• ביום רביעי: יום העיון המסורתי של מרכז אור חיה

    2 | הצג גלריה

    מאות נשים מכל רחבי הארץ ינהרו למלון לאונרדו פלאז'ה לשלושת ימי העיון המסורתייים. אורחי הכבוד: הרב שלמה חיים דיסקין, הרב חיים גלוכובסקי והרב אברהם ענבר. כמיטב המסורת, גם השנה יערך יום העיון המסורתי על טהרת הקודש של 'אור חיה' המרכז העולמי לאשה היהודיה. ימי העיון ייערכו במלון לאונרדו פלאז'ה בסמוך לבית הכנסת הגדול בעיר, וישתתפו בו מאות נשים ובנות מכל רחבי הארץ • לכל הפרטים

    מאות נשים מכל רחבי הארץ ינהרו למלון לאונרדו פלאז'ה לשלושת ימי העיון המסורתייים. אורחי הכבוד: הרב שלמה חיים דיסקין, הרב חיים גלוכובסקי והרב אברהם ענבר.

    כמיטב המסורת, גם השנה יערך יום העיון המסורתי על טהרת הקודש של 'אור חיה' המרכז העולמי לאשה היהודיה. ימי העיון ייערכו במלון לאונרדו פלאז'ה בסמוך לבית הכנסת הגדול בעיר, וישתתפו בו מאות נשים ובנות מכל רחבי הארץ.

    מרתון של הרצאות מגוונות לקהל הנשים יפתח החל מהשעה 9:00 בוקר. את המסע הראשון יפתח הרב חיים שיחי' גלוכובסקי, מד"א דקהילת חב"ד רמת בית שמש, בית שמש. את החלק השני של הבוקר ירצה הרב שלמה חייים שיחי' דיסקין, רב העיר קרית אתא ומד"א דקהילת חב"ד בעיר. יחתום את האירוע הרב אברהם שיחי' ענבר מפתח סדרת 'תחשוב טוב יהיה טוב' . האירוע ילווה בארוחת בוקר עשירה. הגרלה מיוחדת ומרגשת תערך בסוף האירוע על מפה לחלות מהודרות עם עיטור מבגד הרבנית.

    יום העיון נערך גם השנה לזכרם של שלושת תהתמימים : הת' משה גולן, הת' לוי הנדל, הת' יהונתן ביטון שנהרגו בתאונת דרכים בדרכם למבצעיו הק' של הרבי לשמח את חיילי צה"ל באור החנוכה.

    כתובת הגעה:האולם המפואר של מלון 'לאונרדו' , קינג ג'ורג 47 ירושלים (מול בית כנסת הגדול) .



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.