• מבצע "פלאפל"

    הגדלה

    שמו לי ברז, הוא עונה. התחייבנו ל2000 מנות פלאפל לחטיבת גולני בדרום וקצת שמייח לסיום הצום ועכשיו אין לי. אז תדחו, עניתי לו בהגיון. כן, רק שלפני חמש דקות התקשר מח"ט גולני ואמר שהחבר'ה כבר ממש מחכים ושאל אפילו אם אפשר להקדים • נעמה טוכפלד

    הבוקר (12:00 כזה) קמתי בתחושת ביאוס כללית. טילים וזה. בעלי נדבק ממני כנראה כי כששאלתי אותו : נו, נוסע דרומה? הוא ענה לי בפרצוף עגום: לא יודע. למה? שאלתי. שמו לי ברז, הוא עונה. התחייבנו ל משהו כמו 2000 מנות פלאפל לחטיבת גולני בדרום וקצת שמייח לסיום הצום (לא הרמאדן, י"ז בתמוז) ועכשיו אין לי. אז תדחו, עניתי לו בהגיון. כן, רק שלפני חמש דקות התקשר מח"ט גולני ואמר שהחבר'ה כבר ממש מחכים ושאל אפילו אם אפשר להקדים. הם ממש בונים על זה! הוא אומר בפנים חפויות. אין מצב לדחות. מה עושים? 2000 מנות זה לא בדיוק הפלאפל השכונתי.
    אז פלאפל אין לנו, אבל מחשב וטלפון יש. יאללה נגייס את המקלדת ונתחיל לעבוד. מעלים כמה פוסטים ו..מתפללים שיעזורלא התאכזבנו. עם ישראל מתעורר ביופיו והדרו ומתגייס לעזרה. מיידית. מעכשיו לעכשיו.
    לא מכירה אותם, הם לא מכירים אותי, יכולתי ת'כלס לשנורר 10,000 כדורים ולפתוח עסק משלי ואיש לא היה יודע (עכשיו, כשחושבים על זה..  )אבל אנשים התגייסו בכל מאודם. אחד תרם 500 כדורים, אחד אלף, אחת גייסה את כל היישוב להכין תועפות של סלטים. מישהי התנדבה לעשות טלפונים לפלאפליות והצליחה לדוג לנו כמה דגים שמנים ונדיבים במיוחד. עוד מישהי הציעה לגייס תרומות בסכום נכבד (לא לקחנו, אנחנו בעניין של אוכל) בקיצור, מדהים. מדהים-מדהים-מדהים!
    אחד התעקש לעזור ורק אחרי שהפצרתי בו ושכנעתי אותו כמה פעמים שיש מספיק הוא שחרר אותי (בקושי). אחר העמיד את עצמו ואת ג'יפו לרשותנו למרות שכבר לא היה צורך. הוא עדיין מחכה בסטנד-ביי שנקפיץ אותו. בקיצור עם ישראל, אתם תופעה חד פעמית, פנומנלית, מדהימה. כל הציניקנים לא יעזרו פה. היהודים הם עם סגולה ויש בהם ניצוץ אלוקי שמתגלה גם ודווקא ברגעים קשים.אנשים שלא הכרתי, מרקעים שונים, גילאים שונים, מקומות שונים ועולמות שונים התלכדו פתאום לגוש פלאפל חם ושמח ורצו רק דבר אחד: לעזור.ופתאום הומחש לי ביתר שאת מה שכתב אדמו"ר הזקן בספר התניא על נשמות ישראל "לכן נקראו ישראל אחים ממש, היות ואב אחד לכולם, מצד שרש נפשם בה' אחד"
    וכשננצח, סופסוף, זה לא יהיה בגלל כיפת ברזל, בטח שלא בגלל פוליטיקאים (כנראה למרות קיומם) ואפילו לא בזכות צהל, הצבא עם החיילים הטהורים בעולם. זה יהיה בזכות דבר אחד: אחדות.

    מה שליווה הכל מלמעלה היה תחושה שהרבי מכוון ומתכנן הכל. פתאום, כל אחד מספר איך הוא קשור לרבי: זו קיבלה דולר בגיל שלוש, להיא יש אח חבדניק ואחר מספר שנולד בזכות ברכה של הרבי. 
    בעלי שלח תמונה מהשטח. הרבי מחייך מעל טנק ענק, דמותו מוצלת אך פנסי הטנק מאירים בעוצמה מסנוורת. התמונה הזו היא משל עבורי. דמותו של הרבי נתונה בצל. כביכול בלתי נראית, מחייכת חיוך סמוי ועיניים צופיות למרחוק. אך הענווה והצניעות, חוסר ההתבלטות העצמית וה'ביטול' של דמותו של הרבי עומדים ביחס הפוך לאור האדיר הבוקע ממנו. פנסים שמאירים בעוצמה בכל מקום, כי הרבי ביקש מכל יהודי ויהודיה להיות "פנסאי"- להאיר כל מקום חשוך בעזרת הנקודה האלוקית שבו. ההכרזה "ברוך הבא מלך המשיח" המתנוססת מאחוריו משלימה את התמונה. העם מאס בפוליטיקאים, באידאולוגיות מפוקפקות ושקריות, בהסתה ובתיעוב עצמי. העם זקוק למלך, כזה שיאהב את כולם, ויחזק אצל כל אחד ואחת את הנקודה הטובה שבו ויביא את הפוטנציאל שלהם לכדי מיקסום אישי וכללי.
    זה הרבי. מחכים לך. עד מתי???

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    6 תגובות

    1. חני770
      כ״ו בתמוז ה׳תשע״ד (24/07/2014) בשעה 20:47

      עמ"י מוכן לגאולה!! אהבת חינם במלא עוצמתה!! משיח נאו!

    2. יחי המלך המשיח!
      כ״ד בתמוז ה׳תשע״ד (22/07/2014) בשעה 13:42

      יפה מאוד! יישר כח!

    3. חיייכנית
      כ״ג בתמוז ה׳תשע״ד (21/07/2014) בשעה 21:38

      שיהיו רק בשורות טובות לעם המיוחד והאחד הזה ושכל אלו שאליהם מיועדים הפלאפלים יחזרו הביתה שלמים בגוף ונפש!גאולה נאוווו!דאלי גלות!!עד מתי???

    4. משיח-נאו
      כ״ג בתמוז ה׳תשע״ד (21/07/2014) בשעה 18:57

      מדהים

    5. יעל
      כ״ג בתמוז ה׳תשע״ד (21/07/2014) בשעה 14:54

      מקסים

    6. מחכה לגאולה
      כ״ג בתמוז ה׳תשע״ד (21/07/2014) בשעה 12:50

      מהמם:)

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.