• הרב גרונר: נשים צדקניות, פעולתכן תשא פירות!

    הגדלה

    הרב יצחק דוד גרונר, שליח הרבי מלך המשיח למלבורן אוסטרליה בנאום מרטיט בכנס הקבלת פנים בנ"ב • "כל הפעולה הערב נתנה מכה ניצחת לשטן שתביא את האור. אני יודע מה אנו רוצים ולכן עימדו ונישא תפילה לקב"ה: דבר ראשון שה' ייתן אריכות ימים ושנים טובות לרבי שליט"א, ושייתן את ההוראה לרבי שיתגלה בקרוב ממש" • וידאו מרטיט

  • שליח הרבי למלבורן אוסטרליה הרב יצחק דוד גרונר:

    "אתן לא רוצות לשמוע נאומים, שמעתן מספיק! כולכן רוצות מעשה בפועל. זהו רגע חשוב מאוד, ברצוני לומר לכל אישה כאן הערב, אל תחושו אכזבה, פעולתכן שנעשתה עם אמת תשא פירות! אני לא כאן בשביל מחיאות כפים... צריך לעשות משהו בפועל. אם הרבי יבוא או לא יבוא מעמד היסטורי זה בהיסטוריה היהודית שנעשה באמיתיות ואמת חודרת. אם זה לא הערב זה יהיה מחר. אם כולנו נלך הערב חזקים מאוחדים ועם פועל ממש כפי שכתב הרבי זה יחיש את משיח. אנו צריכים להיזהר אל תצאו עם פתרונות, תצאו עם ההבנה שעם ישראל חי ו"הנה זה עומד אחר כתלנו" ונשאר עוד קצת לעשות.

    כפי שאמרתי עלינו לחזק עצמנו קודם, אתן נתתן לנו את החיזוק. חיזוק שיוצא מבית רבינו שבבבל – מקום של אור. בפרשת בא מדובר על יציאת מצרים בגאולה "לכל בני ישראל היה אור במושבותם" – אור התורה. האור שיוצא מ"בית רבינו שבבבל" האיר מאות ואלפי בתים, זה עצמו משיח, גאולה. החזרת אלפי ילדים יהודים לתורה ויראה ואהבת ישראל, אחדות וצניעות – האם זה לא הגאולה ומשיח?! אור! אור! אור!

    מי אני שאבוא לומר, כפי שהרבי אומר מוסר אסור לומר. אני חושב שהמעשה שלכן הערב הוא עיקר! עשיתם משהו מונומנטאלי, היסטורי שכל כל הרבה נשים יתאגדו יחד ב"אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח" לכן אם הרבי לא ירד אנא אל תלכו! בצעתם דברים נפלאים, אבל צריך להיות מעשה. אמרנו היום "הוא יגאל אותנו בקרוב ויקבץ נדחינו מארבע כנפות הארץ חברים כל ישראל" מתי יש גאולה? – חברים כל ישראל. כפי שאנו יושבים הערב באחדות וזה אור האחדות בין חסידים ובכלל ישראל, אהבת חינם לא מותנית, שתביא אותנו ל"הוא יגאל אותנו בקרוב".

    כמו בקבלת פנים אנו צריכים לקבל את הפנימיות של משיח באמת, עלינו לקבל פני משיח באמת שתפעל לא רק הערב אלא גם כשנצא מהאולמות שיהיה חברים כל ישראל, שחב"ד בעולם יראה שאנו כאיש אחד בלב אחד תחת מנהיגותו של מנהיג ישראל וזה ו"הוא יגאל אותנו". זו צריכה להיות שאלת הצניעות, צניעות. צניעות "כל כבודה בת מלך פנימה" הקונספט של צניעות. דיברנו על אור של משיח. לעיתים יש לנו אור עוצמתי המזיק לעיניים אולם כשבא בשלבים ניתן לקבלו. האור של משיח כבר כאן, נאמר "קומי אורי כי בא אורך" והמדרש אומר שזה האור של משיח וזהו "וירא אלוקים את האור כי טוב" משיח הוא אינדיווידואלי הנותן מכה ניצחת למלאך המוות, לשטן.

    כל הפעולה הערב נתנה מכה ניצחת לשטן שתביא את האור. אני יודע מה אנו רוצים ולכן עימדו ונישא תפילה לקב"ה: דבר ראשון שה' ייתן אריכות ימים ושנים טובות לרבי שליט"א, ושייתן את ההוראה לרבי שיתגלה בקרוב ממש ונאמר: "הוא יגאל אותנו בקרוב ויקבץ נדחינו מארבע כנפות הארץ ושיהיה חברים כל ישראל ונאמר אמן! שמה שעשינו הערב שיהיה אקטיבי, פרודקטיבי לביאת המשיח; חזק חזק ונתחזק!

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.