• אתהפכא: איפור עיניים תיקוני

    6 | הצג גלריה

    כל אחת נבראה עם מבנה עין שונה מחברתה, אחת עם עיניים קרובות, והשניה רחוקות, אחרת עם עיניים בולטות ואחרת שקועות. באיפור ניתן ליצור אשליה אופטית למבנה העיניים הרצוי. ננסה על ידי האיפור ליצור מרחק בין העיניים - כשהמרווח בניהן הוא כגודלה של עין אחת ומבנה העין נראה כשקד, שזה המבנה האידיאלי • דבורה לאה לוי

     איפור עיניים תיקוני

    היי חברות,

    כל אחת נבראה עם מבנה עין שונה מחברתה, אחת עם עיניים קרובות, והשניה רחוקות, אחרת עם עיניים בולטות ואחרת שקועות. באיפור ניתן ליצור אשליה אופטית למבנה העיניים הרצוי.

    ננסה ע"י האיפור ליצור מרחק בין העיניים – כשהמרווח בניהן הוא כגודלה של עין אחת ומבנה העין נראה כשקד, שזה המבנה האידיאלי. ניתן באמצעות איפור לבצע תיקונים שונים במבנה העין, על-ידי שימוש במשחק של גוונים כהים ובהירים, המשווים לעין את הצורה המבוקשת.

    בטור זה ריכזתי עבורכם סוגי עיניים שונים והסבר על הדרך בה ניתן באמצעות איפור כמובן – לתקן, לטשטש או להבליט אותן:

    עין שקועה:
    עין שקועה, זו עין שלרוב קטנה בגודלה, כאשר העפעף העליון שלה שקוע בתוך ארובת העין ונראה כאילו כל גלגל העין שקוע בתוכה.

    במקרה זה, נדגיש את גלגל העין  על ידי צללית בהירה כבסיס, דבר שייצור "הארה" של גלגל העין והעפעף כולו ויבליט אותם החוצה מארובת העין.בשלב הבא, נגרום לקפל  העין השקוע, ע"י הדגשתו מחדש במיקום גבוה יותר מהקפל המקורי, להעלות את העפעף גבוה וכלפי חוץ, וכך בעצם, יתבטל השקע עד כמה שניתן, כאשר נצור שקע גבוה יותר ע"י שימוש בצבעים כהים יחסית וחמים ובעזרת טשטוש הגוונים כלפי מעלה נמשוך את גלגל העין כלפי חוץ. את קו הריסים התחתון נתחום בצורה מעושנת מעט, ע"י טשטוש צללית כהה, עיפרון או איילינר דבר שיגדיל את העין ויחמיא לה.

    עין בולטת: עין בולטת מתבטאת בגלגל עין בולט החוצה מתוך ארובת העין, לכן באיפור עיניים בולטות נבחר בצבעים כהים כדי ליצור אשליה של עין שקועה יותר.

    תחילה נניח עיפרון כהה על גלגל העין ונטשטש אותו על מנת ליצור עומק לעין, על העיפרון נניח צללית כהה לכיוון השקע ונטשטש אותה כלפי מעלה ואז נוסיף צללית, הבהירה בטון אחד, בצבע יין, חציל, חום- על גבי השקע ושוב נעבוד בטשטושים על מנת שהאיפור יראה מעושן והעין תראה שקועה יותר. מומלץ לבחור באיליינר מעושן, המלכסן ומקטין את העין. ניתן לתחום בעזרת עפרון שחור. בשלב הבא, חשוב להניח צליית בהירה על עצם הגבה ופנים העין ע"מ ליצור הארות. הדגישו את הריסים עם מסקרה שחורה, במידה ונרצה להוסיף איילינר, רצוי שיהיה  איילינר עבה במיוחד ועדיף מעושן.

    עיניים בולטות

    עין בוכייה: עין שהזוית החיצונית שלה מוטות כלפי מטה.

    מומלץ להשתמש בגוון בינוני עד כהה בזוויות החיצוניות של העין. רצוי לא לתחום את העין בקו הריסים התחתון, כיוון שזה מייצר מראה נפול.

    עיניים בוכייות

    עפעף נפול: מדובר בעין שהקצה החיצוני שלה נראה נוטה מטה, כאשר הקפל שמתחיל מכיוון הגבה, נשמט מטה ויוצר זוית של עין מעט נופלת, על ידי עפעף נפול.

