• שבוע אחרון למחיר המוזל בקבוצת 'אחות התמימים' בחודש תשרי

    2 | הצג גלריה

    שבוע אחרון למחיר המוזל בקבוצת אחות התמימים בחודש החגים אצל הרבי מלך המשיח. במהלך השנה האחרונה עמלו צוות רחב של נשים ובנות סמינר על בניית מערך חדש ומשופר לקבוצה • הקבוצה מציעה דירות אש"ל גשמי ברמה גבוהה ומשופרת • כל הפרטים

    שבוע אחרון למחיר המוזל בקבוצת אחות התמימים בחודש החגים אצל הרבי מלך המשיח. במהלך השנה האחרונה עמלו צוות רחב של נשים ובנות סמינר על בניית מערך חדש ומשופר לקבוצה, ובעקבות השיפורים עלה המחיר. לפיכך הזדרזי להירשם בשבוע הקרוב כדי שתוכלי לזכות במחיר המוזל.

    הקבוצה מציעה דירות אש"ל גשמי ברמה גבוהה. לאחר חודשים ארוכים של חיפושים ומאמצים רבים על ידי קבוצת אברכים משכונת קראון הייטס – נסגרו לקבוצת אחות התמימים דירות מרווחות, משופרות ויפיהפיות שיהיו מוכנות מיד ברגע ההגעה ויקלטו את הבנות בקבוצה – אורחות המלך.

    בנוסף, צוות מדריכות, מרכזות ומשפיעות מסורות יעמדו לימין הבנות בכל העת וידאגו לכל צרכיהן הגשמיים והרוחניים במסירות רבה, תוך דאגה ושימת דגש להפעלות, תכניות, מבצעים, התוועדויות עם מיטב המרצים והמון התקשרות איתנה לרבי מלך המשיח שליט"א.

    הזדרזי להירשם.

    כל הפרטים במודעה המצורפת:

    03

     

     

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. דבורה…יחי המלך!
      ד׳ באלול ה׳תשע״ד (30/08/2014) בשעה 20:57

      מה שאני לא מבינה זה למה לוקחים 200 דולר על השתתפות בפעילויות בלבד בלי אוכל ושינה…. זה לא הגיוני שזה עולה יותר מהאוכל והדירה!!!!!! יש לי מקום לישון ולאכול אני רק צריכה מסגרת כאילו שיעורים והתוועדויות ……….

    2. נצרתית חדורה!!!
      ב׳ באלול ה׳תשע״ד (28/08/2014) בשעה 0:46

      אני כבר ב"ה נרשמתי וואו וגם אני מאוד מתרגשת כי זה תשרי ראשון שלי!!!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.