• הום סטיילינג: טיפים לתכנון חדר רחצה מפנק

    הגדלה

    חידה: הוא מקבל אותנו בתחילת היום כשאנחנו טרוטי עיניים אחרי שנת לילה טובה (או שלא..) ומסביר לנו פנים גם רגע קט לפני שאנו פונים אל המיטה בחזרה בסופו של היום... גם במהלך היום אנחנו פונים אליו להתרעננות קלה. אבל תמיד נצפה ממנו שיקבל אותנו ברחבות וייתן לנו תחושה טובה.. • מינדי ויזל - מעצבת פנים, מגישה טור קבוע באתר וגם: הטבה בלעדית לגולשות אתר נשי ובנות חב"ד • לקריאה

    חידה:

    הוא מקבל אותנו בתחילת היום כשאנחנו טרוטי עיניים אחרי שנת לילה טובה (או שלא..) ומסביר לנו פנים גם רגע קט לפני שאנו פונים אל המיטה בחזרה בסופו של היום…
    גם במהלך היום אנחנו פונים אליו להתרעננות קלה. אבל תמיד נצפה ממנו שיקבל אותנו ברחבות וייתן לנו תחושה טובה…

    ניחשתם מי? חדר הרחצה!

    היום אתן לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לתכנן את חדר הרחצה שלכם באופן הטוב ביותר. אלמד אתכם כיצד ליצור תחושה מרווחת ומאווררת שתנעים לכם את השהות בו..

    נתחיל??

    1. תכנון נכון
    חדר הרחצה עמוס בפריטים יחסית לגודלו. לכן חשוב להתייחס למיקום של כל אחד מהכלים הסניטריים ולתכנן אותם כך שייצרו זרימה בחלל. כשאני מתכננת את חדר הרחצה, אני מייצרת תרשים של סדר הפעולות שאנו מבצעים שם וממש מציירת את מסלול ההליכה בחדר. חשוב לי לראות, שגם בחדר רחצה קטן, יש מסלול זורם ומסודר שיוצר תחושה של מרחב.
    נקודה נוספת שחשוב לחשוב עליה היא מיקום הכלים סניטריים באופן שיעניקו אינטימיות מרבית. לדוגמא: תמיד אעדיף למקם מול הדלת את הכיור ואשתדל להימנע ממיקום האסלה או המקלחון באזור זה..

    2. מקומות אחסון
    חדר רחצה המכיל ארונות ומקומות אחסון, מייצר תחושה של סדר וארגון. (מה גם שהכי כיף להיכנס לחדר הרחצה בלי לצעוק ליושבי הבית שנתקעת בלי מגבת…..)
    עם זאת, יש לתכנן את מקומות האחסון באופן שלא יעיק על החלל ויצליח לשמור על תחושה כמה שיותר מאווררת.
    הדרך לפתור את הקונפליקט היא בעיקר בעזרת ארונות מרחפים (תלויים על הקיר ולא מגיעים לרצפה) ארונות כאילו ישמרו על תחושה אוורירית יותר. ניתן להדגיש את הריחוף בעזרת תאורה שמאירה על הרצפה וכך לייצר יותר עומק.

    3. תאורה
    התאורה בחדר הרחצה היא יותר משימתית ומותאמת לאזורי הפעילות. חשוב להקפיד על פיזור האור בצורה נעימה ועם זאת לשמור על סטנדרטים של בטיחות ולאטום את גופי התאורה לחדירה של מים ולחות. הצורה הטובה ביותר לעשות זאת, היא בעזרת גופי תאורה השקועים בתקרה ומחופים בזכוכית חלבית המפזרת את האור באופן שווה ונעים. כדאי להעדיף נורות לד משום שהן חוסכות באנרגיה ומעניקות אור בהיר במיוחד.

    כמובן שחשוב לתכנן תאורה מממוקדת מעל האזורים החשובים בהם מתבצעת פעילות, כמו איזור הכיור, וכדומה.

    סגנון וסטיילינג

    החליטו על הסגנון אותו אתם אוהבים – זה שישרה עליכם רוגע וזרמו איתו בכל פרט בחלל.

    כיום בגזרה המודרנית ניתן למצוא מגוון אריחי בטון מצויירים. חשוב לדעת להתאים אותם לריצוף המתאים על מנת ליצור חלל מודרני, אך נינוח ולא רעשני בעיניים.

    אתם יכולים לבחור בקיר אחד אותו תחפו בצבע נועז ואת הקירות האחרים תחפו בצבע בהיר. גם שילוב שכזה, אם הוא נעשה בחכמה, יכול לספק לכם חלל מעורר השראה.

    מראה גדולה יכולה להעניק לחלל מראה רחב יותר, אך חשוב להקפיד שהיא תשקף אזורים אטרקטיביים, ולא את האסלה למשל…

    כמו כן, בפרוטות אתם יכולים לשדרג את מראה חדר הרחצה שלכם בעזרת רכישת שטיחי אמבטיה, ווילון, מעמד למברשות שיניים ואביזרים קטנים בצבעים שאתם אוהבים. הפרטים הקטנים, הם אילו שייצרו את האווירה בחדר הרחצה שלכם.

    והפעם, מבצע מיוחד לקוראות אתר נשי ובנות חב"ד:
    הום סטיילינג לסלון מתנה ברכישת חבילת תכנון ועיצוב דירה!!
    למתאמות פגישת ייעוץ חינם עד ל 5.7.16

    מעוניינות לקרוא עוד על עיצוב הבית? כנסנה לאתר שלי: www.mindyvizel.com
    שלכן,

    מינדי ויזל– מעצבת פנים

    052-7632491
    מינדי ויזל- עיצוב פנים בפייסבוק
    www.mindyvizel.com
    [email protected]

    תגיות:

    2 תגובות

    1. ש.ח.
      י״ח בסיון ה׳תשע״ו (24/06/2016) בשעה 14:54

      אם אפשר טיפים איך ליפות דירה בשכירות ושההשקעה לא תהיה גדולה מדי..

      • מינדי
        כ׳ בסיון ה׳תשע״ו (26/06/2016) בשעה 19:04

        אשמח להתייחס לנושא בטורים הבאים בעז"ה!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.