• בית חב"ד בית שאן: עזרה לכל יולדת בעיר

    3 | הצג גלריה

    מאז יום השנה של שליח הרבי ומנהל בית חב"ד הבלתי נשכח - הרב יעקב שמולביץ, בו יצא המיזם המרגש לדרך, מגיעים לבית חב"ד עוד ועוד קריאות ועדכונים משמחים על לידות נוספות בעיר. רק בחודש האחרון חולקו מעל 100 ארוחות בוקר. לסיפור המלא ולתמונות

    "אין לי מילים להודות" כותבת יולדת טרייה במכתב ששלחה לבית חב"ד "בכיתי מהתרגשות כשקמתי הבוקר אחרי עוד לילה בלי שינה, ומאחורי הדלת חיכתה לי ארוחת בוקר מושקעת ומפנקת. ממש כמו הסיפורים בתנ"ך על המן שירד מהשמיים. אין לכם מושג כמה אור בעיניים וכמה כוח קיבלתי להתחיל את היום, לטפל בקטן ואפילו הצלחתי לחשוב מה אני מבשלת היום לצהריים"

    בהמשך המכתב היא מספרת בגילוי לב: "האמת שדי פחדתי מהתקופה שאחרי הלידה. עם כל השמחה וההתרגשות על האוצר החדש שהתווסף למשפחה, אני עוד לא יכולה לשכוח מהלידות הקודמות את החולשה והקושי לתפקד בבית יחד עם הטיפול בעצמי ובתינוק. קיוויתי שהפעם אעבור יותר בקלות את ההתאוששות המתמשכת הזו ואני מודה לאלוקים ששלח לי מלאכים להציל אותי ברגעים האלו. אני רק שואלת- איפה הייתם בלידה הקודמת כשכמעט קרסתי ושוועתי לעזרה??"

    מנהל בית חב"ד, הרב שלום בער שמולביץ מספר, כי בלידתה הקודמת של הכותבת, הפרויקט הזה עוד היה בגדר חלום והיום זכינו להגשים את החלום ולהעניק לכל יולדת בבית שאן את מה שהיא זקוקה לו כדי להתחזק, להחלים ולחזור לעצמה בעזרת השם.

    מאז יום השנה של שליח הרבי ומנהל בית חב"ד הבלתי נשכח – הרב יעקב שמולביץ, בו יצא המיזם המרגש לדרך, מגיעים לבית חב"ד עוד ועוד קריאות ועדכונים משמחים על לידות נוספות בעיר. רק בחודש האחרון חולקו מעל 100 ארוחות בוקר, בזכות עשרות מתנדבות שגויסו להכין, לבשל וגם להסיע ולחלק בבתים את הארוחות. בנוסף לארוחות הבוקר המפנקות עד דלת הבית, מקבלת כל יולדת לביתה מתנות ושוברים: שובר המזכה אותה בעיסוי מפנק, שובר לארוחת בוקר, שעות ניקיון ובייביסיטר ועוד. כל זאת מתאפשר הודות לעשרות מתנדבות ותורמים יקרים אשר מעניקים מזמנם ומכספם למען הפרויקט הנפלא הזה.

    unnamed (2)

    unnamed (1)

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.