• בשורה משמחת: מדרשה חדשה בגליל

    2 | הצג גלריה

    מדרשת חנה - מדרשה חדשה ואיכותית, ייחודית בגליל, פותחת את שעריה ללימודי אביב. באירוע הפתיחה ערב ראש חודש אייר, בהשתתפות הרב נדב כהן, השתתפו נשים מכל האוכלוסיות והגילאים, אשר החכימו וקיבלו כוח להתמיד בלימוד תורת החסידות, ובעיקר להתמיד בעבודת השם היומיומית, ונהנו מארוחה בשרית כיד המלך • לכתבה המלאה

    מדרשת חנה, מדרשה חדשה ואיכותית, ייחודית בגליל, פותחת את שעריה ללימודי אביב, ומחדשת ומרחיבה את תכנית הלימודים. באירוע הפתיחה ערב ראש חודש אייר, בהשתתפות הרב נדב כהן.
    השתתפו אולם מלא נשים מכל האוכלוסיות גילאים ויישובי הגליל מטבריה ועד עפולה החכימו וקיבלו כוח להתמיד בלימוד תורת החסידות, ובעיקר להתמיד בעבודת השם היומיומית, ונהנו מארוחה בשרית כיד המלך.

    שיעורי המדרשה מתפרסים על 3 ימים בשבוע. שני בערב שיעור "אור תניא," ובסיומו זמן מיוחד להתבוננות, וניגון חסידי שבועי.
    שלישי בערב, "אור החיים" שיעור חדש באווירה ביתית וחמימה בשאלות ותשובות על החיים.
    חמישי בבוקר, פותחים בשעה 9:30 עם ארוחת בוקר מפנקת ותפילה, וב 10:00 שיעור "אור הפרשה" ,ב 11:00 "אור החסידות", ב 12:00" אור השבת – הלכות שבת ".

    המדרשה ממוקמת בדרך הבקעה, בין השדות והנוף הגלילי המשתרע למרגלות ההרים, בשקט והקסם הכפרי,ובאווירה החמימה והביתית  של בית המדרש שבבית משפחת עמרם, שליחי הרבי מצרפת שממשיכים לעשות חיל בארץ הקודש.

    אחת המשתתפות מספרת שהיא מגיעה כל שבוע ממרכז הארץ לשמוע את השיעורים, שנותנים לה כוח לכל השבוע.

    רכזת המדרשה, גב' מיכל מורגנשטרן, מספרת "המדרשה קמה מתוך חלום לאפשר לנשים עסוקות לחוות כל שבוע את התקופה הקסומה של הלימודים בסמינר כרווקה, לצלול לים ההלכה והחסידות מבלי כל דאגה או כחוזרת בתשובה במדרשיה. הרגשנו שאנחנו רוצות את זה בחיים שלנו, להעניק משמעות לבישולי ושולחן השבת לדוגמא. והמון משתתפות אכן מספרות שהלימודים ביום חמישי בבוקר משרות אווירה של קדושה על כל המשפחה וממש משדרגות את השבת".
    "יש גם סיפורי ניסים ומופתים. מאז פתיחת המדרשה לפני 4 חודשים, שתי משתתפות קבועות שלקחו חלק התחתנו. ועוד אחת לפחות נפקדה לאחר שנים של המתנה. זה ממש ניסים בעיניים", מספרת השליחה שרה פרקש.

    צוות המדרשה, שרה פרקש – שליחת הרבי ביבנאל, הרבנית ברכה שמחה עמרם, וגב' מיכל מורגנשטרן מזמינות כל אישה להתבשם מאורה של תורת החסידות, ולהקדיש את הזמן לעצמה. כי גם לנו מגיע ללמוד. נופש לגוף ולנשמה, במדרשת חנה יבנאל.

    ליצירת קשר: מיכל 058-6133770 וגב' עמרם: 058-77071343



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.