    במקרה כזה יש להניח על כל שטח העפעף צללית בגוון בהיר/חיוור. בקפל העפעף מניחים צללית בגוון בינוני-כהה על-מנת להעניק לו אשליה של עומק. במקרה של עין שקועה מומלץ לוותר על איילנר, ואם אתן מתעקשות על איילינר נתחום קו ריסים עליון ואת הזוית החיצונית ניצור ע"י שרטוט האייליינר מהריס האחרון למעלה באלכסון, כלפי הגבה. רצוי שהקו ייעשה בצורה חדה, כלומר את תחילת הקו יש לשרטט בקו ישר צמוד לקו הריסים ורק לקראת הסוף למשוך אותו באלכסון עד אשר יתרומם בקצה וייתן לעין את המראה הרצוי.

    עפעף נפול

    עיניים קרובות: עיניים שהמרחק ביניהן קטן מרוחב עין אחת.

    כדי לתת מראה מרוחק יותר לעיניים,  נניח צללית בהירה על כל גלגל העין, רצוי צללית מבריקה, עם דגש על הזוית הפנימית. נניח צללית כהה ונטשטש בזווית החיצונית של העין גם בקו הריסים העליון וגם התחתון. לסיום,יש למשוך אייליינר כמה שיותר ארוך כדי ליצור מראה "מרוחק". רצוי להוסיף ריסים מלאכותיות בעיקר בקצה החיצוני שירחיקו עוד יותר.

    עיניים קרובות

    עיניים מרוחקות: עיניים שהמרחק ביניהן גדול מרוחב עין אחת.

    עיניים מרוחקות יש לאפר בצורה כזו שתיצור אשליה של קרבה, לכן אין לטשטש בזווית החיצונית של העין, אלא, רק בזוית הפנימית. הטשטוש ייעשה בגוונים כהים-בינוניים ואת האייליינר יש להניח מהזוית הפנימית של העין. צבע כהה ואיליינר מתחילתה של העין (זווית פנימית מכיוון האף) ישוו לעיניים מראה קרוב יותר, לכן אין להשתמש בגוונים בהירים בזווית הפנימית כיוון שהן ייראו רחוקות יותר.

    עיניים מרוחקות

    • איך בודקים אם העיניים שלנו קרובות או רחוקות?

    "תפסו" את העין עם 2 האצבעות שלכם, ובדקו את השטח שבין שתי העיניים אם הוא אותו רוחב של העין זה זה האידיאלי אם השטח קטן יותר ממה של העין עינכם קרובות ואם השטח גדול יותר עיניכם רחוקות זו מזו.

    כתיבה וחתימה טובה לכולכן

    דבורה לאה

     —

    בשורה טובה לנוסעות לחגים לרבי מלך המשיח!

    איפור חגיגי לשבת וחג אצלי במחיר של תשרי, אני מתאכסנת במלון של אש"ל קומה 7. וזמינה בוואטצפ: 052-7365770

    נפגש ב770!

     the beauty news  התמונות באדיבות

    תגיות: ,

    6 תגובות

    1. נחמי
      כ״ג בסיון ה׳תשע״ה (10/06/2015) בשעה 23:33

      יפה מאוד! ממש חשוב כדי לדעת איך לאפר בצורה נכונה…

    2. ענת
      כ״ח באייר ה׳תשע״ה (17/05/2015) בשעה 14:55

      טיפ נהדר, יש לי עפעפיים נפוחות ונפולות ועכשיו סוף סוף אדע איך לאפר את העיניים. תודה !!

    3. חיהלה
      כ״ג באלול ה׳תשע״ד (18/09/2014) בשעה 15:09

      ווואוו….ממש תודה.טור מדהים.

    4. חיה
      כ׳ באלול ה׳תשע״ד (15/09/2014) בשעה 21:50

      אחותי מהמם!!! את אלופה! אין עלייך!!

    5. מאמינה!
      כ׳ באלול ה׳תשע״ד (15/09/2014) בשעה 18:40

      מקסים מאד אהבתי את הטור הזה זה ממש העביר בצורה ברורה את חוקי ההצללה הנכונים !תמיד התלבטתי איך לאפר עיינים בולטות ועכשיו אני יודעת…תודה

      • דבורה לאה
        כ״א באלול ה׳תשע״ד (16/09/2014) בשעה 4:34

        בשמחה תהני

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.