• התוועדות י"ט כסלו באוניברסיטת בר אילן

    7 | הצג גלריה

    התוועדות מושקעת ואיכותית לכבוד חג הגאולה י"ט כסלו התקיימה בשידור ישיר בזום-LIVE באוניברסיטת בר אילן. את הערב ארגנו שליחי הרבי באוני' בר אילן, הרב שי שור ומשפחתו - שממשיכים בפעילות ערה גם בתקופה זו בשיתוף לשכת רב הקמפוס ודיקן הסטודנטים • לדיווח המלא ותמונות

    התוועדות מושקעת ואיכותית לכבוד חג הגאולה י"ט כסלו התקיימה בשידור ישיר בזום-LIVE באונ' בר אילן.

    את הערב ארגנו שליחי הרבי באוני' בר אילן, הרב שי שור ומשפחתו – שממשיכים בפעילות ערה גם בתקופה זו בשיתוף לשכת רב הקמפוס ודיקן הסטודנטים.
    ההתוועדות המרוממת נגעה בלבבות הסטודנטים הרבים אשר יצאו מן המיצר אל המרחב כדברי האדמו"ר הזקן.
    הערב המיוחד נפתח בהנחייתו של הרה"ח הרב זיו קצבי שיחי', מהשיעור השבועי בתניא "הזמן הזה הוא בשבילך" המתקיים מידי יום ראשון. בהמשך הערב התארח בשידור מיוחד מניו יורק, הרה"ח הרב יוסף יצחק ג'יקובסון שיחי' בדבריו המעוררים וחוצבי הלהבות ועורר את המשתתפים ללימוד תניא וחסידות בחיות וברגש.
    לאורך הערב נהנו הסטודנטים ממופע מיוחד של ניגונים חסידיים ומעוררים  בביצוע מרגש של הזמר והיוצר עקיבא.
    כמו כן זכו הסטודנטים והשותפים בפעילות לברכתו החמה של רב הקמפוס כבוד הרה'ח הרב שלמה שפר שיחי' שעלה לשידור וברך את הפעילות ואת השליחים המסורים.
    לאחר מכן צפו המשתתפים בוידאו מיוחד של הרבי.
    את הערב חתמה התוועדות ביתית  מתוך בית השליחים, יחד עם הסטודנטים והמשתתפים בזום, שהמשיכו את שמחת חג הגאולה עוד ועוד בניגונים, אמירת 'לחיים' והפנימו את המסרים וחשיבות לימוד החסידות והליכה בדרכיה לזירוז הגאולה האמיתית והשלימה.
    אירוע זה הנו אחד האירועים השנתיים ברצף מזה כ- 20 שנה, בנוסף לפעילות העניפה בקרב הסטודנטים בשיעורי התניא השבועיים, ההתוועדויות החסידיות, סעודות שבת ועוד.
    הערב הסתיים בבקשת לגאולה האמיתית והשלימה ולהתגלות הרבי מלך המשיח עכשיו ממש!










    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.