• אלפי נשים בדינר מרגש לשפרה ופועה בכפר חב"ד

    26 | הצג גלריה

    מאות הנשים גדשו במוצ"ש פרשת שמות, פרשת המיילדות, את שני אולמות השמחה של "בית רבקה" הוכיחו כי הארגון שהרבי הקים ביום הכיפורים לפני 43 שנה חי נושם מצמיח צומח ומתפתח, והכל בסימן "גם יחד" - שנת המ"ג להקמת האירגון • צילום: חיים טויטו • לדיווח ותמונות

    מאות הנשים גדשו במוצ"ש פרשת שמות, פרשת המיילדות, את שני אולמות השמחה של "בית רבקה" הוכיחו כי הארגון שהרבי הקים ביום הכיפורים לפני 43 שנה חי נושם מצמיח צומח ומתפתח, והכל בסימן "גם יחד" – שנת המ"ג להקמת האירגון.

    יצירות של תינוקות עשויות מבלונים קבלו את הנשים שיצאו מהבית לערב שכולו הצדעה ונתינה, האולמות לבשו חג- נרות אוירה, מוזיקה ותאורה רכה רק העצימו את המפגש הרב דורי של סבתות ,אמהות ויולדות צעירות , חמיות וגיסות שלכולן מכנה משותף אחד-"שפרה ופועה-"סניף הדגל של הארגון בארץ ובעולם.

    הארגון נפתח בקריאת פרק תהילים של הרבי מפי  הרבנית סימה אשכנזי.

    יו"ר הארגון הגב שושנה רוטנברג הקריאה פ"נ מרגש בתחינה ובקשה לביאת המשיח מייד,

    אחר חתימת הפ"נ ע"י כל המשתתפות ביקשה מכל  נשות הכפר להתאחד  לקראת י'  שבט בו נציין שבעים  שנות נשיאות הרבי.  בהחלטה טובה למען  היולדות ובתפילה על נשים הזקוקות לישועה בבחינת "כל המתפלל על חברו הוא נענה תחילה".

    השליחה החמה והלבבית הגברת לאה נמדר משוודיה שיתפה מחוויות השליחות והקשר הנשי לו זכתה עם הרבי ונתנה לכל אישה מתנה: לחייך בגשמיות ! זה כלי לשפע יהודי חסידי של כל אישה.

    הערב לווה בתכניות מולטימדיה בעלי תכנים מעצימים ומחזקים את כוחה של האישה החסידית.

    סעודת מלווה מלכה חגיגית מתובלת בניגונים וקטע הומור של הניה שוחט הוסיפו לאווירה חיוך ושמחה.

    שיאו של הערב בסיפורה המעצים של הגברת רבקה אייכלר בו אף עין א נשארה יבשה, שתחילתו בצפייה להרחבת המשפחה' המשכו בפתיחת עוד ענף של נתינה בארגון "שפרה ופועה" – "של"ך שולחים לך כח" – שמטרתו סיוע רגשי זוגי ותמיכה לנשים הפוסעות בשבילי הרצון להוריד עוד נשמה ולהגדיל את משפחה, וסיומו בברכה שמתקיימת בה ע"י הולדת התינוק לו ציפו.

    במהלך הערב נערכה התרמה השנתית  לטובת הפעילות השוטפת של הארגון.

    את הערב הנחתה ברוב כישרון וחן הזמרת יפוש ברכהן  אשר הנעימה בשירתה המופלאה לאורך הדינר.

    את הדינר הפיקה חברת ההפקות החב"דית "צבעים הפקות"

    צילום: חיים טויטו



















































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.