• שיפוץ מטבח מבוקר בלי להגרר להוצאות אדירות

    הגדלה

    צאלה סבן, מרימון נגרות אישית משתפת אותנו בכמה טיפים קלים וזולים לשדרוג המטבח מבלי להגרר להוצאות אדירות • אולי הדלתות מתקלפות ודהויות, הצירים חורקים חסרי תנועה. זקוקות לפיתרון זריז ויצירתי ויש לכן כמות מוגבלת של אמצעים וזמן? שיפוץ מטבח על ידי החלפת הדלתות זה הפיתרון עבורכן • לקריאה

    כולנו מרגישות יום יום את המרכזיות של המטבח בחיים שלנו, ואנו כבר מזמן לא מרוצות מהעיצוב הלא חדשני והלא מזמין של המטבח שלנו.

    אולי הדלתות מתקלפות ודהויות, הצירים חורקים חסרי תנועה. זקוקות לפיתרון זריז ויצירתי ויש לכן כמות מוגבלת של אמצעים וזמן?

    שיפוץ מטבח על ידי החלפת הדלתות זה הפיתרון עבורכן.

    חשבו על אמן. מה שעושה את יצירתו זה הברק, הצבע, הטקסטורה. כך גם בהחלפת דלתות מטבח. הגוון הצבע והטקסטורה הם שמשנים את היצירה. כמו יצירת אמנות חדשה.

    איך אנחנו מתחילות?

    החליפו הדלתות הישנות בחזיתות בעלות צבעים חדשניים ומושכים. הוסיפו חזיתות עם זכוכיות חלביות או שקופות, ציוריות או  חלקות. ידיות ארוכות הבנויות לכל רוחב הדלתות יוסיפו לכם גוון קישוטי ומעוצב למטבח והפתיחה תהיה קלה ביותר.

    לשיפוץ מטבח הוסיפו מגירות בעלות טריקה שקטה זה ייתן לכן נגישות מקסימלית. כדאי תמיד בשיפוץ מטבח קיים להתחשב בצרכים החדשים שצברנו במשך השנים ולהוסיפם.

    על פי רב כשאנו מתלבטות בין רכישת מטבח חדש או שיפוץ מטבח קיים אנו שוכחות פרט משמעותי חשוב ועיקרי במיוחד. הבלאי הממוצע במטבח הוא הצירים והדלתות. כשהמנוע השולט בהתלבטות שלנו הוא כלכלי, הרווח האדיר ביותר שחסכנו יחד עם עלויות הארונות  הוא החיסכון בשיש חדש.

    כאשר ברכישת מטבח חדש החלפת השיש היא הכרחית, כשהשארנו את מסד הארונות שלנו והשיש, שע"פ רב הוא לחלוטין תקין, חסכנו גם עלות השיש הממוצע שעומדת על סכום של 10,000 ₪!!! וזה כמובן בנוסף על מחיר מסד הארונות.

    ופה ערך הגדול.

    לפרטים נוספים: http://www.rimononline.com/home/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97/

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.