוחות ואף אחת מבנות חבד היקרות לא תרגיש ייסורי מצפון ולא נעים מחברותיה על כך שהיא הלכה להתוועדות כזו או אחרת.
      בתקווה שכולנו ניקח את הדברים לתשומת ליבנו, נפנים ונזכה עוד לפני חודש תשרי ע"ה לזכות לחזות במלך ביופיו כאן מיד ממש!!!

      • דבורה לאה
        ט״ו באייר ה׳תשע״ד (15/05/2014) בשעה 19:42

        מושקי חמודה..נשמע שאת נסערת..
        חבל שאת מדברת ככה..כולם פה דווקא דברו מאד בכבוד..!
        אף אחד לא זלזל! ואף אחד לא דיבר בצורה לא יפה..!
        כולם עם כוונות טובות ורצון אמיתי לשיפור.
        אני באופן אישי מבצעת בתמידיות את כל המבצעים של בנות חבד!
        משתתפת בכל הכנסים!
        אבל בתשרי היה לי קשה!!
        זה סיבך אותי..באמת!!
        בלי קשר לפוליטיקה דעות עקרונות וכאלה..טכנית זה מסבך!!
        ועוד נקודה-
        ההגיון שלי אומר לי שלפתוח ארגון נוסף ללא התאמה או לחילופין לא לחוש שום רגש של מצפון כשאת משתתפת בפעילות שבאה על חשבון פעילות אחרת- קיימת מושקעת ומוכרת- עוד יותר לא מתאים לספירת העומר ולא לכל תאריך אחר..!
        אני אוהבת את בנות חבד!!
        ארגון קדוש בלי ספק..
        אבל בכל מה שקשור לתשרי באמת שאני לא מבינה אותם!
        מקווה שהשנה הם יקבלו שכל..לטובת כולנו ולנחת רוח לרבי!

    12. ד.ל.
      י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 18:32

      בשנת תשל"ג היו שתי חבדניקים שרבו עד כדי מכות ברחוב ועמדו לידם כושים ששמחו ומחאו כפיים,משהו סיפר זאת לרבי והרבי בעקבות זאת לא יצא לתהלוכה(באותה שנה ל"ג בעומר היה ביום ראשון בשבוע) , והרבי גם אמר שיורידו את שם " ליובאוויטש" מהשלט הגדול של התהלוכה,ומשהו שראה את הרבי נכנס ל770 בזמן התהלוכה- ראה את הרבי עם עיניים אדומות……אז בואו בבקשה נרבה באהבת ישראל

      • דבורה
        י״ט באייר ה׳תשע״ד (19/05/2014) בשעה 15:01

        על מה רבו שני החבדניקים האלה????

    13. יחי המלך משיח!
      י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 14:26

      לא הבנתי איזה שני ארגונים יש? אחו"ת ובית מדרש לנשים ובנות?

      • בעננים
        י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 15:19

        אחו"ת, בית מדרש ומחנה משיח פועלים בתיאום ותחת ארגון אשל הכנסת אורחים אותו הקים הרבי ונתן לו את הסמכות לדאוג לכל ענייני האורחים בתשרי בגשמיות וברוחניות. לא נראה לי שבזה מדובר. יחי!

      • מושקא
        ט״ז באייר ה׳תשע״ד (16/05/2014) בשעה 13:52

        מדובר על רשימת הארגונים שאמרת מול ארגון בנות חבד

    14. משיח נאו ממש!
      י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 1:37

      חשוב מאד להתייעץ עם משפיעה.

      זה נכון שבכ"ב שבט יש אוירה מאד טובה, ללא מחלוקות ואם התקשרות אמיתית בכל הפנים, אבל אין מה להשוות לבלאגן והשמחה שיש בתשרי…
      שנזכה עוד השנה הזאת לחגוג עם הרבי שלנו למטה מעשרה טפחים בלי שום מניעות ובילבולים!! פשוט להיות איתו!!!!!!!!

