• עדכון חשוב: נדחה הכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד

    2 | הצג גלריה

    הכנס הארצי השנתי של נשי ובנות חב"ד שהיה אמור להתקיים ביום שני הקרוב ט"ז בתמוז - נדחה עקב התדרדרות המצב הבטחוני. הכנס יערך אי"ה, ביום שלישי ט"ז מנחם אב בבנייני האומה בירושלים • כל הפרטים

    îåãòä ãçéú äëðñ copy

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    4 תגובות

    1. חיה
      י״ז בתמוז ה׳תשע״ד (15/07/2014) בשעה 20:29

      באמת מאוד חבל שמעתי על כך בלילו של יום ראשון לפני הכנס לאחר שסידרתי את ילדי וכו' בדרום.. יש הים דרכים מאוד קלות לידע את כולן. ולאו דוקא דרך האינטרנט. (מה עם ה"קשישות" שמחכות בכליון עיניים ולא יודעות ליגוע במסך ? "צדיקות "שאין להן "רשת"? וסתם כאלו "אדישות" שלא מתענינות…? נקודה למחשבה…

    2. 770
      י״ב בתמוז ה׳תשע״ד (10/07/2014) בשעה 20:22

      כל הכבוד לכם שדחיתם את הכנס ממש רציתי להשתתף בו אבל אין לי כרטיס……. אם מישהי יודעת איפה אפשר לקנות כרטיסים בדרום אני אשמח….
      תודה!
      ודרך אגב לפי דעתי האזעקות נועדו להכין אותנו לשופרו של משיח שיבוא תיכף ומיד ממש!

      • דבורה
        י״ג בתמוז ה׳תשע״ד (11/07/2014) בשעה 0:12

        אמן !!! למרות שהייתי שמחה אם הוא היה עושה את זה בלי הקדמות….. חחח….

    3. sarahley
      י״ב בתמוז ה׳תשע״ד (10/07/2014) בשעה 15:19

      הרעיון של דחית הכנס הינו נכון. אבל כיצד מתוכנן להודיע על כך לכל הנשים שרכשו כרטיסים לכנס. לא לכולן יש גישה לאינטרנט. גם אלו שקנו בעצמן כרטיסים דרך האינטרנט, לעיתים יש להן גישה זמנית בלבד – בעבודה וכדומה, והן לא בודקות בכל פעם הודעות. לכאורה, נדרשת גם הודעה טלפונית – מלבד הודעות כתובות – המיועדת לבעלות טלפון כשר בלבד. רצוי גם לשלוח הודעות לכל בתי כנסת חב"ד בארץ, שיפרסמו את ההודעה לפני שבת. מקווה, שאכן תמצאו את הדרך הנכונה להגיע לכל הנשים – שלא תיגרם עוגמת נפש לנשים שלא תדענה על כך. אני למשל, שמעתי על כך דרך חברה של הבת שלי. אבל בשביל אחותי, זה היה חידוש. כמובן, שכל אחת שיודעת על כך, צריכה להשתדל להודיע לכל מי שהיא מכירה, ויודעת שהיא מתכננת להגיע אל הכנס.
      בנתיים, אנחנו נאלצים לחכות חודש שלם עד לכנס, שהרבי ביקש את ההשתתפות בו (ולכן, אני מקפידה להגיע מדי שנה – מלבד הרווחים הגלויים מהכנס, שאין צורך להרחיב עליהם).
      שתהיה הרבה הצלחה
      שהטילים יוחלפו בענני שמיא, ועמם יחד כולנו לירושלים, לבית המקדש – שם כבר ימצא האולם הגדול, שיחיל את כל נשי חב"ד כאחד (ולכאורה, יהיו אלה כל נשות ישראל) – בכינוס הארצי – העולמי עם משיח צדקנו.

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.