• זהירות: נוכל מתחזה לסוכן הנסיעות של דור דעה

    2 | הצג גלריה

    אלפים עסוקים בימים האלו בהכנותיהם הרוחניות לקראת הנסיעה לרבי לחודש החגים, ובמקביל הם עסוקים כמובן בצד הגשמי של הנסיעה – קניית כרטיס הטיסה • נודע על נוכל המתחזה לסוכנים של קרן "דור דעה", והוא מפרסם כביכול על כרטיסים שהוא מוכר • לסיפור המלא

    אלפים עסוקים בימים האלו בהכנותיהם הרוחניות לקראת הנסיעה לרבי לחודש החגים, ובמקביל הם עסוקים כמובן בצד הגשמי של הנסיעה – קניית כרטיס הטיסה. למרבה הצער, בשנים האחרונות התגלו מספר מקרים של נוכלים שניצלו את תמימותם של התמימים, כדי לעקוץ אותם, לגנוב את כספם ולהשאיר אותם ללא כספם וללא כרטיס הטיסה.

    לפני שנתיים חשפנו כאן את הסיפור של הנוכלים שפעלו מהכלא בבאר שבע, ולמרבה הצער עד עכשיו אלו שנפלו בפח לא קיבלו את כספם בחזרה. היום מסתבר כי השיטה חיה ובועטת:

    לכתב חב"ד אינפו נודע על נוכל המתחזה לסוכנים של קרן "דור דעה", והוא מפרסם כביכול על כרטיסים שהוא מוכר. לאחר סגירת התאריכים, הוא שולח שליח לקחת את הכסף, ולאחר מכן נעלם.

    מספרת חיה (שם בדוי):

    "כחב"דניקית אני נוהגת לטוס כל שנה לרבי לחודש תשרי, לחגים. גם השנה תכננו לטוס אני עם ארבעה אחים נוספים. בשבוע שעבר התקשר אדם שהזדהה בשם אברהם מ'שלמה טורס' הסוכנות עימה אבי עמד בקשר וכבר קנינו מהם כרטיסים בעבר. 'אברהם' הציע כרטיס זול יחסית – אלעל ישיר רק ב1050$ כשממוצע המחירים מתחיל ב 1200$ כמובן שמחנו מאוד ומיהרנו לסגור כרטיסים למשפחה. חמישה במספר.

    הכסף שולם במזומן ובזמן, כרטיס הטיסה ואישור הזמנה לעומת זאת, לא. בנוסף, מסיבות שונות אני צריכה לדחות את הכרטיס בכמה ימים, אחי ניסה להשיג את הסוכן לברר מה עם הכרטיס ואיך ניתן לשנות אותו אך מענה קולי בנוסח: "השיחה מועברת לתא הקולי" היה הדבר היחיד שהצליח להשיג. אחי התקשר לחברה אך שלמה בעל המקום לא ידע על מה מדובר, לא הכיר את אברהם, לא זכר שסגרו אתו 5 כרטיסים באישון ליל, לטענתו לא היו דברים מעולם, אמנם ביררנו והתעניינו על מחירי כרטיסים אך שום הזמנה לא בוצעה.

    מברורים עם חבר'ה נוספים שנפלו בפח הירוק ירוק הזה התברר שמדובר בתרגיל הונאה גדול, כ20,000 שקלים יקרים נשדדו מאתנו ועוד אלפים מנוסעים אחרים. כמובן שמיד הוגשה תביעה במשטרה, מה יהיו התוצאות של זה אני לא יודעת."

    מאת"ה המרכזי אגף דור דעה ביקשו למסור שאת סוכני דור דעה ניתן להשיג אך ורק בטלפונים המוכרים דלהלן: 039648888 / 0502133611 / 0509320006. חשוב לבדוק לאחר קניית הכרטיס ולפני התשלום שאכן המספר איתנו יצרת קשר הוא אחד מאלו.

    דור דעה מחלק מלגות לכרטיסי טיסה לאלפי תמימים ואחיות התמימים מידי שנה נדבת הנגיד החסידי הרב שלום דובער דרייזין, המלגות ניתנות באמצעות רכישית כרטיסים אצל סוכנים בעלי הסכם עם הנהלת המבצע.

    בנוסף מומלץ לכל חסיד המעוניין לרכוש כרטיס טיסה, לעשות זאת אך ורק אצל סוכן מוכר וידוע, ובכך למנוע עגמת נפש רבה.

    נוכל. עוקץ

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.