• אתהפכא – המייקאובר החסידי • מילות פתיחה

    הגדלה

    כשהיו הבעלים יגעים בעבודה במצרים, היו הנשים משדלות אותם בדברים, ונעמדות מול המראה ואומרות אני יותר נאה, ומביאים את הגברים לידי תאווה. וכך היו מורידים לעולם נשמות והעמידו דור ישרים • זאת אומרת להקב"ה חשוב שנשים תהיינה יפות ומטופחות • המאפרת והסטייליסטית דבורה לאה לוי בטור פתיחה למדור החדש שיופיע מידי יום שני באתר נשי ובנות חב"ד • לקריאה

    שלום לכן נשים ובנות יקרות,

    אני דבורה לאה בת 23 מאפרת וסטייליסטית אישית עם מוניטין.

    מאפרת לאירועים, שמחות ולהפקות אופנה, מעבירה סדנאות אישיות וייעוץ באיפור וסטיילינג.

    בוגרת קורס איפור אצל ירין שחף ובוגרת קורס סטיילינג בשנקר.

    בספר שמות פרשת ויקהל  רש"י מפרש "המראות הצובאות" – לבנות ישראל במצרים היו מראות שבהן היו מתקשטות, והן הציעו את המראות למשכן. משה רבינו מאס בהם כיון שהיו מראות תאווה.

    אמר לו הקב"ה: "קבל, כי אלו חביבין עלי מן הכל"  שעל ידיהם העמידו נשות ישראל צבאות רבות במצרים. כשהיו הבעלים יגעים בעבודה במצרים, היו הנשים משדלות אותם בדברים, ונעמדות מול המראה ואומרות אני יותר נאה, ומביאים את הגברים לידי תאווה. וכך היו מורידים לעולם נשמות והעמידו דור ישרים.

    ודווקא ממראות הצובאות הללו רצה הקב"ה שיעשה מהם הכיור.

    זאת אומרת להקב"ה חשוב  שנשים תהיינה יפות ומטופחות.

    תחשבו על זה , אם היה לכם יהלום יקר, הייתן שומרות עליו כעל בבת עיניכם עוטפות אותו בעטיפה יוקרתית, ולא בסמרטוטים פשוטים וזולים וכמובן שלא מראים אותו לעיני כל. ככה בת ישראל, ראויה לשמור על עצמה בצניעות, להתלבש ולהתקשט בבגדים יפים ומכובדים כיאה לבת של מלך.

    קראתי למדור שלי בשם "אתהפכא"- המייקאובר החסידי.  מייקאובר הוא בעצם מהפך- מהפך תדמיתי. להפוך את התדמית שלנו, להראות טוב יותר, לעשות שינוי על ידי טיפים קטנים וחשובים.

    בבלוג "אתהפכא" תקבלו טיפים מעשיים: כיצד להתאפר נכון, אילו מוצרים מומלצים, טכניקות לאיפור, כיצד מתלבשים נכון ומותאם למבנה הגוף, ומבנה הפנים, צבעים, טקסטורות, סטיילינג בהריון ואחרי לידה, סטיילינג לעקרות בית  וכל מה שמעניין נשים.

    אני מזמינה אתכן לקרוא, להחכים, לשאול שאלות, עצות ייעול, בקשות מיוחדות, הערות והארות.

    שיהיה לכולנו בכיף ובהנאה והעיקר גאולה שלמה.

    דבורה לאה

    __________

    ליצירת קשר עם דבורה לאה לוי:

    0527395770

    לחצי כאן

    או דרך כתובת המייל: [email protected]

    תגיות: , , ,

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.