    15. משיח נאו ממש!
      י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 1:32

      ב"ה
      העיקר העיקר העיקר..!!! לא לחשוב על אף אחת באישי, לדעת שכל אחת באמת רוצה לעשות את הרצון של הרבי, לפעמים מבולבלים.. לא קולטים..

      האחד רואה משהו אחד והשני מפספס אותו… אנחנו צריכות לדעת שלמרות כל הארגונים וכו'.. אנחנו גולנו משפחה אחת ג-ד-ו-ל-ה!!!
      בנות חב"ד היקרות!! הדברים כואבים!!… אבל לפעמים זה מוכרח…!!!

    16. MoshiachNow!
      י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 21:43

      ברוכה הבאה לעוה"ז!
      זה כואב לראות את זה. וזה לא רק בתשרי. אבל זאת המציאות.. וצריך ללמוד להתמודד איתה.

      • יחי!!!!!!!!!!!!!!!!
        כ׳ באייר ה׳תשע״ד (20/05/2014) בשעה 17:48

        להתמודד??? השאלה איך עושים את זה… את אומרת כאילו ככה המצב וזהו אי אפשר לשנות, קבלו אותו כמות שהוא… לא! צריך לחשוב איך להתעלות מעל הכל לראות את הנשמה התמימה והטובה שנמצאת ב-כ-ל אחת!!! לטקס עצות איך אפשר יותר להתקרב אחת אל השניה… למרות הכל…!!! לראות את הטוב שבכל אחת!! להוריד את מסכות האירגונים והמחלוקות!!! טוב, זה ממש נשמע פנטזיה אבל אולי את המעט שבמעט שכל אחת שיכולה-וכל אחת יכולה!!! שתעשה!!! ולא להגיד- ככה זה בוקר טוב… זאת המציאות…. זה מה שהרבי רוצה??? (סליחה אם לא הבנתי אותך נכון.. אבל ככה זה נשמע מדברייך….)

    17. אסתיי
      י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 20:25

      מבינה את הכאב שלך (של הרבה ממנו..) אבל בואו נחשוב עכשיו כל אחת מה היא (!) יכולה לעשות לשיפור המצב..
      כי להתעסק עכשיו ב'חיבור ארגונים-בעד או נגד' לדוגמה, זה לא ככ יעל כי זו החלטת יחיד ולא משהו שהו בשליטתנו..
      אני כן חושבת שלטובת כולנו חשוב שכל אחת תנסה לשפר את האווירה וזה אומר כמה שפחות לשון הרע וכמה שיותר אהבת ישראל..
      מי שמגובשת בדעתה תהייה שקועה בהוספה באור אצלה ולא בח"ו במעשים, מבטים, ואפילו מחשבות לא חיוביות כלפי אף יהודי (בטח שלו כלפי חסידות של הרבי שהולכות טורחות ופועלות! [גם אם אני לא מסכימה עם חלק מהדעות שלהם])
      ומי שאיין לה שום דעה בעניין אז לא סוף העולם..שתלך לאן שבא לה ( נכון.ה מכביד ומבלבל אבל נכון לעכשיו זו המציאות..)
      וזהו.. אחרי הכל 'תשרי' ב770 זה הדבר הכי מדהים שיש!!! טיפ טיפה אהבת ישראל, רגישות, והבלגה…

      בהצלחה לכולן! משיח נאו!

      • חני
        י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 16:41

        אסתי- צודקת…!! חשבתי שזה שהרבי אומר להפוך את העולם זה אומר שמותר להאמין ולפעול שנצליח לעשות גם דבר שנראה כזה מופרך!! אני עדי'ין חושבת ובטוחה!!! שזה מה שהרבי רוצה שנעשה.!! אל תתעסקו עכשיו בלומר לי שזאת המציאות ושזה מופרך, גם להפוך עולם נשמע מופרך, אבל הרבי אמר לנו את זה סימן שזה אפשרי!!! מסכימה איתי?

