• רחובות: ערב מרגש לע"נ הילדה רבקה קורנט ע"ה

    11 | הצג גלריה

    300 נשים מרחובות ומרחבי הארץ, התאספו ביום ראשון כ"א אייר, לערב מעורר ומרגש לרגל ה'יארצייט' של החיילת בצבאות ה' רבקה ע"ה בת יבלחט"א מנחם מענדל ומנוחה קורנט. במהלך הערב נשאו דברים: המרא דאתרא הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, אשר עורר את קהל הנאספות ליראת שמים, בה הצטיינה רבקי ע"ה • לדיווח ותמונות

    300 נשים מרחובות ומרחבי הארץ, התאספו ביום ראשון כ"א אייר, לערב מעורר ומרגש לרגל ה'יארצייט' של החיילת בצבאות ה' רבקה ע"ה בת יבלחט"א מנחם מענדל ומנוחה קורנט. במהלך הערב נשאו דברים: המרא דאתרא הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, אשר עורר את קהל הנאספות ליראת שמים, בה הצטיינה רבקי ע"ה, וכן רב בית הכנסת הגדול בראשון לציון הרב שניאור אשכנזי, שריתק את הנשים להתעורר להחלטות מעשיות במיוחד בנושא האמונה והביטחון בה', דבר שכה אפיין את רבקי ע"ה.

    הערב נפתח באמירת הפרק של הרבי ע"י הרבנית גלוכובסקי שתחי', לאחריה הוקרן על המסך שיחה של הרבי אודות הנחת רוח שניתן לגרום לנשמה באמצעות המעשים הטובים של החיים בעולם הזה נשמה בגוף. לקריאת פרק התהילים של רבקי, הוזמנה הסבתא רבה שליחת הרבי לחברון הגב' שרה שתחי' נחשון.

    במרכז האירוע, הודפס במקום ספר התניא לעילוי נשמתה של רבקי, כשבמהלכה ביאר הסבא, סמנכ"ל מוסדות חב"ד ברחובות ר' ארז קרלנשטיין, את פרק ל"ב בתניא מתוך הדפים הטריים.

    רגעים מרגשים וסוחפים במיוחד שררו באולם האודיטוריום, בעת שהוקרנו קליפים עם עדויות חיות ומרגשות אודות רבקי ע"ה, אשר הקרינה במהלך חייה הקצרים אור וחיות חסידית בקרב כל מי שפגש בה.

    את האירוע המיוחד הנחתה בטוב טעם השליחה הגב' רחלי גבירץ, אשר אף הנעימה את הערב המרגש בניגוני התעוררות מיוחדים.

    לקראת השעה 23:00 התפזרו הנשים הרבות לביתם, גדושות במטען רב עוצמה של אמונה ובטחון, ומצויידות בערכות נש"ק לחלוקה ומגנט מיוחד עליה רשמה במקום כל אחת ואחת מהנאספות את החלטתה הטובה על מנת להמשיך את האור של רבקי כאן בעולם הזה, עד לקיום היעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר" והיא בתוכם.





















    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.