• מירי שניאורסון בסדרת הרצאות: לבחור באור

    הגדלה

    המופע החדש, "לבחור לחיות באור", עולה בתקופה בה מתרבות שעות החשיכה והחורף פורס את שמיכתו על היקום. במופע מציגה שניאורסון את סיפור חייה המרתק הכולל עליות ומורדות ובחירה באור. סיפורה, כמו גם סיפוריהן של נשים רבות אחרות, מצליח להביא כל אישה להתבוננות פנימה ולגילוי האור הפנימי שבתוכה • לסיפור המלא

    לבחור באור

    המופע של מירי שניאורסון לחודש הגאולה, חודש כסלו, מותאם במיוחד לבתי חב"ד ומציג את סיפור חייה ברגש חסידי והומור ייחודי

    המופע החדש, "לבחור לחיות באור", עולה בתקופה בה מתרבות שעות החשיכה והחורף פורס את שמיכתו על היקום. במופע מציגה שניאורסון את סיפור חייה המרתק הכולל עליות ומורדות ובחירה באור. סיפורה, כמו גם סיפוריהן של נשים רבות אחרות, מצליח להביא כל אישה להתבוננות פנימה ולגילוי האור הפנימי שבתוכה.
    המופע הנוכחי מכיל רגש חסידי והומור ייחודי והוא נבנה מנקודת מבט נשית כשהוא נוגע בנקודות מרכזיות בחייה של כל אישה, ומדגיש את ההזדמנות ואת חשבון הנפש הנדרש דווקא בחודש כסלו – חודש האור.

    לבחור באור עם מירי שניאורסון

    מופע חדש מבית היוצר של 'מירי שניאורסון – הבחירה שלי'. בימים אלו מעלה אשת התקשורת והיועצת העסקית מירי שניאורסון, מופע חדש לקראת חודש האור הבא עלינו לטובה.

    המופע החדש, "לבחור לחיות באור", עולה בתקופה בה מתרבות שעות החשיכה והחורף פורס את שמיכתו על היקום. במופע מציגה שניאורסון את סיפור חייה המרתק הכולל עליות ומורדות ובחירה באור.

    שניאורסון מאמצת את הירידות כחלק בלתי נפרד מהעליות וכמנוף להארת הרגעים הקשים בחיים. החורף והחושך הם רק מנוף לצמיחה והארה שבאים בעקבותיהם. סיפורה, כמו גם סיפוריהן של נשים רבות אחרות, מצליח להביא כל אישה להתבוננות פנימה ולגילוי האור הפנימי שבתוכה.

    המופע הנוכחי מכיל רגש חסידי והומור ייחודי והוא נבנה מנקודת מבט נשית כשהוא נוגע בנקודות מרכזיות בחייה של כל אישה, ומדגיש את ההזדמנות ואת חשבון הנפש הנדרש דווקא בחודש כסלו – חודש האור.

    המופע מותאם גם לערבי חב"ד, התוועדויות נשים, ולכל קהל נשי בכל גיל ומכל חוג. שניאורסון מתאימה את עצמה לכל קהל ובמיוחד לנשים מתקרבות וחוזרות בתשובה.

    "מבחינה אמנותית, מירי שניאורסון עלתה מדרגה נוספת במופע החדש אותו הגתה לקראת חודש כסלו", אומרות שליחות שנחשפו לתוכן המופע.

    "לא משנה אם מדובר בשעת ערב או בוקר. זו היא שעה קסומה של כוח והעצמה נשית חסידית. מירי היא מספרת סיפורים נהדרת שמצליחה להניע לפעולה את הצופות", אומרת אחת המשתתפות במופע.
    למירי שניאורסון שפרצה לחיינו כמי שהקימה את רשת בגדי הילדים 'קידי-שיק', ניסיון עסקי ותקשורתי רב. היא אשת תקשורת ויועצת עסקית, שלמרות גילה הצעיר היא כבר סבתא לנכדים. בשנים האחרונות הפכה לחלק בלתי נפרד מהכותבות המשפיעות בקרב נשי חב"ד.

    "המורות נהנו מאוד. היה לי חבל שהפסדתי את תחילת המופע כי הייתי עסוקה בטלפונים. ילדה לא הגיעה הביתה מהקייטנה ורק אחרי שמצאו אותה התחלתי לשמוע את ההרצאה", מספרת נחמה, רכזת תרבות בבית ספר בדרום הארץ.

    "אני מצרפת לך תמונות מחנוכת בית חב"ד. תודה על ההופעה/הרצאה. אני מקבלת תגובות טובות מהנשים…", כותבת למירי שליחה מהצפון שצפתה במופע הקודם על חודש אלול.

    "תקשיבי מירי, היית ממש מדהימה! אני שומעת אותך ברדיו קול-חי בקביעות בימי שלישי בבוקר אבל לשמוע אותך במשך שעה בסיפור אישי, זה דבר שמעניק פרופורציה וכוח! אני חיבת להביא אותך לערב נשים ביישוב שלי", כותבת חדווה, שליחה במסגרת חב"ד בקמפוס.

    שניאורסון אומרת כי במהלך השנים האחרונות הבינה שכל מה שנשים רוצות הוא: "להיפגש. להתרגש. לשתף. לדבר מהלב. להקשיב. להתחזק. להתקדם. לשמוח ולאהוב!

    נכון שמזמינים אותי לחזק, להעיר ולהאיר את הכוחות הפנימיים החבויים בכל אחת. אבל האמת היא שאחרי כל הופעה כזאת אני חוזרת מחוזקת, מועצמת ומלאה סיפורים מרגשים".

    להזמנות, חייגי עכשיו: 03-6440744 או כתבו ל[email protected]
    מזמינה אותך לבקר באתר הבית: http://www.miri-mychoice.co.il/

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.