      • חיהלה
        י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 18:18

        חני אז מה את בעצם מציעה לעשות? ברור שזה הכי טוב וזה מה שהרבי רוצה אבל בתכלס את יכולה לשנות את זה? לא! וגם אני לא..יש קבוצה מאד מצומצמת שזה בידיים שלה אם לעשות את האיחוד הזה או לא..
        תאמיני לי שניסו המון!!
        אז לבנתיים אסתי ניסתה להגיד איך צריך להתנהג עם המצב הקיים..
        ברור שזו אופציה ב!! אבל מה לעשות??

      • חני
        י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 23:06

        יש מצב לשלוח להם איזה מכתב או מי'יל או משהו אנונימי?? נעשה זאת 🙂 אני מרגישה שאני מדברת מדי בעננים, אבל אני רוצה שהמצב ישתנה! מאמינה שהרבי נותן לי את הכוחות.!! חי'הלה, את חושבת שזה הגיוני?

    18. בת חבד
      י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 18:17

      פעם חשבתי שאפשר לאחד בין 2 הקבוצות. בין האנטים למשיחיסטים.
      גדלתי… גיליתי שכולם יהודים. אבל יש הבדלי שמים וארץ.
      כולם חבדניקים. אבל יש הבדלי שמים וארץ,
      יש לי חברות משתי הסוגים.
      החברות המשיחיסטיות ב ח י י ם לא ילכו להתוועדות משיחיסטית. בחיים.
      האנטיות אולי ילכו.(אל תתרעמו שאני אומרת שאנטים ילכו להתוועדות משיחיסטית ומשיחיסטיות לא ילכו לשל אנטים, כמו שבאתר כאן יש אנטים, אבל באתר אנטי לא יהיו משיחיסטיות!!! ככה לפחות אני חושבת) אבל הם יעקמו את האף, ולא יקבלו כלום מההתוועדות. . אני יודעת מה אני אומרת. גם בגלל שאני מדברת על זה עם חברותי האנטיות והמשיחיסטיות. וגם בגלל שפעם הייתי משיחיסטית, ואני יודעת את הדעות המשיחיסטים, וגם הייתי אנטית ואני יודעת את הדעות האנטיות. (אל תשאלו מה אני עכשיו. אני עצמי לא יודעת. אני יענה לכם שאני חבדניקית!!!אבל אתם יכולים להבין באיזה דעה אני מצדדת).
      סתם ככה, לדעתי תשרי זה יותר לבנים וכב שבט זה לבנות.
      אבל לפי מה שאני רואה בתיכון שלי, מי שנוסעת לתשרי זה מי שמסוגלת להיות רחוק מהבית הרבה זמן, ומי שנוסעת לכב שבט זה מי שלא מסוגלת להיות באיזה דירה זנוחה חודש שלם.
      פעם זה יותר היה עניין של משיחיסטים ואנטים. משיחיסטים- תשרי. אנטים- כב שבט. היום יש גם קבוצה של בנות חבד בתשרי אז כולם יכולות להגיע. הלוואי והיה משהו משותף, אבל זה לא ילך. תיקלטו. משיחיסטים לא יוכלו לשמוע על הרבי "זצק"ל" או דברים עליו בעבר, ואנטים לא יוכלו לשמוע שהוא חי בגוף גשמי בעוד שהם נוסעים לאוהל ורואים וידאוים מההלויה.
      הגאולה הייתה באה בטוח אם זה היה קורה……
      אני שמחה שקם בנות חבד בתשרי וככה חברותי (ואני) נוכל ללכת גם לתשרי שלא בטוח שהיינו הולכות אם לא היה!!!
      אני אשמח לתגובות. אני אוהבת לגלות דברים חדשים ואולי תחדשו לי משהו.
      אני אוהבת את כולן מה זה משנה משיחיסטיות אנטיות…..:) 🙂 🙂

      • מושקא
        י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 22:19

        הי אני דווקא לא משיחיסטית ומעולם לא הלכתי להתוועדות של משיחיסטים בעצת משפיעה ובכיבוד אב…
        ומחוויות שקורות לי בכיתה – אני מאד מתרגשת ומתעצבנת על חוסר רגישות – אז שאני אלך להתוועדות שבה יזכירו לי כל דקה דברים שאני לא רוצה לשמוע??

