• חולון: ערב נשים מיוחד לכבוד הרבנית נ"ע

    6 | הצג גלריה

    ביום ראשון אור לכ"ב שבט התקיים ערב נשים מיוחד לציון יום ההסתלקות ה- 27 של הרבנית חיה מושקא נ"ע אשת הרבי מה"מ. החל מהשעה 20:00 הגיעו מאות נשים לאולם האירועים במתנ"ס לזרוס שבדרום חולון ואט אט לאחר שטעמו מהאוכל שהוגש בבר מתוקים מושקע ומעוצב תפסו את מקומם מול הבמה • לדיווח ותמונות

    ביום ראשון האחרון אור לכ"ב שבט (31.1) התקיים ערב נשים מיוחד לציון יום ההסתלקות  ה- 27 של הרבנית חיה מושקא נ"ע אשת הרבי מה"מ.

    החל מהשעה 20:00 הגיעו מאות נשים לאולם האירועים במתנ"ס לזרוס שבדרום חולון ואט אט לאחר שטעמו מהאוכל שהוגש בבר מתוקים מושקע ומעוצב תפסו את מקומם מול הבמה.

    לאחר שהקהל תפס את מקומו, עלתה לבמה המנחה גב’ רותי סימן טוב שתי’ והחלה את תוכנית הערב, בתחילת דבריה היא סיפרה על מעלת היום, על הרבנית נ"ע צניעותה וענוותה.

    לאחר מכן הפנתה את קהל הנשים למסך לצפיה בסרטון ’הקהל’ של ערוץ יהדותון, ולאחריו הוסיפה והסבירה מהי שנת הקהל.

    בתום דברי הפתיחה הזמינה המנחה את גב’ מירי גולדברג שתי’ וצוות השחקניות למופע של הערב ’כוחה של אישה’, המספר על הרבנית חיה מושקא נ"ע ומלווה בקטעי הומור ומוזיקה. המופע התנהל בסגנון התוועדות עם שיתוף פעולה מלא של הקהל.

    עם סיום המופע עלתה המנחה גב’ רותי סימן טוב שתי’ והוסיפה לספר על הרבנית חיה מושקא נ"ע אורחות חיה והליכותיה.

    לקראת סיום נערכה הגרלת פרסים בן המשתתפות על ספרי קודש, חופשה זוגית, תכשיט זהב ועוד מגוון פרסים.

    תגובות הנשים בתום הערב היו נלהבות וכולם הודו למנהל בית חב"ד דרום חולון הרב דניאל סתהון שי’ ולצוות’ארגון נשים למען גולדי’ על ערב מושקע ומלא תוכן חסידי.

    הרב דניאל סתהון שי’ הודה גם הוא לצוות בית חב"ד וארגון הנשים על ההשקעה והביע הערכה לגננות המסורות ולכל צוות מוסדות חב"ד חולון על ההשתדלות להצלחת האירוע למעלה המצופה.

    cb shvat 1

    cb shvat 4

    cb shvat 5

    cb shvat 10

    cb shvat 13

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.