• שביל הזהב לחינוך • סדנא עם חיה גילר

    3 | הצג גלריה

    בשעה טובה ומוצלחת הסתיימה סדנת "שביל הזהב לחינוך" בבית ספר חב"ד בקרית גת ובלוד. את הסדנא העבירה חיה גילר, מרצה ומנחת הורים בטוב טעם ובחן מיוחד. בסדנא לימדה את כללי חינוך והדרכה של אדמור הריי"ץ בצורה פרקטית ויישומית להורים בשילוב מצגת עשירה, סימולציות ושיתוף האימהות להפנמת החומר ונתינת משימות לבית • לכתבה המלאה

    בשעה טובה ומוצלחת הסתיימה סדנת "שביל הזהב לחינוך" בבית ספר חב"ד בקרית גת ובלוד.

    את הסדנא העבירה חיה גילר, מרצה ומנחת הורים בטוב טעם ובחן מיוחד. בסדנא לימדה את כללי חינוך והדרכה של אדמור הריי"ץ בצורה פרקטית ויישומית להורים בשילוב מצגת עשירה, סימולציות ושיתוף האימהות להפנמת החומר ונתינת משימות לבית.

     

    הסדנא קיבלה המלצות מרבנים ואנשי חינוך כמו הרב נדב כהן, הרב דיסקין, הרב יורקוביץ ,הרב מאיר אשכנזי ועוד.

     

    אימהות יצאו מהסדנא מרוצות ומחוזקות עם ידע וכלים רבים שהבהירו את דרך החינוך החסידי ,הטהור והמוצלח לפי משנת רבותינו נשיאינו.

     

    הן כמובן דיווחו על שינויים לטובה בהתנהגות הילד ואווירת הבית.

     

    " אחת הבעיות המאתגרות שלי כאם היא התמודדות עם ילד בן 4 שמדבר בחוצפה ובחוסר כבוד לסובבים, כתוצאה מהסדנא בה למדנו כיצד להתמודד, ראיתי שיפור והתקדמות בהתנהגות בני,  שבהחלט הפתיעו אותי לטוב." (דינה פ.)

    "והייתי בהרבה סדנאות חינוך שלכל אחת היה גרעין אמת, אבל כאן התחברתי במיוחד להלך הרוח של הסדנא, המסתמכת על כללי חינוך והדרכה של אדמו"ר הרייץ" (יעל ב.)

    "היה מאוד מעניין, מרוכז, ענייני, קיבלנו הרבה כלים פרקטיים, יישומיים, שאני מיישמת בתקופה הזאת. אפשר לראות בתקופה מאוד קצרה איך כבר חלים שינויים" (אורטל ש.)

     

    משתתפות הסדנא ממשיכות לקבל מסרים חינוכיים מחזקים מדי שבוע יחד עם אלפי נשים הנהנות ומחכימות מ"הסוכריה החינוכית" לפי משנת חב"ד.

     

    להזמנת סדנת חינוך "שביל הזהב לחינוך" לעיר שלכם, התקשרו: 054-9404776

    בקישור זה תוכלו להירשם לקבלת המסר השבועי "סוכריה חינוכית"- https://bit.ly/2LuFo40

     

    חיה גילר- מנחת הורים לפי משנת חב"ד

    מומחית להקניית הרגלים והעצמה

    הרצאות\סדנאות\ייעוץ אישי: 054-9404776





    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.