      • lll
        י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 23:41

        מי שאין לו מה לומר מוטב שלא יומר דבר!!!

      • מתגעגעת ל-770!!
        י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 6:53

        איזה… תגובה… זה שחברות שלך משיחיסטיות לא הולכות להתוועידיות אנטיות זה ממש לא אומר שככה זה אצל כל המשחיסטים!! יש לי פה על הרבה דברים להעיר לך אבל זה ממש לא המקום, ההיתי ממליצה לך לדבר עם המשפיעה על כל הענין הזה שלטענתך תשרי זה של בנים וכ"ב שבט זה של אנטים, ובכלל תראי את כל התגובה שלך למישהו שקצת יותך מבין ממך (לא מתכוונת לפגוע!) וממש מעניין אותי מה הוא יענה לך!!
        בשו"ט!

      • lll
        י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 14:05

        אמרת שאת רוצה לגלות דברים חדשים?! אז אגלה לך כמה דברים עלך עצמך!!!! א. אין לך עקרונות!!!! אחד הדברים החשובים בחבד זה עקרונות!!!!…. הכוונה כאן שאת נוטה לקבל כל מה שאת שומעת אין לך דעות משלך שעליהם את עומדת! במצב כזה אפשר להגיע למקום הכי גרוע….!!! ב.את לא חושבת כמה פעמים לפני מה שאת אומרת!!!(או רושמת… ;)). בשבילך!!! תעבדי על זה!!!!

      • מושקא
        כ״ב בסיון ה׳תשע״ד (20/06/2014) בשעה 15:15

        אם אפשר לומר התגובה הזו זעזעה אותי יותר משאר התגובות.
        פילוג מושלם!

    19. נחמי m
      י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 14:20

      ככ נכון!! יש שני ארגונים מדהימים שעושים עבודה קדושה ולמרות זאת גם אני חושבת שה'כפל מבצעים' הזה מיותר וגורם פה ושם לבילבולים…
      אני חושבת שהטור היה במקום וביטא רגשות של הרבה בנות!

    20. חני
      י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 14:05

      זה כואב עד כמה שזה נכון….!! אבל אני לא חושבת שהפתרון הוא שכל קבוצה בתאריכים שלה, קבוצה אחת בתשרי ואחת בכ"ב שבט… זה לא יגרום לאחדות, להיפך! זה יפריד אותנו עוד יותר אחת מאחותה.. לדעתי, הפתרון הוא לאחד את הקבוצות… זה נשמע מופרך, אבל יאלה, סוף הגלות! אנחנו צריכות להביא כבר משיח, נכון?? אז יאלה!! פשוט להתקשר לאחראית האירגון השני ולומר :שלום אחותי, מה שלומך? רוצה מאוד שנפעל יחד, ולא נגד.. שהפעילויות לא יסתרו אלא הבנות ישתתפו בשתהן… כשבאים ומשתדלים כמה שיותר להראות את הצד המשותף שלנו (שגדול בהרבה מהצד החולק..) היא תסכים יותר בקלות לשמוע… ואני בטוחה שהיא גם רוצה את הביחד הזה!! כי אנחנו לא צריכות להיות באחידות, וזה גם לא יקרה.! כל אחד שונה… אנחנו צריכות להיות באחדות!!!!! תגידי שאת מסכימה איתי…. 🙂

      • יחי המלך המשיח
        י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 16:17

        שאלה קטנה,
        את חושבת שאף אחד לא ניסה לעשות אתזה כבר בעבר??
        את יודעת כמה דמים נשפכו בשביל הניסיון לעשות את האחדות הזאת??

