• ימי העיון לשלוחות – קריאה אחרונה לפני המראה

    7 | הצג גלריה

    ההתרגשות בשיאה. הכנות אחרונות, סגירות סופיות והיערכות לקראת ימי עיון לשלוחות המלך נמצאת בשלבים אחרונים. שלוחות מכל קצוות הארץ והעולם יתכנסו, בחמישה ימים מרוכזים ותמציתיים של התמקצעות, דיבוק חברות, רשת תמיכה ואחווה, לימוד וכמובן מעל לכל: התקשרות אמיתית עם המשלח - הרבי מלך המשיח • לתוכניה המלאה

    ההתרגשות בשיאה. הכנות אחרונות, סגירות סופיות והיערכות לקראת ימי עיון לשלוחות המלך נמצאת בשלבים אחרונים. חודשים ארוכים עמל צוות ההקמה על הרגע הזה. תכנון חשיבה, היערכות, התייגעות אמתית על כל הפרטים הקטנים וכעת, זה קורה. שלוחות מכל קצוות הארץ והעולם יתכנסו, בחמישה ימים מרוכזים ותמציתיים של התמקצעות, דיבוק חברות, רשת תמיכה ואחווה, לימוד וכמובן מעל לכל: התקשרות אמיתית עם המשלח – הרבי מלך המשיח עם עטיפה גשמית מכובדת ונאותה.

    ימי העיון, שיתקיימו במבנה האש"ל יעניקו לבאות מגוון סדנאות, שיעורים, התוועדויות, הרצאתות ואתנחתאות מרחיבות נפש שכולן מכוונות לנקודה: את אחת ויחידה.

    כך לדוגמא, ביום הראשון לימי העיון תתקיים סדנא מקצועית עם גב' חנה רות אברהם מייסדת שיטת אית"ן שתדבר על מציאת הגאולה הפרטית של כל אחת בין שטף המטלות והעשיה והגב' לאה הענדל תעסוק באתגרי הזוגיות בעידן הגאולה – "זכו- שכינה ביניהם".

    הרב יוסף ישעיה ברוין מרא דאתרא וחבר הבד"צ דקראון הייטס, ידבר על השליחות שבבית ומחוצה לו.

    בהמשך תתקיימנה סדנאות מעשירות, חדרי בריחה חסידיים, הקרנה חגיגית של סרטה של טלי אברהמי, "לשם שינוי" מבית היוצר של 'הרוח החיה' וההתוועדויות ימשיכו עד אור הבוקר. כל בוקר יפתח כמובן שיעורים יתקיימו גם הרצאות מקצועיות כמו גיוס תקציבים ודרכי מימון של הגב' גיטי הרצל, שימוש נכון באמצעי פרסום עם גב' נעמה טוכפלד, וחינוך ילדים בעידן של גאולה עם גב' זיזי קוג'מן, מאמנת ומנחת הורים.

    אירוע השיא יהיה כמובן מלווה מלכה חגיגי במעמד רבני השכונה וחברי הבד"צ שיחי' ובו, לצד סעודה מפוארת ושוקעת, תוכניה עשירה ומרתקת:

    ברכת המרא דאתרא חבר הבד"צ הרב ברוין, משא מרכזי מפי הרב יוסף צבי קרליבך, שליח הרבי לניו ג'רזי, מופע אישי מרתק של הגב' טלי אברהמי – מפיקה במאית ויוצרת, קליפים מושקעים, קטעי מוזיקה, שירה וריקודים. הכל על טהרת ההתקשרות לרבי, הכנת העולם לגאולה ומילוי המשימה האחת והיחידה: "עמדו הכן כולכם"-קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש.

    ההכנות האחרונות נשלמות, וכל מי שעדיין לא הספיקה לטעום את אווירת המתיקות והחום החסידי מוזמנת להזדרז ולהצטרף למעמד, שבו מתוך עשרות רבות של משתתפות כל אחת מגלה שהיא אחת. אחת ויחידה.

    להרשמה: 22shvat.com

     













    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.