• הכנס הארצי: מוקד המכירות שודרג

    הגדלה

    מוקד מכירת הכרטיסים לכנס השנתי של ארגון נשי ובנות חב"ד נפתח השבוע, והביא עמו בשורה. לאחר שנים של ביקוש מבורך להשתתפות בכנס, שיצר עומס רב בעת רכישת הכרטיסים, הושק מערך משודרג וזמין, המאפשר לכל אישה לראות בזמן אמת את המקומות הפנויים באולם ולבחור בעצמה את המקומות הרצויים.

    מוקד מכירת הכרטיסים לכנס השנתי של ארגון נשי ובנות חב"ד נפתח השבוע, והביא עמו בשורה. לאחר שנים של ביקוש מבורך להשתתפות בכנס, שיצר עומס רב בעת רכישת הכרטיסים, הושק מערך משודרג וזמין, המאפשר לכל אישה לראות בזמן אמת את המקומות הפנויים באולם ולבחור בעצמה את המקומות הרצויים. בנוסף, המערך זמין 24 שעות ביממה כך שכל אחת רוכשת כרטיסים בזמן המתאים לה. הנשים שהזדרזו ורכשו כרטיסים לכנס במערך החדש, הביעו שביעות רצון מהחידוש המרענן במסורת הכנס הקבועה.

    הכנס הארצי מהווה מפגש חד שנתי, שרישומו נמשך על פני השנה כולה. בכנס, שזכה למכתבים ועידודים רבים מהרבי, משתתפות אלפי נשים בקביעות, שנה אחר שנה, בלי לפספס. במשך השנה נהנות הנשים מהחוויות ומהתכנים של הכנס דאשתקד, נעזרות באלבום הכנס ובתקליטור, הן להפצת המעיינות ולפעילויות עם נשים באזורן, והן להעצמה אישית והתחזקות בהחלטות הכנס. יחד עם זאת, הן מצפות לכנס העצמתי הבא.

    השנה ייערך הכנס בעז"ה ביום שני, ט"ז בתמוז, (14 ביולי 2014) בשני מושבים זהים, בוקר ואחר- הצהריים, בסימן "ארמוניה- הרמוניה", ויעסוק בשילוב של "טוב לשמיים- טוב לבריות", גשמיות ורוחניות, האישה נושאת הפכים ועוד.

    ועדת ההיגוי שוקדת יומם ולילה על טוויית מארג הכנס, בשילוב מקצועי של חומר וצורה. בכנס יוגשו התכנים במדיות מגוונות וחדשניות: הרצאות מרתקות, וידיאו ומולטימדיה, מרצים אורחים, מחולות ומופעים אטרקטיביים, ראיונות אישיים מרגשים, שירה וריקודים ועוד.
    את מוזמנת להתרשם ולהירשם במוקד המשודרג, באתר הרישום : www.eventim.co.il/habad

    ניתן לפנות גם בטלפון לנציגת מכירות: 03-5111791

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    5 תגובות

    1. חני
      י״א בסיון ה׳תשע״ד (09/06/2014) בשעה 11:56

      באמת חבל שאפשר רק באינטרנט לרכוש כרטיסים!!!!!

    2. shoshi
      כ״ה באייר ה׳תשע״ד (25/05/2014) בשעה 10:38

      קצת חבל שאחרי שעשו כנס נפלא כל כך נגד האינטרנט, הציגו את יעילות רכישת הכרטיסים ברכישה באינטרנט, ועוד באתר שחסום לגולשים באינטרנט מסונן, נראה לי קצת ניגוד אינטרסים.

      • משיח נאו!!!
        כ״ה באייר ה׳תשע״ד (25/05/2014) בשעה 16:17

        אני מצטרפת לדעתך!

    3. רחל
      כ״ד באייר ה׳תשע״ד (24/05/2014) בשעה 22:08

      כל הכבוד על הכנס הארצי אני נהנית כל שנה מחדש ואף מביאה חברות, אני לא הצלחתי להכנס לאתר ולקנות כרטיסים למה? בסוף חברה קנתה לנו. מה התוכנית של הכנס? למה זה עולה כל כך הרבה ולמה צריך לשלם על דמי טיפול , הרבי רוצה שכולן תשתתפנה בכנס לכן אין מקום ליקר את המחיר.

      • שרה'לה
        כ״ח באייר ה׳תשע״ד (28/05/2014) בשעה 14:50

        רחל צודקת.
        הכנס מאד יקר וחבל מאד.
        הרבה נשים רוצות להשתתף ונבצר מהן בגלל המחיר. ב"ה הרבי גם רוצה שיהיו משפחות ברוכות ילדים, זה פשוט קשה לשלם כ"כ הרבה על כרטיס. אנא הורידו מעט מה"מדיה" ופעלוליה,או מעלויות הכנס, והורידו את המחיר ע"מ שכולנו נוכל להשתתף!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.