• הכלה הפצועה מתאונת האוטובוס שבה להכרה

    הגדלה

    שרה שפרלינג, הפצועה מתאונת האוטובוס בכביש ירושלים תל אביב, חזרה להכרה במהלך היום והיא נושמת כעת בכוחות עצמה, כך נמסר מבית הרפואה אסף הרופא. מצבה מוגדר עדיין בינוני – יציב • לסיפור המלא

    ערוץ 7

    שרה שפרלינג, הפצועה מתאונת האוטובוס בכביש ירושלים תל אביב, חזרה להכרה במהלך היום והיא נושמת כעת בכוחות עצמה, כך נמסר מבית הרפואה אסף הרופא. מצבה מוגדר עדיין בינוני – יציב.

    שרה ואחותה הקטנה ברכה היו על האוטובוס שעשה את דרכו מירושלים לבני ברק. שרה נפצעה קשה בתאונה והאחות ברכה נפצעה באורח קל. אביה סיפר כי שרה נסעה לבני ברק על מנת לערוך סידורים לחתונתה שצפויה להיערך בעוד שלושה שבועות וחצי.

    השבוע ביקרה את שרה רעייתו של ראש הממשלה, "הגענו לבקר היום את שרה, ילדה בת 20 שעמדה לפני חתונתה ועברה תאונה קשה. דיברתי עם ההורים, חיבקתי את האם ובעזרת השם אני מקווה שנוכל לשמוח איתה בחתונת בתה. כולנו צריכים לשמור על החיים ולעשות הכול כדי לנהוג בזהירות ולהימנע מתאונות", סיפרה.

    בית הדין לתעבורה בירושלים האריך השבוע את מעצרו של חיים ביטון, נהג האוטובוס שהיה מעורב בתאונה וחשוד בגרימת מוות ברשלנות ובשיבוש מהלכי חקירה. נציג המשטרה טען בדיון כי הנהג חיבל בדסקת הטכוגרף (הקופסה השחורה של האוטובוס) מיד לאחר התאונה.

    הציבור מתבקש להמשיך לרפואתה: חיה שרה בת דינה

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. חבדניקית
      י״ב באדר א׳ ה׳תשע״ו (21/02/2016) בשעה 14:53

      מתחוללים ניסים פה בעולם…!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.