        אחדות יכולה להיווצר רק ששני הגורמים שותפים לעולה. אם יש צד אחד שלא מעוניין באחדות, שום דבר לא ניתן לשינוי.
        לצערי אני יכולה להעיד לך שרצו שתהיה אחדות. ניסו, התחננו וביקשו. אבל לצערנו אחד מן הארגונים (שלא אקוב בשמו) לא היה מעוניין לשום אחדות, והכפיש את השם של הארגון השני, שהם אלא שלא מעוניינים באחדות.

        ברור לכולנו שארגון אחד זה מה שיביא את המשיח בפועל.
        רק בעיה קטנה, שאנחנו עדיין בגלות, ובמקום שיכול להיות הכי הרבה קודש, שם הסיטרא אחרא הכי גובר. ודווקא פה, באחדות הזאת, נגרמות מחולקות ופירודים.שזה מביא לבלבול עצום. ואפשר לראות במוחש לפי דבריה של כותבת הכתבה, והיא לא היחידה. יש עשרות בנות שהארגון הנוסף שקם גרם להם לבלאגן שלם.וזה פשוט חבל.

        העיקר שנזכה לעשות רק את הרצון האמיתי של הרבי, בלי להכנס לכל המחלוקות והפילוגים שכבר קיימים. מספיק שבייננו נהיה מאחודות וזה בעז"ה ישפיע גם על הכל.
        משיח נאו!!!!!

      • chani
        י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 23:18

        ציטוט: "אבל אני לא חושבת שהפתרון הוא שכל קבוצה בתאריכים שלה, קבוצה אחת בתשרי ואחת בכ"ב שבט…זה לא יגרום לאחדות, להיפך! זה יפריד אותנו עוד יותר אחת מאחותה.. לדעתי, הפתרון הוא לאחד את הקבוצות"

        אולי ייפתחו גם קבוצה נוספת בכ"ב שבט??? אה? נשמע מופרך נכון?! ובעצם באמת בשביל מה?? אני יענה: כי אם תקום עוד קבוצה, היא זו שתביא למחלוקת…!!! ואם כבר יש קבוצה שקיימת ומובילה את הבנות בהתוועדויות ושיעורים אז למה להקים עוד?? יש מספיק. בואו ננסה לחשוב ממתי קמו חילוקי דעות חזקים כל כך אצל הבנות?

        חשוב להבין! אחדות – זו לא חיצוניות, זה לא רק כלפי חוץ ובכאילו…. אלא זה שתי דברים שונים, כשכל אחד נותן מעצמו לעבר מטרה אחת!!! ואם גם לארגון המסוים המטרה הנעלית שלו הייתה רבי!! הארגון לא היה קם בתשרי!! או לפחות הייתה כאן איזו התנהלות אנושית… שמסכימה להתחבר ולפעול למען המטרה.

        חבל שהטור הזה עלה כאן, הוא לא יוסיף נחת לרבי, הוא מעורר את המחלוקת שקיימת ולא יפחית את הבלבולים. פשוט שכל אחת תתייעץ עם משפיעתה מה נכון לה לעשות, ומה הרבי רוצה ממנה שתעשה!

      • חיהלה
        י״ד באייר ה׳תשע״ד (14/05/2014) בשעה 11:32

        ציטוט:חבל שהטור הזה עלה'…
        אני דווקא חושבת שחשוב שהעלו את הטור..
        היו הרי חייבים איך שהו להעלות את הנושא כי נכון שחשוב להיות באהבת ישראל וחשוב לזכור שכולנו משפחה גדולה..אבל חשוב גם שיהיה במודע שהנושא בעייתי!
        שיהיה ברור שלהגיד 'זה לא פוגע באף דבר קיים זה רק מוסיף' זה להתכחש..
        אני חןשבת שהטור ביטא נכון את התחושות אצל רבות,
        הוא נוסח תוך כבוד לכל הדעות! ושיקף באמת כאב ולא פוליטיקות ומחלוקות..

        הלוואי ומשהו באמת יתחיל להתקדם בנושא..!
        וגם אם לא אז שלפחות נדע איך להתמודד-כמו שאסתי אמרה:
        טיפ טיפה אהבת ישראל רגישות והבלגה!!
        ..משיח עכשיו!..

