• מהפכנים • מחשבות של תלמידת תיכון..

    הגדלה

    הרבה פעמים שמעתי את הביטוי 'קער א וועלט היינט!' (- הפוך את העולם היום!) אבל תכל'ס זה היה מילים כאלו באוויר.. שלא כל כך הצלחתי להבין איך ליישם.. מילים כאלה שנותנות השראה להביא את הגאולה אבל לא משהו שבאמת ירד אצלי לכלים.. • תלמידת תיכון ברכה רוט בטור אישי • לקריאה

    הרבה פעמים שמעתי את הביטוי 'קער א וועלט היינט!' (- הפוך את העולם היום!) אבל תכל'ס זה היה מילים כאלו באוויר.. שלא כל כך הצלחתי להבין איך ליישם.. מילים כאלה שנותנות השראה להביא את הגאולה אבל לא משהו שבאמת ירד אצלי לכלים..

    ובעקבות כך שהחלטתי ללמוד את שיחת ה'דבר מלכות' כל שבוע, וחושבת שאולי הצלחתי להוריד לעצמי מה זה 'קער א וועלט'.

    רציתי לשתף את הגולשות.. לשתף אתכן בהבנה שלי שהרבי מלך המשיח פשוט מהפכן! ושהוא דורש מאיתנו להצטרף לעגלה הזאת ולהפוך את העולם!!

    אז הנה כמה דוגמאות:

    הרבי בדבר מלכות אומר: שהגאולה זה לא משהו כמו שנשמע לנו שיהיה עולם אחר ושזה בלי קשר לגלות, אלא שדווקא מתוך המציאות החשוכה של הגלות דווקא מתוך גילוי הא' שבגלות נגיע לגאולה האמיתית והשלימה והנצחית!!

    נו, זו לא מהפכה?

    הרי השכל והעולם קובעים כביכול שהגאולה זה ההפך המוחלט מהגלות. הם הרי אויבים כשהם בשכלנו. זה לא הגיוני לומר שהגאולה – שהיא הטוב המושלם היא נולדת מתוך החשיכה הכי גדולה שאין למטה ממנה.. לא הגיוני לומר שמתוך חוסר הנצחיות והעראיות של הגלות יצמח משהו נצחי??!! הרי בטח צריך קפיצה גדולה שלא בערך לדבר הקודם, בטח צריך איזה מבול שיבוא וישטוף את כל הגלות כדי שתבוא גאולה!

    אבל הרעבע הוא מהפכן!!

    הרבי בדבר מלכות אומר: שכל ירידה שיש לנו היא לצורך עליה. ועוד יותר מזה שכל עצם הירידה זה ממש בפשטות התחלת העליה!! זה חלק אחד מתוכה. הם לא שני דברים נפרדים.. לא, הם דבר אחד ממש! ועוד יותר אם לא הייתה הירידה כל העליה לא היתה קיימת!

    נו זו לא מהפכה?

    הרי השכל והעולם קובעים כביכול שירידה זו ירידה ועליה זה בדיוק ההפך ממנה. מה שכן, שאם הירידה מאד חזקה העוצמה שהרכב תופס תגרום לו לצלוח את העליה במהירות ולא להתדרדר, אבל אף אחד עוד לא אמר שהירידה היא חלק מהעליה ממש ושהם דבר אחד ואם לא היה ירידה כלל, לא היה אפשר לעלות.. רק אם ניקח את הגלובוס ונהפוך אותו בפשטות (פיזית) אז גיאוגרפית הירידות יהפכו לעליות ממש! כמו שהרבי אומר!

    הרעבע מהפכן!!

    הרבי בדבר מלכות אומר: שנמצאים על מפתן הגאולה ובנו תלויה הבחירה האם להסתכל אחורה לגלות, או להסתכל קדימה הישר לגאולה.. ושהתפקיד שלנו להיות עם הפנים קדימה, ישר, הלאה לראות איך הגאולה מתממשת לנו מול העיינים.

    זו לא מהפכה?

    הרי השכל והעולם קובעים כביכול שרוב האנשים בעולם זוכרים את הפרטים השליליים בחייהם.. ואלו החיוביים נראים להם כמובנים מאליהם ולכן אינם שמים לב אליהם כל כך. מה שלא כן בנוגע לשלילי שנראה לאדם כבגידה בזכויות שלו ואת זה הוא זוכר! ובטח שכשהוא נמצא במצב של גלות ואינו רואה גאולה (כי העיינים סגורות..) בטח שלא מסתכל קדימה לגאולה אלא מפנה לה עורף ושוקע בגלות.

    אבל הרעבע שליט"א מלך המשיח – מהפכן!!

    רק הרבי יכול לשים את העולם בכף ידו הק' ובתנועה אחת להפוך אותו על פניו.

    אנחנו צריכים להשגיח שנהיה בקצב, אחרת נמצא את עצמנו עם הרגליים למעלה וחבל!!

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. יחי המלך המשיח
      ה׳ בניסן ה׳תשע״ח (21/03/2018) בשעה 14:45

      פששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
      ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.