• ועכשיו תורך: המתנה שלך לרבי!

    4 | הצג גלריה

    המתנה שלך לרבי וגם אפשרות לזכות בתהילים עם בד מבגדה של הרבנית הצדקנית חיה מושקא ע"ה • לקריאה ולפרטים מלאים על ההגרלות 


    "בזכותך נגאל"- זכה לעליה גבוהה מאוד במספר המאזינות עקב החלטת כנס נשי ובנות חב"ד האחרון (מאות מאזינות החלו להתמיד בשמיעת הקו). החברות להאזנה מקבלות בכל יום כח להשתפר במידות טובות ויראת שמיים, הרי הצניעות היא אבן הבוחן של מה שמתרחש בתוך כל אחת מאיתנו… כמו שלימד אותנו הרבי,

    קו הצניעות נותן רגע של חיזוק חסידי בדרך מעניינת וחוויתית  ומזכיר לנו הליכות חסידיות שיכלות לשפוך אור על מעשינו היומיומיים. מעבר לכך בקו הצניעות הגרלות יקרות ערך, כמו תליון ממטבע של הרבי שזכתה בו הודיה בונה רוזנבלט מחיפה המאזיה לקו "נסיכות", וחני רחמים מכפר חב"ד המאזינה לקו "בזכותך נגאל", ועוד שזכות המעשה וההחלטות הטובות שאנו לוקחות על עצמינו- זכות גדולה  שלא ניתן לתאר במילים. כמו שכתוב בפרקי אבות (פרק ד' משנה ה'): "והלומד על מנת לעשות מספיקין בידו ללמוד וללמד לשמור ולעשות".

    אתן מוזמנות להצטרף וגם לזכות להקשר לרבי ע"י לימוד תורתו וקיום הוראותיו…  למתמידות בהאזנה עד סוכות תערך הגרלה על ספר תהילים משובץ בבד מבגדה של הרבנית הצדקנית חיה מושקא נ"ע, כל 3 חברות נוספות שמצרפים לקו (או ששולחים להם שיחות) מזכות בכניסה נוספת להגרלה. בין הבנות המתמידות בהאזנה לקו "נסיכות" תתקיים בע"ה הגרלה על תליון ממטבע של הרבי.

    ולסיום אספר מה שסיפרה  אמא יקרה מאחד המשובים שקיבלנו בקו: "חיתנתי את בתי השני' בשעטו"מ לפני כמה חודשים, אך לצערי אחותה הגדולה ממנה, ביתי הבכורה עדיין לא זכתה להקים בית נאמן בישראל. הבנתי את הקושי שלה אל מול המצב והחלטתי בליבי בעקבות החלטת הכנס השנתי שאקשיב בהתמדה בכל יום לפנינה היומית בקו הצניעות לזכות שאמצא חתן לביתי הבכורה פנינה חיה מושקא.

    ואכן אחרי שהאזנתי מספר שבועות לקו ביתי הבכורה מצאה את החתן שלה והיא תזכה להקים בית נאמן בישראל… תודה לה'."

    כולנו תקווה שבזכות המאמץ לשיפור הצניעות בכרם חב"ד נזכה לגאולה האמיתית והשלימה ולבנין בית המקדש השלישי  תיכף ומיד ממש!



     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    3 תגובות

    1. ליבי
      ג׳ באלול ה׳תש״פ (23/08/2020) בשעה 12:34

      שלום וברכה,
      המייל לקבלת החוברת ההלכות של הרב ביסטריצקי – [email protected]
      כמו כן ניתן ללמוד שיחות ואיגרות קודש של הרבי בנושא צניעות והלכות של הרב ביסטריצקי דרך הקו בזכוך ניגאל, פרטים על הקו ועל ההגרלה בפלייר המצורף

    2. מחכה לגאולה!!
      ג׳ באלול ה׳תש״פ (23/08/2020) בשעה 1:49

      כתוב במודעה ואכתוב גם כאן: [email protected]

    3. 1111
      ב׳ באלול ה׳תש״פ (22/08/2020) בשעה 22:13

      מה הכתובת מייל ללימוד הלכות של צניעות

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.