• סיפור מרתק מצניעותה של הרבנית הצדקנית

    הגדלה

    גב' לואיז הגר מלונדון, מגיעה ממשפחה מכובדת שהתקרבה לחב"ד. הוריה זכו לקשר מיוחד עם הרבי, ולקשר מופלא עם הרבנית. בעקבות הקשר עם ההורים, נוצר הקשר בין בתם לואיז בת הארבע עשרה לרבנית. הקשר המיוחד והאישי נמשך במשך שנים, וליווה את לואיז בנערותה ובחיים הבוגרים עד לפטירתה של הרבנית • לקריאה

    סיפור מרתק מצניעותה של הרבנית הצדקנית לרגל יום הולדתה

    גב' לואיז הגר מלונדון מגיעה ממשפחה מכובדת שהתקרבה לחב"ד. הוריה זכו לקשר מיוחד עם הרבי, ולקשר מופלא עם הרבנית.

    בעקבות הקשר עם ההורים, נוצר הקשר בין בתם לואיז בת הארבע עשרה לרבנית. הקשר המיוחד והאישי נמשך במשך שנים, וליווה את לואיז בנערותה ובחיים הבוגרים עד לפטירתה של הרבנית.

    ידוע שהרבנית היתה נסתרת ונחבאת, בודדים בלבד הכירו אותה מקרוב. במה זכתה לואיז הנערה – ואחר כך האישה – לקשר קרוב כל כך עם אשת המלכות?

    התשובה בשתי מילים: הכרת תודה.

    הקשר עם המשפחה נרקם בעקבות ההערכה הרבה של הרבנית להכרת התודה המיוחדת מצדם לרבי.

    אביה של גב' לואיז הגר החלים ממחלה קשה בנס, בעקבות ברכת הרבי. לאחר החלמתו, הוא נסע מלונדון לניו יורק, במיוחד כדי להודות לרבי באופן אישי על הברכה שהביאה לרפואתו.

    הפרשה הגיעה לאזני הרבנית, והיא ביקשה למסור  להוריה של גב' הגר, שהיא מעוניינת לפגוש אותם בביקורם הבא בניו יורק, אם יהיה להם זמן… כאשר נכנסו אליה בביקורם הבא, הסבירה הרבנית, שהתרשמה מאוד מהעובדה שמישהו מצא לנכון לבוא אל הרבי במיוחד כדי להודות לו אישית.

    הדבר כה נגע לליבה, שביקשה לפגוש את האנשים הללו, והסבירה: "בדרך כלל, כשעוברים חוויה קשה ובעזרת ה' מתגברים על הקושי והכול מסתדר, הרצון לשוב לחיים נורמליים גורם לכך שיעשו הכול כדי לשכוח את הדברים הקשים והלא טובים, ולעיתים קרובות הצורך הזה גורם לכך שישכחו גם את האדם שעזר לצאת מהקושי… לכן אני חושבת שבכל זאת, מי שזוכר ומכיר טובה, ראוי ליחס מיוחד" הקשר הנדיר של הרבנית עם בני המשפחה נמשך עד לפטירתה.

     "מי שזוכר ומכיר טובה, ראוי ליחס מיוחד" – גם אנחנו יכולים להיות ראויים ליחס הזה! ביום סגולה זה, כ"ה באדר – יום הולדתה של הרבנית חיה מושקא, מכירים תודה לרבנית ומצטרפים לספר התורה המיוחד לעילוי נשמתה.

    הצטרפו עכשיו באתר

    http://tora.neshei.co.il

    שי ערכי ייחודי בשיבוץ בד קודש מהרבנית למצטרפים בכ"ה אדר בלבד (ע"פ התקנון)

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.