      • לילי
        ט״ו באייר ה׳תשע״ד (15/05/2014) בשעה 20:41

        אני חושבת כמו כל בת חבדי"ת שהאחדות חשובה ונחוצה.
        אבל, תנסנה לחשוב איך ניתן יהיה לשלב את שני הארגונים?
        ארגון אחד יהיה מוכן לדבר על כך שהרבי חי בגוף גשמי? הארגון השני יהיה מוכן לוותר על נסיעות לאוהל וכד?
        זה לא דברים שוליים אלו דברים עקרונים אצל כל אחד מהצדדים!
        וכמו שלבנות שחשוב להן דעה אחת מגיע שיהיה להן שיעורים והתוועדויות שמתאימים להן כך לבנות שהדעה השניה חשובה להן.
        ואי אפשר לומר שיסעו לכ"ב שבט. כי חגים אצל הרבי חשובים לכל חסיד חב"ד, באשר הוא.
        ברגע שיסכימו עם המציאות של שני הארגונים יהיה נכון שהארגונים ישבו בינהם ויחליטו על זמני פעילות כך שארועים מרכזיים לא יחפפו (כמו הרקדה).
        אבל לגבי התוועדיות, כמו שיש התוועדות לסמינר לבנות י"א וכו' יכולה להיות במקביל התוועדות של בנות חב"ד.
        בקיצור, צריך שתהיה הסכמה וקבלה משני הצדדים. ולדאוג לדבר ולכבד כל אחד וכל דעה.

      • אסתר חנה
        ט״ו באייר ה׳תשע״ד (15/05/2014) בשעה 20:57

        ב"ה יחי המה"מ!
        לדעתי חיהלה צודקת! זה ממש חשוב שהבנות יבטאו מתי שהו את מה שקורה להן בלב!
        התבטאות בכתיבה זה ביכלל דבר טוב! ואגב, לכל מי שעדיין אין משפיעה, מומלץ בחום(וזה לא רק אני אמרתי, לא סתם הרבי מורה לנו דברים!)
        ולעניינינו, אני עוד אף פעם לא הייתי אצל הרבי, בעז"ה אני מקווה להיות השנה תשרי אצל הרבי(כמובן בתוכניות הגלותיות),
        אבל אני לא מבינה, אתן באות לרבי או לוויכוחים? לדעתי אפשר לנסות להתעלם מהם, ואם כל אחת מאיתנו תתעלם, אז יפסקו הוויכוחים והרבי יתגלה מייד!
        בשורות טובות ובהצלחה לכולן!

      • ח
        י״ט באייר ה׳תשע״ד (19/05/2014) בשעה 22:37

        לילי צודקת!!!!!
        אי אפשר להזכר שרוצים אחדות בדיוק מתי שטסים לרבי, כשנמצאים קרוב ל770 ולאוהל הדברים האלה הרבה יותר רגישים…
        בת אנטית שטסה מבחינתה חלק מאוד מאוד גדול זה האוהל, היא לא יכולה להיות בקבוצה שלא נותנת לזה מקום בדיוק כמו שבת משיחיסטית אין מצב שהיא תהיה בקבוצה שלא מדגישה את זה שהרבי חי בגוף גשמי… חייבים שתי קבוצות, אפשר שיהיו התוועדויות משותפות, או הרקדות ושיעורים אבל המהות של כל קבוצה שונה וזה ההגיוני שיהיו 2 קבוצות!
        אם רוצים אחדות זה צריך להתחיל מהארץ! שהארגונים פה יתאחדו, שאנחנו נקבל אחת את השניה, כי ברור שאם מגיעים לרבי ושם פתאום רוצים אחדות – אין על מה לדבר…

    21. batsheva770
      י״ג באייר ה׳תשע״ד (13/05/2014) בשעה 13:34

      מזדהה! הלוואי והדברים לא יפלו על אוזניים ערלות

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.