• הקצין לאם: "החטופים שליחים להציל חיים"

    הגדלה

    אחד מהנוכחים בחדר שהיה עד לשיחה הזו, משחזר את תוכנה: "לבית המשפחה הגיע קצין בכיר בצה"ל שהגיע מיוזמתו וללא כל קשר לצה"ל ואמר להם, 'אני נמצא בחיפושים בחברון ואתם לא יודעים כמה חיים הילדים שלכם מצילים. אנחנו מוצאים תחמושת. עוצרים מחבלים. כמה חיי אדם הם הצילו!'" • לקריאה

    אל ביתם של משפחת שאער ביישוב הדתי טלמון מגיעים מידי יום אנשי כוחות הביטחון ופוליטיקאים בכדי לעדכן את בני המשפחה על ההתפתחויות בחקירת חטיפת בנם גיל-עד וחבריו אייל ונפתלי.

    בתחילת השבוע התקיימה שיחה מרגשת במיוחד בין בת גלים, אם החטוף, לבין קצין בצה"ל, שבסיומה פרצו השניים בבכי במשך דקות ארוכות.

    אחד מהנוכחים בחדר שהיה עד לשיחה הזו, משחזר את תוכנה: "לבית המשפחה הגיע קצין בכיר בצה"ל שהגיע מיוזמתו וללא כל קשר לצה"ל ואמר להם, 'אני נמצא בחיפושים בחברון ואתם לא יודעים כמה חיים הילדים שלכם מצילים. אנחנו מוצאים תחמושת. עוצרים מחבלים. כמה חיי אדם הם הצילו!'".

    אחד משתתפתי השיחה מוסיף לספר כי "אם החטוף אמרה לו, 'אני רוצה את גיל-עד בבית', הקצין השיב לה: 'עוד לא סיימנו את המבצע'. מיד לאחר אותה שיחה שניהם פרצו בבכי. הקצין הוסיף ואמר, 'אני מבין אותך, הם פשוט שליחים הילדים האלה. בזכותם יש הצלת חיים ודאית'".

    משתתף נוסף שביקר בבית המשפחה מוסיף לספר על שעובר על בני המשפחה בימים האחרונים: "הם ממש עוברים ימים קשים, היום הם כבר התרגלו יותר למצב, הם השתנו מאז הימים הראשונים אבל עדיין אפשר לראות אותם מתכנסים בעצמם ומחפשים את השקט הנפשי הזה וראינו את זה בשבת האחרונה כשהם היו לבד".

    "אני חושב שעצם זה שאנשים לא מפסיקים להגיע אליהם, זה גורם להם לתחושה שעם ישראל איתם ולא מתכוון לשכוח אותם. אין ספק שזה עוזר להם לשכוח את הדברים הרעים והמחשבות הטורדניות", הוסיף אחד המבקרים.

    באדיבות כיכר השבת

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. זכיתי להיות חבדניקית :)
      כ״ח בסיון ה׳תשע״ד (26/06/2014) בשעה 12:34

      ביקורת לא באמת תועיל עכשיו.. עדיף לימוד זכות לזכותם. יותר יועיל….
      שנשמע בשורות טובות בקרוב ותמיד!!

    2. מתגעגעת הביתה
      כ״ו בסיון ה׳תשע״ד (24/06/2014) בשעה 15:53

      ממש גאוני. קודם לא לעשות כלום ולתת לחטיפות ולפיגועים להתרחש, ואח"כ להזכר לצאת למבצעים ולהשמיד אמל"ח וכדו'. איזו מדינה… שה' יעזור.

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.