• לא משאירים את 9 היתומים לבד!

    הגדלה

    כולנו כואבים ודומעים מהאסון הנורא שפקד את משפחת חסידי חב"ד בהילקח השליחה הצעירה הגב' חנה סגל ע"ה רעייתו של יבלחט"א הרב סגל, כשהיא מותירה אחריה תשעה יתומים קטנים – כשהצעיר בן שנה וחצי. השבר גדול, והכאב עצום, ולצד ההתמודדות של המשפחה עם השכול, עלינו לדאוג לרווחת ולכלכלת תשעת היתומים הקטנים ואביהם שי' • לתרומה און-ליין • לכתבה המלאה

    כולנו כואבים ודומעים מהאסון הנורא שפקד את משפחת חסידי חב"ד בהילקח השליחה הצעירה הגב' חנה סגל ע"ה רעייתו של יבלחט"א הרב סגל, כשהיא מותירה אחריה תשעה יתומים קטנים – כשהצעיר בן שנה וחצי.

    השבר גדול, והכאב עצום, ולצד ההתמודדות של המשפחה עם השכול, עלינו לדאוג לרווחת ולכלכלת תשעת היתומים הקטנים ואביהם שי'. לפני חודש גוייס כחצי מיליון דולר, כשמתוכם שולמו, בפיקוח אנשי הקרן, עבור ההוצאות הרפואיות בטקסס וטיסות כ-260,000 דולר.

    בהתייעצות עם רבנים ומורי הוראה, הוחלט כי הכסף שנשאר מכספי המגבית כ-240,000 דולר, יועברו לקרן היתומים והמשפחה, כאשר יתאפשר למי שלא מעוניין בכך לקבל את כספו חזרה.

    על מנת לאפשר את אחזקת וכלכלת בני המשפחה היקרה, ובהתייעצות עם ידידים מבינים, נדרש כעת להקים קרנות עבור תשעת היתומים, וכן לארגן סכום נכבד לכלכלת ואחזקת הבית לפחות לשנים הקרובות. על כן, הוחלט לצאת בקמפיין לטובת היתומים ע"ס של כ-360,000 דולר.

    הקמפיין לתשעת היתומים נערך ביוזמת קהילת חב"ד בראשל"צ בראשות הרב מרדכי צבי דוברבסקי, רב הקהילה, והרב יצחק גרוזמן, השליח לעיר. אנא השתתפו בתרומה בעין יפה לקרן למען היתומים.

    • לתרומה און-ליין

    בטלפון: 052-3223216

    בחשבון בנק: בנק פאג"י – 52 סניף חיפה – 187, מס חשבון 409-618047 שם החשבון – קרן יתומים נא לציין באסמכתא "עבור משפחת סגל"

    ויה"ר שתיכף ומיד נזכה ל"הקיצו ורננו שוכני עפר" והיא בתוכם.

     

    סליקת האשראי באמצעות כולל חב"ד צפת. למוסד אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודה.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.