• נחתם הכנס השנתי של נשי חב"ד בניו יורק

    10 | הצג גלריה

    הכנס ה59 של נשי ובנות חב"ד התקיים תחת הכותרת "מקבלות פני משיח בהודיה". ביום ראשון כ"ה אייר, 770 נסגר החל מהשעה 2 בצהריים על מנת להכין את האולם הגדול לקבלת מאות נשי ובנות חב"ד שהגיעו להשתתף בכינוס כאיש אחד בלב אחד. לדיווח ותמונות

    הכנס ה59 של נשי ובנות חב"ד התקיים תחת הכותרת "מקבלות פני משיח בהודיה".

    התכנית החלה בשבת פרשת במדבר שבת מברכים החודש סיון ב770 עם הרבי מלך המשיח, כאשר סעודה שלישית נערכה כיד המלך באולמי אהלי מנחם – אהלי תורה בהשתתפות כ500 נשים ובנות מכל קצוות השכונה – כאן ציוה ה' את הברכה. המנחה גברת מרים סוורדלוב הזמינה את הרב יוסף יצחק ג'ייקאבסאהן לשאת דברים, ואת התלמידה לאה מרפל ממכון חנה.

    במוצש"ק נערך מלוה מלכה עם הרב אלון ענוה שסיפר את סיפור על הרבי.

    ביום ראשון כ"ה אייר, 770 נסגר החל מהשעה 2 בצהריים על מנת להכין את האולם הגדול לקבלת מאות נשי ובנות חב"ד שהגיעו להשתתף בכינוס כאיש אחד בלב אחד. בשעה 4 אחה"צ, כאשר כל הנשים מתעוררות בזכרון של הכינוס האחרון לע"ע שבו הרבי ירד כאשר הכינוס אז היה הראשון לקבלת פני משיח בשנת ה'תנש"א. וידאו של הרבי מאז הוקרן וראו איך הרבי לוקח בידיו את מתנת נשי ובנות חב"ד.

    הרב מאיעסקי קרא את מכתבו של הרבי לכינוס, הרבנית אסתר ווילנקין הרחיבה את הדיבור על הצורך המיוחד בדורנו להרבות בסיפורי ניסים, והרב מ"מ סעמיועלס סיפר סיפורים נפלאים שמראים איך שהרבי נמצא עם כל אחד ואחת באשר הוא. המנחה גברת חנה נימני עודדה את כל הנשים לקבל עליהן החלטות טובות במחשבה דיבור ומעשה לקבלת פני משיח צדקנו תיכף ומיד ממש. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

    מפעל הפורמטיםDSC_0643

    מפעל הפורמטיםDSC_0642

    מפעל הפורמטיםDSC_0641

    מפעל הפורמטיםDSC_0640

    מפעל הפורמטיםDSC_0650

    מפעל הפורמטיםDSC_0649

    מפעל הפורמטיםDSC_0646

    מפעל הפורמטיםDSC_0645

    מפעל הפורמטיםDSC_0644

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.